Rozpatrywanie spraw
Nadleśniczy lub pod jego nieobecność Zastępca Nadleśniczego przyjmuje interesantów w sprawach wniesionych skarg i wniosków w poniedziałki w godzinach od 8:00 do 16:00.
Pracownik sekretariatu Nadleśnictwa Krosno (dział administracyjny) odpowiada za przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków.
Zakresy spraw, właściwe dla poszczególnych wydziałów, znajdują się na wykazie kontaktów do biura nadleśnictwa w zakładce "Kontakt", "Dane teleadresowe".
Wszystkie sprawy są załatwiane zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego.
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Materiały
Wniosek o udostępnienie informacjiWniosek_o_udostepnienie_informacji.pdf 0.40MB Wniosek o udostępnienie informacji
WNIOSEK_O_UDOSTĘPNIENIE_INFORMACJI.docx 0.01MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 16.08.2021 13:16 ADAM BIERNACKI
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Adam Biernacki
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 24.01.2024 15:04 ADAM BIERNACKI |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 16.08.2021 13:16 ADAM BIERNACKI |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP