W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: REFERENT/SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH

NABÓR ZEWNĘTRZNY NA STANOWISKO REFERENT/SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 12-02-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Nabór zewnętrzny na stanowisko referent/specjalista ds. administracyjnych w dziale administracyjno – gospodarczym w Nadleśnictwie Drawsko został rozstrzygnięty.
W procesie naboru wybrano do zatrudnienia kandydata, którego oferta w największym stopniu spełniła wymagania zawarte w ogłoszeniu.

Informacje o ofercie

Na podstawie Zarządzenia Nr 31 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych z dnia 07 września 2022 r.;
NADLEŚNICZY NADLEŚNICTWA DRAWSKO OGŁASZA NABÓR ZEWNĘTRZNY NA STANOWISKO REFERENT/SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH

Zakres obowiązków

Opis stanowiska (zakres ważniejszych zadań)

1. Prowadzenie całokształtu zagadnień związanych z udzielaniem zamówień publicznych w nadleśnictwie realizowanych w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych oraz współpraca z pracownikami nadleśnictwa w tym zakresie.
2. Prowadzenie spraw związanych z ewidencją środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, amortyzacji i umorzenia, ewidencją inwestycji.
3. Prowadzenie spraw związanych z obsługą wynajmu, dzierżawy i bezpłatnego korzystania z nieruchomości mieszkalnych i gospodarczych.
4. Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących zużycia i rozliczania mediów ( gazu, energii elektrycznej, wywozu nieczystości stałych i płynnych) oraz sprawozdawczości GUS, BDO, KOBiZE, CKPŚ itp. w zakresie obsługiwanych spraw.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: zachodniopomorskie
Biuro Nadleśnictwa Drawsko

Wymagania

Wymagania obligatoryjne (podstawowe)

1. Wykształcenie minimum średnie.
2. Minimum 1 rok pracy na stanowisku z zakresu administracji
3. Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
4. Znajomość obsługi komputera, urządzeń peryferyjnych oraz pakietu biurowego MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook).
5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
6. Brak przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku.

Wymagania dodatkowe (preferowane)

1. Ukończone dodatkowe studia podyplomowe Zamówień publicznych, szkolenia, kursy.
2. Predyspozycje osobowe: dokładność, sumienność, komunikatywność, rzetelność, systematyczność, umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty

1. CV opatrzony własnoręcznym podpisem (z adresem do korespondencji i telefonem).
2. List motywacyjny
3. Kserokopie świadectw pracy.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe.
5. Kserokopie innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń, dotyczących stanowiska pracy, na które prowadzona jest rekrutacja.
6. Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika LP z własnoręcznym podpisem kandydata – Załącznik nr 1.
7. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – Załącznik nr 2.
8. Klauzula informacyjna RODO z własnoręcznym podpisem kandydata – Załącznik nr 3.
9. Oryginały złożonych dokumentów należy przedłożyć do wglądu przed przystąpieniem do rozmowy kwalifikacyjnej.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie o naborze
Ogłoszenie​_o​_naborze​_-​_ADM​_zewnętrzny​_I.pdf 0.23MB
Zał. nr 1 - kwestionariusz osobowy
Zał​_nr​_1​_-​_kwestionariusz​_osobowy.pdf 0.13MB
Zał. nr 2 - zgoda na przetwarzanie danych
Zał​_nr​_2​_-​_zgoda​_na​_przetwarzanie​_danych.pdf 0.27MB
Zał. nr 3 - klauzula RODO dla kandydata
Zał​_nr​_3​_​_-​_klauzula​_RODO​_dla​_kandydata.pdf 0.37MB
Informacja o wynikach naboru
Informacja​_o​_wynikach​_naboru.pdf 0.08MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.02.2024 14:55 Grzegorz Maciąg
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Magdalena Derda
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
REFERENT/SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH 2.0 18.04.2024 08:48 Maciej Duma
REFERENT/SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH 1.0 06.02.2024 14:55 Grzegorz Maciąg

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}