W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Nadleśnictwo  Konin  pracuje  w  dni  robocze w  godzinach  od  7:00  do  15:00.

Interesantów w sprawie skarg i wniosków przyjmuje nadleśniczy a podczas jego nieobecności zastępca nadleśniczego w poniedziałki od godziny 08:00 do 15:00 a po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym do godziny 16:00.

Pracownicy działu gospodarki leśnej przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków we wszystkie dni robocze w godzinach pracy biura tj. od 07:00 do 15:00.

Pani Jolanta Nowak – specjalista ds. pracowniczych odpowiada za przyjmowanie i koordynowanie
rozpatrywania skarg i wniosków.

Materiały

Rozpatrywanie​_spraw​_10​_20223
Rozpatrywanie​_spraw​_10​_20223.xlsx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.08.2021 00:28 Grzegorz Bąk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jolanta Nowak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 6.0 01.02.2024 11:57 Jolanta Nowak
Rozpatrywanie spraw 5.0 13.10.2023 10:17 Jolanta Nowak
Rozpatrywanie spraw 4.0 09.12.2022 08:15 Jolanta Nowak
Rozpatrywanie spraw 3.0 28.10.2022 13:34 Jolanta Nowak
Rozpatrywanie spraw 2.0 03.09.2021 10:27 Jolanta Nowak
Rozpatrywanie spraw 1.0 18.08.2021 00:28 Grzegorz Bąk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}