Platforma zakupowa
Szanowni Państwo,
Wychodząc naprzeciw zmianom prawnym, które wymuszają elektronizację zamówień publicznych, uruchamiamy Platformę Zakupową, która będzie podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań przetargowych, zgodnie z Prawem zamówień publicznych.
Oznacza to, że cały proces ofertowania prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych. Zamawiający odpowiedzialny za prowadzenie postępowań w zakresie dostaw, usług oraz robót budowlanych będzie wysyłać do Państwa, poprzez https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_knyszyn zaproszenie do składania ofert w wersji elektronicznej.
Jak to wygląda w praktyce:
• Każdorazowo otrzymają Państwo w mailu od prowadzącego postępowanie link, który „przeniesie” bezpośrednio do postępowania,
• Na stronie postępowania będzie Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) oraz Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz ewentualnie dodatkowe informacje (rysunek techniczny, wymagania dot. certyfikatów, itp.),
• Po wypełnieniu wszystkich niezbędnych pól składających się na formularz klikając przycisk „Złóż ofertę” na Platformie, prześlą Państwo ofertę do Zamawiającego,
• W postępowaniach prowadzonych zgodnie z Prawem zamówień publicznych (Pzp) wymagane będzie podpisanie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym (czytaj więcej)
Aby składać oferty, nie muszą Państwo jako Wykonawcy zakładać konta na https://platformazakupowa.pl/. Zachęcamy do założenia konta oraz zapisania się do naszego katalogu Wykonawców, gdyż będę Państwo mogli otrzymywać od nas dopasowane zaproszenia do prowadzonych postępowań.
Jedyny wymóg do spełnienia potrzebny z Państwa strony, by móc składać oferty, to dostęp do Internetu oraz jednej z najpopularniejszych przeglądarek w najnowszej wersji: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Dodatkowo w zamówieniach zgodnych z Pzp wymagany jest ważny kwalifikowany podpis elektroniczny (wymóg prawny w całej Unii Europejskiej).
W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta firmy Open Nexus pod nr telefonu 22 101 02 02 (pn-pt od 8:00 do 17:00), gdzie otrzymacie Państwo wsparcie techniczne od operatora platformy.
Jesteśmy przekonani, że ten nowy wymiar współpracy między nami, przyniesie wymierne korzyści obu stronom.
- Pierwsza publikacja:
- 04.07.2022 12:21 Maciej Dawidziuk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Maciej Dawidziuk
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Platforma zakupowa | 2.0 | 04.07.2022 12:23 Maciej Dawidziuk |
Platforma zakupowa | 1.0 | 04.07.2022 12:21 Maciej Dawidziuk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP