Rozpatrywanie spraw
Biuro Nadleśnictwa Daleszyce pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.: 07.15 - 15.15 ( z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
Wszystkie sprawy załatwiane są bez zbędnej zwłoki z zachowaniem terminów oraz w oparciu o procedury wynikające z obowiązujących przepisów prawa.
Nadleśniczy lub w przypadku jego nieobecności upoważniony przez niego pracownik przyjmuje interesantów w biurze Nadleśnictwa Daleszyce w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki w godz. 8:00 – 10:00 oraz we wtorki od godz.14:00 – 16:00
Za przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków odpowiada stanowisko ds. pracowniczych
Korespondencja wpływająca rejestrowana jest w systemie EZD, a następnie po zadekretowaniu przez Nadleśniczego lub osobę go zastępującą, przekazywana do załatwienia według właściwości do kierownika określonej komórki organizacyjnej lub samodzielnego stanowiska
Za realizację zadania należącego do kilku komórek organizacyjnych odpowiedzialna jest ta komórka, dla której jest to zadanie podstawowe w myśl regulaminu organizacyjnego Nadleśnictwa Daleszyce.
Zadania wynikające z korespondencji zewnętrznej adresowanej bezpośrednio do komórki organizacyjnej, a będące w zakresie działania innej komórki organizacyjnej, przekazywane są po zadekretowaniu przez Nadleśniczego do realizacji właściwej merytorycznie komórce organizacyjnej.
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Najczęściej załatwiane typy spraw:
Typ sprawy |
Imię i nazwisko / stanowisko |
|
Rozpatrywanie skarg i wniosków - całokształt spraw związanych |
Tomasz Guz Nadleśniczy
|
41 317-19-68 |
Komunikacja społeczna i kontakt z mediami oraz sprawy dotyczące informacji publicznej,
telefon interwencyjny |
Paweł Kosin Rzecznik prasowy |
41 317-19-68 535 673 734 |
Gospodarka leśna - całokształt spraw |
Rafał Radek Zastępca Nadleśniczego |
41 317-19-68 |
Hodowla lasu, służba BHP, ochrona p-poż |
Mariusz Ławrentiuk |
mariusz.lawrentiuk@radom.lasy.gov.pl 41 317-19-68 |
Sprzedaż drewna |
Monika Mańczyk |
monika.manczyk@radom.lasy.gov.pl 41 317-19-68 |
Stan posiadania: udostępnianie terenów leśnych, dzierżawy gruntów, ewidencja gruntów, sprawy geodezyjne oraz zakup |
Irena Tusień/ Dominika Gaj - Gielarowiec |
irena.tusien@radom.lasy.gov.pl dominika.gaj@radom.lasy.gov.pl 41 317-19-68 |
Edukacja leśna, łowiectwo, udostępnianie informacji |
Beata Harabin |
beata.harabin@radom.lasy.gov.pl 41 317-19-68
|
Gospodarka ekonomiczno – finansowa, należności i regulowanie zobowiązań |
Danuta Ramza Główny Księgowy |
danuta.ramza@radom.lasy.gov.pl 41 317-19-68 |
Sprawy administracyjno – gospodarcze, inwestycje, remonty, zamówienia publiczne, infrastruktura |
Łukasz Kowalczyk Sekretarz |
lukasz.kowalczyk1@radom.lasy.gov.pl 41 317-19-68 |
Zamówienia publiczne, usługi leśne, systemy informatyczne |
Magdalena Kania |
magdalena.kania@radom.lasy.gov.pl 41 317-19-68 |
Sprawy dotyczące zatrudnienia i kadr |
Renata Rolko |
renata.rolko@radom.lasy.gov.pl 41 317-19-68 |
Szkodnictwo leśne i ochrona mienia |
Tomasz Zbróg Komendant Posterunku Straży Leśnej |
tomasz.zbrog@radom.lasy.gov.pl 41 317-19-68 785 994 639 |
Sprzedaż sadzonek |
Janusz Pacholec Kierownik GNS w Sukowie |
janusz.pacholec@radom.lasy.gov.pl 785 994 635 |
Punkt alarmowo – dyspozycyjny PPOŻ |
|
41 317-19-68 |
Materiały
Wniosek o udostępnienie informacji ( PDF)WNIOSEK_O_UDOSTĘPNIENIE_INFORMACJI.pdf 0.10MB Wniosek o udostępnienie informacji (DOC)
WNIOSEK_O_UDOSTĘPNIENIE_INFORMACJI.docx 0.01MB
- Pierwsza publikacja:
- 30.07.2021 13:03 MAGDALENA KANIA
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Magdalena Kania
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 7.0 | 04.07.2024 08:42 MAGDALENA KANIA |
Rozpatrywanie spraw | 6.0 | 07.05.2024 14:36 MAGDALENA KANIA |
Rozpatrywanie spraw | 5.0 | 12.03.2024 10:17 MAGDALENA KANIA |
Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 04.03.2024 11:18 MAGDALENA KANIA |
Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 04.01.2024 07:39 Paweł Kosin |
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 30.06.2023 10:29 MAGDALENA KANIA |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 30.07.2021 13:03 MAGDALENA KANIA |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP