W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Więcej informacji użytecznych znajduje się w zakładce: Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia

Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg oraz pracowników, którzy merytorycznie prowadzą daną sprawę można uzyskać w sekretariacie nadleśnictwa.
Terrminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego, chyba, że przepisy szczegółowe stanowią inaczej.
  • Biuro Nadleśnictwa Kaczory czynne jest w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7.00 do 15.00.
  • W sprawie skarg i wniosków Nadleśniczy Jerzy Halicki przyjmuje interesantów w każdy wtorek w godzinach od 12.00 do 16.00.
  • Sprzedaż detaliczna drewna odbywa się we wtorki i środy w godzinach od 8.00 do 14.00 w siedzibie nadleśnictwa, pokój nr 8.

Sprzedaż drewna prowadzą:

Specjalista Służby Leśnej d.s. Marketingu i Użytkowania Lasu  Karolina Linkowska, tel. 67 28 31 461, wew. 316 lub 696 137 910,

Starszy Specjalista Służby Leśnej d.s. Gospodarki Drewnem i Marketingu Grzegorz Kryger, tel. 67 28 31 461, wew. 326, lub 600 370 274.

  • W sprawach związanych z gospodarką leśną w lasach prywatnych doradztwo prowadzi Starszy Specjalista Służby Leśnej d.s. Gospodarki Drewnem i Marketingu Grzegorz Kryger, tel. 67 28 31 461, wew. 316, lub 600 370 274.
  • Sprawy związane z ochroną przeciwpożarową lasów prowadzi Specjalista Służby Leśnej d.s.Użytkowania Lasu i Ochrony P. poż. Bartosz Siwak, tel. 67 28 31 461, wew. 316, lub 692 599 935. W okresie trwania akcji bezpośredniej pomiędzy 01 marca a 31 października całodobowo działa telefon pełnomocnika nadleśniczego 696 520 510. W Centrum Powiadamiania Ratunkowego przy Państwowej Straży Pażarnej w Pile, ul. Moniuszki 1, znajduje się zintegrowany Punkt Alarmowo-Dyspozyzcyjny nadleśnictw Kaczory i Zdrojowa Góra, który pełni dyżury od 9.00 do zachodu słońca w okresie od 15 marca do 15 pażdziernika codziennie, w zależności od ustalonego stopnia zagrożenia pożarowego. Stopień zagrożenia pożarowego ustalany jest codziennie na godz. 9.00 i 13.00. W przypadku 0 stopnia (brak zagrożenia) dyżur jest odwoływany. Ze zintegrowaym PAD można skontaktować się pod nr tel. 67 34 92 313, lub 668 280 773. Ponadto w czasie pracy biura Nadleśnictwa Kaczory, t.j. od godz. 7.00 do 15.00 w dni robocze w w.w. sprawach można kontaktować się pod numerem 67 28 31 461.
  • Sprawy związane z dzierżawą gruntów prowadzi Specjalista Służby Leśnej d.s. Ochrony Lasu i Ochrony Przyrody Ewa Chomicz, tel. 67 28 31 461 wew. 328, lub 728 583 235.
  • Sprawy związane z najmem nieruchomości prowadzi Sekretarz Nadleśnictwa Małgorzata Dębna, tel. 67 28 31 461 wew. 342 lub 600 518 535.
  • Zwalczaniem szkodnictwa leśnego zajmuje się Posterunek Straży Leśnej, tel. 67 28 31 461 wew 314, lub 600 280 058, lub 668 107 281.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.08.2021 08:18 Małgorzata Kubik
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Paweł Dumała
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 6.0 24.06.2024 14:39 Małgorzata Plata
Rozpatrywanie spraw 5.0 24.06.2024 12:21 Małgorzata Plata
Rozpatrywanie spraw 4.0 26.10.2023 10:55 Małgorzata Plata
Rozpatrywanie spraw 3.0 05.08.2021 08:26 Małgorzata Plata
Rozpatrywanie spraw 2.0 05.08.2021 08:06 Paweł Dumała
Rozpatrywanie spraw 1.0 04.08.2021 08:18 Małgorzata Kubik

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}