W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dane teleadresowe

Nadleśnictwo Czerniejewo
Głożyna 5
62-250 Czerniejewo

tel: 061-4273041
www: www.czerniejewo.poznan.lasy.gov.pl
e-mail: czerniejewo@poznan.lasy.gov.pl

NIP: 784-00-06-043  REGON: 630011355

Biuro Nadleśnictwa Czerniejewo jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 700 - 1500.

Nadleśniczy Nadleśnictwa Czerniejewo w sprawie skarg i wniosków przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek w godzinach 1300 - 1530, a także w innych terminach po uzgodnieniu telefonicznym. W przypadku nieobecności Nadleśniczego interesantów przyjmuje Zastępca Nadleśniczego.

Artur Łachowski
Nadleśniczy (N)
Kieruje całokształtem działalności nadleśnictwa na zasadzie jednoosobowego kierownictwa i ponosi za nią odpowiedzialność, a także reprezentuje nadleśnictwo na zewnątrz.
61 427 30 41
artur.lachowski@poznan.lasy.gov.pl
Pokój nr 20
 
Marek Skorniak
Zastępca Nadleśniczego (Z)
Kieruje działem gospodarki leśnej i pracą leśniczych. Prowadzi sprawy związane z planowaniem, organizacją, koordynacją i nadzorem prac w zakresie użytkowania, hodowli, zagospodarowania i ochrony lasu, stanu posiadania, ochrony przyrody, ochrony przeciwpożarowej, szkółkarstwa, sprzedaży drewna i użytków ubocznych, geomatyki i informacji przestrzennej, utrzymania dróg leśnych, melioracji wodnych, edukacji oraz zadań związanych z prowadzeniem gospodarki leśnej w lasach nie stanowiących własności Skarbu Państwa.
61 427 30 41 wew. 311
marek.skorniak@poznan.lasy.gov.pl
Pokój nr 20
 
Radosław Wylęgała
Inżynier Nadzoru (NN)
Kontroluje prawidłowość wykonywania czynności gospodarczych w nadleśnictwie oraz zadania wynikające z ochrony mienia i udostępniania lasu.
62 427 30 41 wew. 219
radoslaw.wylegala@poznan.lasy.gov.pl
Pokój nr 21
 
Maria Śruba
Główny Księgowy (K)
Kieruje Działem Finansowo-Księgowym. Realizuje zadania związane z prowadzeniem spraw dotyczących  gospodarki finansowej nadleśnictwa, kontroli poprawności ewidencji księgowej prowadzonej w ramach kontroli wewnętrznej dokumentów finansowo-księgowych, windykacja wszystkich należności.
61 427 30 41 wew. 611
maria.sruba@poznan.lasy.gov.pl
Pokój nr 14
 
Anna Janowicz
Sekretarz (S)
Kieruje Działem Administracyjno-Gospodarczym. Wykonuje zadania z zakresu obsługi administracyjnej nadleśnictwa, w tym sprawy związane z udzielaniem zamówień, gospodarką lokalową, inwestycyjną i remontową, transportem oraz zaopatrzeniem.
61 427 30 41 wew. 671
anna.janowicz@poznan.lasy.gov.pl
Pokój nr 22
 
Michał Sujak
Posterunek Straży Leśnej (NS)
Prowadzenie spraw związanych z analizą stanu zagrożenia szkodnictwem leśnym, zapobieganiem i zwalczaniem przestępstw i wykroczeń w zakresie szkodnictwa leśnego, prowadzenie magazynu broni, prowadzenie spraw związanych z obronnością oraz spraw niejawnych.
61 427 30 41 wew. 221
michal.sujak@poznan.lasy.gov.pl
Pokój nr 28
 
Agata Kaczmarek
Samodzielne stanowisko ds. pracowniczych (NK)
Prowadzenie całokształtu spraw pracowniczych w rozumieniu Kodeksu Pracy, PUZP dla pracowników PGL LP oraz innych unormowań prawnych obowiązujących w tym zakresie.
61 427 30 41 wew. 131
agata.kaczmarek@poznan.lasy.gov.pl
Pokój nr 27
 
Maciej Gołembowski
Samodzielne stanowisko ds. BHP (NB)
Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy (BHP).
61 427 30 41 wew. 701
maciej.golembowski@poznan.lasy.gov.pl
Pokój nr 30
 
 

Kontak z mediami:

Hubert Kaczmarek

telefon: +48 61 427 30 41

e-mail: hubert.kaczmarek@poznan.lasy.gov.pl

 

Materiały

Dane kontaktowe - Leśnictwa
Wykaz​_pracowników​_BIP​_Leśnictwa.pdf 0.18MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.08.2021 09:47 ALEKSANDRA OSIŃSKA
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Agata Kaczmarek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dane teleadresowe 14.0 09.08.2024 14:32 Anna Ziętek
Dane teleadresowe 13.0 01.08.2024 09:56 Anna Ziętek
Dane teleadresowe 12.0 15.07.2024 08:49 Anna Ziętek
Dane teleadresowe 11.0 16.05.2024 09:51 Elżbieta Sarzyńska
Dane teleadresowe 10.0 31.01.2024 09:57 Anna Ziętek
Dane teleadresowe 9.0 30.01.2024 14:49 Anna Ziętek
Dane teleadresowe 8.0 24.01.2024 08:16 Anna Ziętek
Dane teleadresowe 7.0 21.12.2023 08:54 Anna Ziętek
Dane teleadresowe 6.0 03.10.2023 12:47 Anna Ziętek
Dane teleadresowe 5.0 07.08.2023 09:15 Anna Ziętek
Dane teleadresowe 4.0 15.12.2022 10:23 Anna Ziętek
Dane teleadresowe 3.0 02.03.2022 10:00 ALEKSANDRA OSIŃSKA
Dane teleadresowe 2.0 05.01.2022 12:16 ALEKSANDRA OSIŃSKA
Dane teleadresowe 1.0 12.08.2021 09:47 ALEKSANDRA OSIŃSKA

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}