W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek. Godziny pracy Nadleśnictwa oraz dane teleadresowe pracowników zajmujących się poszczególnymi działami znajdują się w zakładce "Dane podstawowe" W regulaminie organizacyjnym dostępnym w zakładce "Prawo i organizacja" znajdują się informacje dotyczące zakresów działania poszczególnych działów Nadleśnictwa Ponadto Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.

 

Rozpatrywanie skarg i wniosków

W sprawach skarg i wniosków Nadleśniczy Nadleśnictwa Krościenko przyjmuje strony

w biurze Nadleśnictwa Krościenko, 34-450 Kroscienko, ul. Trzech Koron 4,  w każdy poniedziałek w godz. 12.00 - 16.00

 

Za przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków odpowiada inżynier nadzoru

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.08.2021 12:21 Tomasz Dziedzic
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Krzysztof Witteczek, Anna Dziedzic
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 5.0 05.08.2024 08:43 Anna Dziedzic
Rozpatrywanie spraw 4.0 02.08.2024 09:26 Tomasz Dziedzic
Rozpatrywanie spraw 3.0 11.07.2024 12:25 Anna Dziedzic
Rozpatrywanie spraw 2.0 24.08.2021 13:50 Anna Dziedzic
Rozpatrywanie spraw 1.0 04.08.2021 12:21 Tomasz Dziedzic

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}