W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Nadleśniczy lub pod jego nieobecność Zastępca Nadleśniczego przyjmuje interesantów w sprawach wniesionych skarg i wniosków w poniedziałki w godzinach od 8:00 do 16:00. 

Pracownik sekretariatu Nadleśnictwa Krosno (dział administracyjny) odpowiada za przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków.

 

Zakresy spraw, właściwe dla poszczególnych wydziałów, znajdują się na wykazie kontaktów do biura nadleśnictwa w zakładce "Kontakt", "Dane teleadresowe".

Wszystkie sprawy są załatwiane zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego.

 

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji
Wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji.pdf 0.40MB
Wniosek o udostępnienie informacji
WNIOSEK​_O​_UDOSTĘPNIENIE​_INFORMACJI.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.08.2021 13:16 ADAM BIERNACKI
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Adam Biernacki
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 2.0 24.01.2024 15:04 ADAM BIERNACKI
Rozpatrywanie spraw 1.0 16.08.2021 13:16 ADAM BIERNACKI

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}