W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Lasy Państwowe zobowiązują się zapewnić dostępność swoich stron internetowych zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Data publikacji strony internetowej: 2021-08-11.

Data ostatniej dużej aktualizacji: 2021-08-11.

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

  • brak alternatywy dla treści nietekstowych (filmy, nagrania dźwiękowe, obrazy fotograficzne, grafiki i infografiki);
  • na stronie występują elementy o niewystarczającym minimalnym kontraście.

Oświadczenie sporządzono dnia 2021.08.11 r. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Pan Marek Matecki: tel. 22 185 53 63; email: dostepnosc.cyfrowa@lasy.gov.pl). Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Nadleśnictwo Choczewo, ul. Świerkowa 8, 84-210 Choczewo

Wejście główne do siedziby nadleśnictwa znajduje się około 7m od granicy parkingu dla samochodów. Dostęp do budynku wymaga skorzystania z trzech schodków.  Podwójne drzwi otwierają się automatycznie na zewnątrz budynku, w holu znajdują się drugie podwójne drzwi, które otwierają się w dwie strony.

Sekretariat znajduje się na parterze, po prawej stronie na końcu korytarza.

Na parkingu, przed siedzibą nadleśnictwa wyznaczone jest miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Około 20m od miejsca parkingowego w północnej części budynku znajduje się wejście dla osób niepełnosprawnych. Drzwi otwierają się automatycznie.

Sprzedaż drewna prowadzona jest na piętrze w pokoju nr 3.4. Ze względu na brak dostępności piętra dla osób z niesprawnością ruchową istnieje możliwość wcześniejsze umówienie się z pracownikiem celem załatwienia spraw na parterze budynku. Płatności można dokonać w kasie na parterze budynku.

Budynek dzieli się na trzy skrzydła i ma trzy kondygnacje.

Wejścia do pomieszczeń biurowych nie posiadają progów.

Drzwi i przejścia w budynku posiadają minimalną szerokość 90 cm, umożliwiając skorzystanie z przejścia osobie niepełnosprawnej.

W budynku brak windy, a dostęp na wyższe piętra możliwy jest tylko za pomocą schodów, które nie posiadają ułatwień dla osób niepełnosprawnych. Poruszanie się osób niepełnosprawnych po budynku możliwe jest tylko na poziomie parteru.

Na parterze w prawym skrzydle budynku - drugie drzwi po lewej stronie korytarza - znajduje się toaleta dla osób niepełnosprawnych.

W budynku nie ma szczególnych oznaczeń ani systemów dźwiękowych ułatwiających poruszanie się osobom niewidomym i słabowidzącym.

Po budynku można poruszać się z psem asystującym.

Budynek obsługiwany jest przez pracowników posługujących się językiem polskim. Wśród pracowników nie ma tłumacza języka migowego.

W celu ułatwienia rozstrzygnięcia danej sprawy bądź ustalenia terminu spotkania wskazane jest kontakt telefoniczny na nr 58 572 26 00 lub e-mailowo na adres: choczewo@gdansk.lasy.gov.pl

{"register":{"columns":[]}}