W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia

Skargi i wnioski

Nadleśniczy Nadleśnictwa Koszęcin lub jego Zastępca przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków w każdy poniedziałek lub jeśli poniedziałek wypada w dniu wolnym od pracy, w następnym dniu roboczym, w godzinach od 14.00 do 16.00 (po uprzednim uzgodnieniu terminu).

 


 

Konsultant ds. kontaktów społecznych

W odpowiedzi na oczekiwania społeczne dotyczące ochrony lasów, Lasy Państwowe wprowadziły stanowisko konsultanta ds. kontaktów społecznych.

Poniżej znajdują się dane osoby, która pełni rolę konsultanta w naszej jednostce:

Dariusz Golis

Zastępca Nadleśniczego

telefon: 602 485 180

adres e-mail: dariusz.golis@katowice.lasy.gov.pl

 


 

Doręczenia elektroniczne

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - /PGL_LP_0216/SkrytkaESP

PGL LP Nadleśnictwo Koszęcin informuje, że zgodnie z art. 63 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego (dalej: K.p.a.) podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) wnosi się na piśmie, za pomocą telefaksu lub ustnie do protokołu. Podania utrwalone w postaci elektronicznej wnosi się na adres do doręczeń elektronicznych. Jeżeli przepisy odrębne nie stanowią inaczej, podania wniesione na adres poczty elektronicznej organu administracji publicznej pozostawia się bez rozpoznania. 

UWAGA! Adres: koszecin@katowice.lasy.gov.pl nie jest adresem do doręczeń elektronicznych.

Podania kierowane na ten adres, zgodnie z art. 63 § 1 zd. 2 K.p.a. będą pozostawione bez rozpoznania.

Podanie, zgodnie z art. 63 § 2 K.p.a. powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres (również w przypadku złożenia podania w postaci elektronicznej), i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych. Zgodnie z art. 63 § 3 K.p.a. podanie wniesione na piśmie albo ustnie do protokołu powinno być podpisane przez wnoszącego, a protokół ponadto przez pracownika, który go sporządził. Gdy podanie wnosi osoba, która nie może lub nie umie złożyć podpisu, podanie lub protokół podpisuje za nią inna osoba przez nią upoważniona, czyniąc o tym wzmiankę obok podpisu. 

Zgodnie z art. 63 § 3a K.p.a., podanie wniesione na adres do doręczeń elektronicznych zawiera dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru. 

Zgodnie z art. 64 § 1 i 2 K.p.a. Jeżeli w podaniu nie wskazano adresu wnoszącego i nie ma możności ustalenia tego adresu na podstawie posiadanych danych, podanie pozostawia się bez rozpoznania. Jeżeli natomiast podanie nie spełnia innych wymagań ustalonych w przepisach prawa, należy wezwać wnoszącego do usunięcia braków w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż siedem dni, z pouczeniem, że nieusunięcie tych braków spowoduje pozostawienie podania bez rozpoznania.


 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.08.2021 08:26 Bartłomiej Brol
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Bartłomiej Brol
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 6.0 04.06.2024 03:49 Cezary Mazur
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 5.0 04.06.2024 03:48 Cezary Mazur
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 4.0 04.06.2024 03:47 Cezary Mazur
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 3.0 04.06.2024 02:20 Cezary Mazur
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 2.0 04.06.2024 02:18 Cezary Mazur
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 1.0 27.08.2021 08:26 Bartłomiej Brol

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}