W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Lasy Państwowe zobowiązują się zapewnić dostępność swoich stron internetowych zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do stron jednostek LP w domenie: .lasy.gov.pl

Data publikacji strony internetowej: 2012-07-01.

Data ostatniej dużej aktualizacji: 2019-03-06.

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

  • brak alternatywy dla treści nietekstowych (filmy, nagrania dźwiękowe, obrazy fotograficzne, grafiki i infografiki);
  • na stronie występują elementy o niewystarczającym minimalnym kontraście.

Oświadczenie sporządzono dnia 2020.07.20 r. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Pan Marek Matecki: tel. 22 185 53 63; email: dostepnosc.cyfrowa@lasy.gov.pl). Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Nadleśnictwo Krucz, Krucz 28, 64-720 Lubasz

Wejście główne do siedziby Nadleśnictwa Krucz znajduje się od strony parkingu. Z utwardzonego parkingu  prowadzi chodnik biegnący równolegle do budynku. Wejście główne jest niedostępne dla osób niepełnosprawnych.

Do Sali Narad znajdującej się w budynku obok siedziby Nadleśnictwa Krucz prowadzi utwardzony chodnik. Wejście do budynku gdzie znajduje się Sala Narad jest niedostępne dla osób niepełnosprawnych.

Pojazdy parkowane są na ogólnodostępnym parkingu ok. 50 m od budynku siedziby Nadleśnictwa Krucz, na którym wyznaczone jest jedno miejsce na parking dla osób niepełnosprawnych.

Dostęp do budynku siedziby Nadleśnictwa Krucz jak i do pozostałych budników w obrębie siedziby jest niemożliwy dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach. Budynek siedziby Nadleśnictwa Krucz w Kruczu nie posiada windy.

W budynku nie ma szczególnych oznaczeń ani systemów dźwiękowych ułatwiających poruszanie się osobom niewidomym i słabowidzącym.

Po budynku można poruszać się z psem asystującym.

W budynku nie ma pętli indukcyjnych. Budynek obsługiwany jest przez pracowników administracji posługujących się tylko językiem polskim. Wśród pracowników nie ma tłumacza języka migowego.

W celu ułatwienia rozstrzygnięcia danej sprawy bądź ustalenia terminu spotkania wskazany jest kontakt telefoniczny na nr +48 67 255 18 25 lub e-mailowo na adres krucz@pila.lasy.gov.pl.

 

Centrum Promocji Lasów Państwowych Goraj-Zamek, Goraj-Zamek 5, 64 – 700 Czarnków

Wejście główne do siedziby CPLP znajduje się od strony parkingu. Z poziomu parkingu do wejścia prowadzi pochylnia biegnąca równolegle do budynku i parkingu. Wejście główne jest dostępne dla osób niepełnosprawnych. Wejściem niedostępnym dla osób niepełnosprawnych jest wejście od strony małego dziedzińca (od strony Zamku).

Pojazdy parkowane są na  ogólnodostępnych parkingach przed budynkiem CPLP, na którym nie ma wyznaczonego miejsca na parking dla osób niepełnosprawnych.

Dostęp do budynku CPLP umożliwia pochylnia prowadząca od parkingu do poziomu budynku głównego, do recepcji budynku, gdzie znajduje się obszerny hol.

Dostęp do holu głównego i pozostałych poziomów korytarzy jest możliwy dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach. Budynek CPLP Goraj-Zamek posiada windę.

Zarówno wejście na hol oraz wejścia do sal i znajdujących się tam toalet nie mają progów. W budynku znajduje się toaleta dla osób z niepełnosprawnością.

W budynku nie ma szczególnych oznaczeń ani systemów dźwiękowych ułatwiających poruszanie się osobom niewidomym i słabowidzącym.

Po budynku można poruszać się z psem asystującym.

W budynku nie ma pętli indukcyjnych. Budynek obsługiwany jest przez pracowników administracji posługujących się tylko językiem polskim. Wśród pracowników nie ma tłumacza języka migowego.

W celu ułatwienia rozstrzygnięcia danej sprawy bądź ustalenia terminu spotkania wskazany jest kontakt telefoniczny na nr +48 67 349 00 44 lub e-mailowo na adres  cplp@pila.lasy.gov.pl

{"register":{"columns":[]}}