Rozpatrywanie spraw
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Nadleśnictwo Grodziec
ul. Leśna 50
62-580 Grodziec
tel. (63) 248 50 27
Godziny pracy: 7:00 – 15:00
e-mail:grodziec@poznan.lasy.gov.pl
https://grodziec.poznan.lasy.gov.pl/
Wszystkie sprawy (skargi, wnioski i inne) wpływające do nadleśnictwa, po zarejestrowaniu są kierowane do kierowników działów lub samodzielnych stanowisk pracy w celu ich rozpatrzenia wg właściwości. Z dniem 15.06.2020 r. wprowadzono w biurze Nadleśnictwa Grodziec system elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD), jako podstawowy sposób dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw.
Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa Grodziec tel. (63) 248 50 27.
Interesantów w sprawach skarg i wniosków przyjmują w siedzibie Nadleśnictwa Grodziec ul. Leśna 50, 62-580 Grodziec:
- Nadleśniczy Nadleśnictwa Grodziec a podczas jego nieobecności Zastępca Nadleśniczego w poniedziałki w godzinach od 9:00 do 15:30 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym
- Specjalista ds. pracowniczych i obronnych we wszystkie dni pracy (pokój nr 10) w godzinach od 7:00 do 15:00.
Za przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków odpowiada Specjalista ds. pracowniczych i obronnych.
Kontakty użyteczne w załatwianiu poszczególnych typów spraw:
Sprzedaż drewna i produktów niedrzewnych – tel. 632485027 wew.330
Sprawy pracownicze – tel. 632485027 wew.130
Edukacja – tel. kom. 534 206 888
Lasy niepaństwowe – tel. kom. 608 553 850
Stan posiadania – tel. 632485027 wew.333
Straż Leśna - tel. 632485027 wew.220, 692 923 476
Zamówienia publiczne oraz remonty i inwestycje – tel. 632485027 wew.671
Drogi leśne – tel. 632485027 wew.218
Ochrona p.poż – tel. 632485027 wew.215
Materiały
Wniosek_o_udostępnienie_informacjiWniosek_o_udostępnienie_informacji.doc 0.04MB Wniosek_o_udostepnienie_informacji
Wniosek_o_udostepnienie_informacji.pdf 0.73MB Wykaz załatwianych spraw
Wykaz_załatwianych_spraw.pdf 0.15MB
- Pierwsza publikacja:
- 11.08.2021 13:01 Kornelia Klinowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Kornelia Klinowska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 8.0 | 01.07.2024 13:12 Kornelia Klinowska |
Rozpatrywanie spraw | 7.0 | 14.06.2024 12:31 Kornelia Klinowska |
Rozpatrywanie spraw | 6.0 | 14.06.2024 11:52 Kornelia Klinowska |
Rozpatrywanie spraw | 5.0 | 24.01.2024 12:15 Kornelia Klinowska |
Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 22.01.2024 13:47 Kornelia Klinowska |
Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 15.01.2024 14:45 Kornelia Klinowska |
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 12.08.2021 11:17 Kornelia Klinowska |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 11.08.2021 13:01 Kornelia Klinowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP