Rozpatrywanie spraw
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Rodzaj spraw
|
Imię i Nazwisko
|
Kontakt tel. e-mail
|
Nr pokoju
|
Sprzedaż drewna:
-obsługa sprzedaży hurtowej i detalicznej.
|
Maciej Sip
|
62/75-38-226
maciej.sip@poznan.lasy.gov.pl
|
3
|
Sprzedaż produktów niedrzewnych:
- sadzonki
|
Małgorzata Hadryś
|
62/75-38-225
malgorzata.hadrys@poznan.lasy.gov.pl
|
13
|
Leśne Centrum Edukacyjne:
-Wynajem wiat edukacyjnych
-Zajęcia edukacyjne w Leśnym Centrum Edukacyjnym "Las Winiarski"
|
Magdalena Lotka
|
696419764
magdalena.lotka@poznan.lasy.gov.pl
|
13
|
Nadzór nad lasami nie stanowiącymi własności Skarbu Państwa (pow. Kaliski):
- sporządzanie uproszczonych planów zalesień, doradztwo w spr. zagospodarowania lasów prywatnych, legalizacja pozyskanego drewna w lasach prywatnych itp.
- odwołania dot. szacowania szkód od zwierzyny w płodach rolnych
|
Henryk Jarecki
Rafał Miklas
|
62/75-10-458
henryk.jarecki@poznan.lasy.gov.pl
62/75-38-229
rafal.miklas@poznan.lasy.gov.pl
|
5
|
Stan posiadania:
- dzierżawa i najem gruntów leśnych
- dzierżawa i najem gruntów rolnych, dzierżawa i najem nieruchomości lokalowych oraz obsługa przetargów i zamówień publicznych
|
Rafał Lotka
Sławomir Skopiński
|
tel. 62/75-10-455 (tel. kom. 534-139-288), e-mail: rafal.lotka@poznan.lasy.gov.pl, nr pokoju 5
tel. 62/75-10-457 (tel. kom. 604-965-242), e-mail: slawomir.skopinski@poznan.lasy.gov.pl, nr pokoju 9
|
5
|
Zamówienia publiczne:
- obsługa przetargów i zamówień publicznych |
Sławomir Skopiński
|
tel. 62/75-10-457 (tel. kom. 604-965-242), e-mail: slawomir.skopinski@poznan.lasy.gov.pl, nr pokoju 9
|
9
|
Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego:
1. niezwłoczne załatwienie sprawy (bez zbędnej zwłoki) – sprawy, które mogą być rozpatrzone w oparciu o dowody przedstawione przez stronę w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ,
2. jeden miesiąc – sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego,
3. dwa miesiące – sprawy szczególnie skomplikowane.
Przepisy szczególne mogą określać inne terminy niż określone wyżej.
Materiały
Wniosek o udostępnienie informacjiwniosek_o_udostepnienie_informacji.doc 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 15.07.2021 13:38 Tomasz Górski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Tomasz Górski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 6.0 | 22.12.2022 07:22 Tomasz Górski |
Rozpatrywanie spraw | 5.0 | 28.11.2022 13:43 Tomasz Górski |
Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 28.01.2022 07:58 jaroslaw.turowski |
Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 30.08.2021 08:36 Tomasz Górski |
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 27.08.2021 11:58 Tomasz Górski |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 15.07.2021 13:38 Tomasz Górski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP