W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Referent ds. administracyjnych

Nabór jest prowadzony w oparciu o Zarządzenie nr 20/2024 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Gdańsku z dnia 22 sierpnia 2024 roku, w sprawie zasad organizowania rekrutacji wewnętrznych i zewnętrznych w Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Gdańsku (DO.1101.145.2024).

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 18-10-2024

Informacje o ofercie

W naborze wewnętrznym mogą uczestniczyć tylko i wyłącznie pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w PGL LP w dniu składania dokumentów aplikacyjnych tj. w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze na stanowisko.

Zakres obowiązków

1. Prowadzenie składnicy akt,
2. Prowadzenie ubezpieczenia składników majątkowych Nadleśnictwa,
3. Prowadzenie ewidencji i rozliczenia posiłków profilaktycznych dla pracowników,
4. Prowadzenie ewidencji i rozliczenia środków i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa,
5. Prowadzenie całokształtu prac związanych z ewidencją i rozliczaniem transportu nadleśnictwa,
6. Prowadzenie spraw związanych z wykorzystywaniem samochodów prywatnych w celach służbowych,
7. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z umowami najmu i bezpłatnego korzystania z mieszkań, budynków i budowli,
8. Prowadzenie całokształtu spraw związanych ze sprzedażą lokali mieszkalnych,
9. Sporządzanie deklaracji podatkowej od nieruchomości,
10. Sporządzanie sprawozdań okresowych i rocznych związanych z zakresem powierzonych obowiązków.
Szczegółowy zakres czynności będzie ustalony po zatrudnieniu.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: pomorskie
Nadleśnictwo Kartuzy ul. Nadleśniczego Sobiesława Mościckiego 4, 83-300 Kartuzy

Wymagania

IV. Wymagania niezbędne
1. Wykształcenie: wyższe lub średnie (kierunek: administracja, prawo, ekonomia,
zarządzanie) i przynajmniej 3 lata pracy w administracji.
2. Znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel i Outlook).

3. Posiadanie pełni praw cywilnych i obywatelskich.
4. Brak przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku.


V. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość obsługi Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).
2. Umiejętność efektywnej organizacji pracy.
3. Znajomość obsługi Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP znakowy i SILP Web.
4. Znajomość spraw związanych z zamówieniami publicznymi.
5. Predyspozycje osobowe jak : sumienność, dokładność, rzetelność, dyskrecja, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
6. Posiadanie prawa jazdy kategorii B.

Wymagane dokumenty

1. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (zajmowane stanowiska, okres pracy na określonym stanowisku),
2. List motywacyjny z adresem do korespondencji oraz numerem telefonu i w miarę możliwości adresem do korespondencji elektronicznej,
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, ukończenie kursów, szkoleń itp. oraz posiadanego stażu zawodowego,
4. Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych załącznik nr 1 do ogłoszenia ,
5. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla kandydatów do pracy załącznik nr 2 do ogłoszenia,
6. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych i stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku referenta ds. administracyjnych załącznik nr 3 do ogłoszenia.
Wymienione wyżej dokumenty – oryginały, kserokopie i oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. W przypadku złożenia kserokopii wymaganego dokumentu kandydaci zobowiązani są okazać ich oryginały przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej.

Benefity

Na proponowanym stanowisku oferujemy:
1. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: listopad 2024 r.
2. Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony 1 roku z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
3. Pracę w pełnym wymiarze czasu,
4. Miejsce wykonywania pracy: biuro Nadleśnictwa Kartuzy,
5. Pracę w stabilnej jednostce organizacyjnej,

6. Atrakcyjne warunki pracy i płacy – wynagrodzenie zgodne z zasadami wynagradzania obowiązującymi w LP,
7. Wyposażenie w niezbędne narzędzia pracy,
8. Możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach,
9. Świadczenia socjalne dla pracowników,
10. Ubezpieczenie grupowe i dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne,
11. Przywileje pracownicze wynikające z Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla pracowników PGL LP.

Termin i miejsce składania ofert

Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Nadleśnictwa Kartuzy w
godzinach 7:00 -14:30 lub przesłać pocztą tradycyjną na adres:
Nadleśnictwo Kartuzy
ul. Nadleśniczego Sobiesława Mościckiego 4
83-300 Kartuzy,
w zaklejonych kopertach w terminie do dnia 18.10.2024 r. do godz. 14:30
z dopiskiem „Nabór na stanowisko referenta ds. administracyjnych”.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie o naborze
116404​_Ogłoszenie​_o​_naborze​_wewnętrznym.pdf 0.28MB
Załącznik nr 1
116411​_Załącznik​_nr​_1.docx 0.03MB
Załacznik nr 2
116412​_Załącznik​_nr​_2.docx 0.02MB
Załacznik nr 3
116413​_Załącznik​_nr​_3.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.10.2024 22:40 WOJCIECH KOBIELA
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marek Ossowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór wewnętrzny na stanowisko referenta ds. administracyjnych 1.0 09.10.2024 22:40 WOJCIECH KOBIELA

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}