W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

 

Sprawy

 

Zgłoszenia naruszeń prawa i podejmowania działań następczych

Nadleśniczy Nadleśnictwa Chojna Zarządzeniem nr 27 z dnia 16 września 2024 r. wdrożył Wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych.


Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.


W sprawach skarg i wniosków Nadleśniczy Nadleśnictwa Chojna, a w razie jego nieobecności Zastępca Nadleśniczego, przyjmuje interesantów po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, w poniedziałki w godzinach od 9.00 do 11.00 oraz od 15.00 do 16.00, a jeżeli w danym tygodniu w poniedziałek przypada dzień wolny to w najbliższym po nim dniu roboczym.

Stanowisko ds. pracowniczych odpowiada za przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków.


W Nadleśnictwie Chojna funkcjonuje archiwum w oparciu o Zarządzenie nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12.11.2014 r. Dokumenty z archiwum udostępniane są na wniosek (do pobrania poniżej), z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów. Do najczęściej udostępnianych dokumentów należą: świadectwa pracy, świadectwa pracy wykonywanej w szczególnych warunkach, zaświadczenia o zatrudnieniu, zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu RP-7. Informacji tych udziela Pani Justyna Pośniak – Starszy Specjalista ds. pracowniczych – tel.+48 91 431 73 96; e-mail: justyna.posniak@szczecin.lasy.gov.pl


Warunki sprzedaży - kupna  na rzecz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej oraz rolników ryczałtowych (pliki do pobrania u dołu strony) 


Zakres spraw i komórki, których one dotyczą znajdują się na wykazie kontaktów do biura nadleśnictwa w zakładce „Dane teleadresowe”. Wszystkie sprawy są załatwiane zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego.

Materiały

OPŁATY ZA UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI
Załącznik​_nr​_3​_do​_zarządzenia​_nr​_542021​_z​_dnia​_30122021​_Nadleśniczego​_Nadleśnictwa​_Chojna.pdf 0.14MB
WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE DANYCH
Załącznik​_nr​_2​_do​_zarządzenia​_nr​_542021​_z​_dnia​_30122021​_Nadleśniczego​_Nadleśnictwa​_Chojna.pdf 0.20MB
Warunki sprzedaży - kupna
Warunki​_sprzedaży​_-​_kupna.pdf 0.67MB
Zarządzenie Nr 2 2024 z 17.01.2024
Zarządzenie​_Nr​_2​_2024​_z​_17012024​_w​_sprawie​_przyjmowania​_i​_rozpatrywania​_skarg​_i​_wniosków.pdf 0.59MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.08.2021 11:48 Bartosz Siwula
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Bartosz Siwula
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 12.0 20.09.2024 09:08 Bartosz Siwula
Rozpatrywanie spraw 11.0 20.09.2024 09:08 Bartosz Siwula
Rozpatrywanie spraw 10.0 18.09.2024 14:39 Bartosz Siwula
Rozpatrywanie spraw 9.0 18.09.2024 14:32 Bartosz Siwula
Rozpatrywanie spraw 8.0 18.09.2024 14:20 Bartosz Siwula
Rozpatrywanie spraw 7.0 09.02.2024 13:02 Bartosz Siwula
Rozpatrywanie spraw 6.0 23.01.2024 15:05 Bartosz Siwula
Rozpatrywanie spraw 5.0 23.01.2024 13:42 Bartosz Siwula
Rozpatrywanie spraw 4.0 23.01.2024 13:15 Bartosz Siwula
Rozpatrywanie spraw 3.0 18.05.2023 14:55 Bartosz Siwula
Rozpatrywanie spraw 2.0 03.02.2023 15:00 Bartosz Siwula
Rozpatrywanie spraw 1.0 12.08.2021 11:48 Bartosz Siwula

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}