Rozpatrywanie spraw
Sprawy
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Nadleśnictwo Dretyń
Dretyń 84
77-200 Miastko
www.dretyn.szczecinek.lasy.gov.pl,
e-mail: dretyn@szczecinek.lasy.gov.pl
tel. 59 858 16 55
Biuro Nadleśnictwa Dretyń jest czynne w dni robocze w godzinach od 700 do 1500.
Nadleśniczy Nadleśnictwa Dretyń w sprawie skarg i wniosków przyjmuje interesantów w siedzibie Nadleśnictwa Dretyń, Dretyń 84 :
- w poniedziałki w godzinach od 14.30 do 16.00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym,
W czasie nieobecności Nadleśniczego skargi i wnioski w ww. trybie przyjmuje Zastępca Nadleśniczego.
Sprawy dotyczące szkodnictwa leśnego należy zgłaszać do Posterunku Straży Leśnej,
telefon 59 858 18 61.
W sprawach ochrony przeciwpożarowej obszarów leśnych należy kontaktować się bezpośrednio pod numer tel. 59 858 16 55
lub z osobą obsługującą Punkt Alarmowo-Dyspozycyjny działający od 1 marca do 31 października w siedzibie Nadleśnictwa Dretyń, pod numerem tel. stac. 59 858 18 78, tel. kom. 600 296 587
Sprzedaż detaliczna drewna i przyjmowanie interesantów odbywa się :
- w biurze Nadleśnictwa w dni robocze od godz. 700 do 1400.
Sprawy związane z obsługą portalu e-drewno, PLD oraz zawieraniem umów
na sprzedaż drewna dla firm prowadzi Pani Kazimiera Gajewska nr tel. 59 858 18 58.
Sprzedaż sadzonek na potrzeby zadrzewień i zalesień dla klientów detalicznych odbywa się na terenie Szkółki Leśnej położonej w miejscowości Dretyń, gm. Miastko,
kontakt Piotr Onufrak nr tel. 600 028 751.
Sprawy związane z nadzorem nad lasami niepaństwowymi, wydzierżawianiem gruntów rolnych, stanem posiadania (wznawianie granic, czasowe udostępnianie gruntów leśnych ) należy uzgadniać telefonicznie z Działem Gospodarki Leśnej tel. 59 858 16 55 lub osobiście w godzinach pracy biura Nadleśnictwa.
Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego:
1) niezwłoczne załatwienie sprawy ( bez zbędnej zwłoki ) – sprawy, które mogą być
rozpatrzone w oparciu o dowody przedstawione przez stronę,
w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi,
przed którym toczy się postępowanie,
bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ,
2) jeden miesiąc – sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego,
3) dwa miesiące – sprawy szczególnie skomplikowane.
Przepisy szczególne mogą określać inne terminy niż określone wyżej.
- Pierwsza publikacja:
- 12.08.2021 18:23 WITOLD KONIECZNY
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Witold Konieczny/Szymon Należyty
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 12.08.2021 18:24 WITOLD KONIECZNY |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 12.08.2021 18:23 WITOLD KONIECZNY |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP