W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Biuro Nadleśnictwa Drawsko czynne jest w dni robocze , w godzinach od 7.00 do 15.00,

Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie nadleśnictwa.

Korespondencję należy kierować na adres: Nadleśnictwo Drawsko, ul. Starogrodzka 30, 78-500 Drawsko Pomorskie.

Wszystkie sprawy kierowane do Nadleśnictwa można załatwiać w dniach od poniedzałku do piątku, w godzinach pracy od 7.00 do 15.00, w Sekretariacie Nadleśnictwa (pokój nr 1 ).

Nadleśniczy przyjmuje interesantów w poniedziałki, od godz.14.30 do 15.30, po uprzednim umówieniu sie w sekretariacie Nadleśnictwa osobiście lub telefonicznie pod nr 943632046 lub e-mail: drawsko@szczecinek.lasy.gov.pl.

Sprzedaż drewna pozyskanego w drodze samowyrobu prowadzona jest w poszczególnych lesnictwach w środy w godz. 14.00 do 17.00 oraz w każdym innym dniu roboczym w godzinach ustalonych indywidualnie z leśniczym. Wykaz leśnictw znajduje się w zakładce dane teleadresowe.

Sprzedaż drewna pozyskanego kosztem nadleśnictwa prowadzona jest w siedzibie nadleśnictwa, pok.nr 9 (kasa), w każdy dzień roboczy od godz.8.00 do 14.00

Sporządzanie planów zalesień gruntów rolnych i doradztwo leśne prowadzone jest w pokoju nr 6, nr tel. 943632046

Posterunek Straży Lesnej mieści się w siedzibie nadleśnictwa (pok. nr 20) - przyjmuje interesantów po wczesniejszym umowieniu się telefoncznym, nr telefonu 943632046 lub 943615566.

Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego:

1) niezwłoczne załatwianie spraw (bez zbędnej zwłoki) - sprawy, które mogą być rozpatrywane w oparciu o dowody przedstawione przez stronę, w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ.

2) jeden miesiąc - sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego.

3) dwa miesiące - sprawy szczególnie skomplikowane.

Przepisy szczególne mogą określić inne terminy niż określone wyżej.

Materiały

Wniosek o udostępnienie danych
Wniosek​_o​_udostępnienie​_danych.doc 0.03MB
Wniosek o udostępnienie danych
Wniosek​_o​_udostępnienie​_danych.pdf 0.11MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.07.2021 09:18 Maciej Duma
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Grzegorz Maciąg
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 1.0 29.07.2021 09:18 Maciej Duma

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}