Rozpatrywanie spraw
Godziny urzędowania
Biuro Nadleśnictwa jest czynne w dni robocze w godzinach 7:00-15:00
Adres:
Malachin, ul. Cisowa 12
89-650 Czersk
tel: 52 395 36 10
fax: 52 395 36 21
www: czersk.torun.lasy.gov.pl
e-mail: czersk@torun.lasy.gov.pl
Skargi i wnioski
W sprawach skarg i wniosków interesantów przyjmuje po wcześniejszym umówieniu Nadleśniczy, a w razie jego nieobecności Zastępca Nadleśniczego, w każdy poniedziałek w godzinach od 12:00 do 16:00.
Osobą odpowiedzialną za przyjmowanie skarg i wniosków jest St. specjalista ds. pracowniczych i administracji - pokój nr 5.
Rozpatrywanie spraw
Wszystkie sprawy (w tym skargi, wnioski i inne) wpływające do nadleśnictwa, po zarejestrowaniu są kierowane do kierowników działów lub samodzielnych stanowisk pracy w celu ich rozpatrzenia wg właściwości.
Najczęściej załatwiane typy spraw
Szkodnictwo leśne (kradzież drewna, nielegalny wywóz odpadów do lasu itp.) należy zgłaszać do Posterunku Straży Leśnej – tel.: 52 39 53 625
Ochrona przeciwpożarowa obszarów leśnych – należy kontaktować się bezpośrednio pod numer nadleśnictwa tel. 52 39 53 610 lub ze specjalistą ds.ochrony lasu - tel. 52 39 53 628
Pozyskanie oraz sprzedaż drewna – należy kontaktować się ze specjalistą ds. gospodarki drewnem - tel. 52 39 53 617
Stan posiadania – dzierżawa, zmiana sposobu użytkowania gruntów, korzystanie z gruntów leśnych, nabywanie, zbywanie, zamiana nieruchomości, uzgadnianie warunków zabudowy – specjalista SL ds. użytkowania lasu tel.: 52 39 53 626
Sprzedaż sadzonek odbywa się na terenie Szkółki Leśnej Listewka – informacji udziela leśniczy-szkółkarz tel. kom.: 696 491 237
Nadzór nad lasami niepaństwowymi – należy kontaktować się ze specjalistą ds. lasów niestanowiących własność Skarbu Państwa - tel. kom.: 664 118 226
Edukacja leśna – organizacja zajęć edukacyjnych oraz akcji edukacyjno-promocyjnych – należy kontaktować się ze specjalistą ds. edukacji przyrodniczo-leśnej - tel. kom.: 782 805 080
Sprawy pracownicze – należy kontaktować się ze Starszym specjalistą ds. pracowniczych i administracji - tel. 52 39 53 622
Zamówienia publiczne – należy kontaktować się ze Sekretarzem nadleśnictwa - tel. 52 39 53 629
Zestawienie numerów telefonów pracowników biura oraz dane kontaktowe do poszczególnych leśnictw znajdują się w zakładce "Kontakt", w podzakładce "Dane teleadresowe".
Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego.
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Materiały
Wniosek o dostęp do informacjiWniosek_o_dostęp_do_informacji.docx 0.01MB Wniosek o dostęp do informacji
Wniosek_o_dostęp_do_informacji.pdf 0.11MB
- Pierwsza publikacja:
- 02.08.2021 11:29 ADAM RUDNIK
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Adam Rudnik
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 10.0 | 14.11.2024 09:24 ADAM RUDNIK |
Rozpatrywanie spraw | 9.0 | 16.05.2024 11:21 ADAM RUDNIK |
Rozpatrywanie spraw | 8.0 | 21.09.2022 09:53 ADAM RUDNIK |
Rozpatrywanie spraw | 7.0 | 21.09.2022 09:52 ADAM RUDNIK |
Rozpatrywanie spraw | 6.0 | 21.09.2022 09:50 ADAM RUDNIK |
Rozpatrywanie spraw | 5.0 | 21.09.2022 09:49 ADAM RUDNIK |
Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 27.12.2021 12:50 ADAM RUDNIK |
Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 27.12.2021 12:42 ADAM RUDNIK |
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 18.08.2021 13:13 ADAM RUDNIK |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 02.08.2021 11:29 ADAM RUDNIK |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP