W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej można uzyskać składając wniosek. 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                                                 INFORMACJA

                                Biuro Nadleśnictwa Czarna Białostocka  jest czynne

                                   od poniedziałku do piątku, w godzinach od 730 do 1530.

                     Nadleśniczy w sprawie skarg i wniosków przyjmuje w każdy poniedziałek

                                                       w godzinach od 800   do 1200  

                   oraz w każdy poniedziałek po godzinach pracy w godzinach od 1530   do 1630

 

Przyjęcia  interesantów w sprawach skarg i wniosków  są ewidencjonowane. Ewidencja przyjęć interesantów w sprawie skarg i wniosków jest prowadzona w sekretariacie Nadleśnictwa Czarna Białostocka.(Podstawa prawna: Zarządzenie Nr 101 Dyrektora Generalnego Lasów  Państwowych w Białymstoku z dnia 6 listopada 2023 r. w sprawie organizacji  przyjmowania  i rozpatrywania skarg i wniosków  w Państwowym Gospodarstwie  Leśnym Lasy Państwowe).

 

  1. Tryb składania skarg wynika z § 5 Rozporządzenia Rady Ministrów z dn. 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. 2002 nr 5 poz. 46) „Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu” .
  2. W przypadku skargi lub wniosku złożonego telefonicznie, wnoszący powinien potwierdzić to pisemnie, telegraficznie, za pomocą dalekopisu lub telefaksu, na adres poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu. Niedopełnienie tego wymogu spowoduje, że skarga lub wniosek nie będzie rozpatrzona, a   wnoszący nie otrzyma odpowiedzi.

Materiały

Wniosek​_o​_udostępnienie​_danych
nadl​_czarna​_bialostocka~wniosek​_o​_udostępnienie​_danych.pdf 0.04MB
Wniosek​_o​_udostępnienie​_danych
Wniosek​_o​_udostępnienie​_danych.doc 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.10.2021 08:10 Wojciech Rudnik
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wojciech Rudnik
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 4.0 11.06.2024 16:05 Wojciech Rudnik
Rozpatrywanie spraw 3.0 11.06.2024 16:02 Wojciech Rudnik
Rozpatrywanie spraw 2.0 11.06.2024 15:58 Wojciech Rudnik
Rozpatrywanie spraw 1.0 06.10.2021 08:10 Wojciech Rudnik

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}