Tytuł/stanowisko: Specjalista ds. administracji
Nadleśnictwo Kwidzyn ogłasza nabór zewnętrzny.
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataInformacje o ofercie
Termin i miejsce składania ofert:
1) Wymagane dokumenty wraz z adresem do korespondencji oraz numerem telefonu i adresem poczty e-mail należy przesłać drogą pocztową w terminie do dnia 25 kwietnia 2023 r. do godz. 12.00 na adres: Nadleśnictwo Kwidzyn, ul. Braterstwa Narodów 67, 82-500 Kwidzyn, z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko specjalisty ds. administracji w Nadleśnictwie Kwidzyn”.
2) Do udzielania informacji na temat rekrutacji upoważniony jest specjalista ds. pracowniczych Pani Natalia Dmitrzak tel. 55 261-69-75.
3) Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4) Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po przeanalizowaniu ofert zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu
Dodatkowe informacje:
1) Nadleśnictwo nie odsyła złożonych przez kandydatów dokumentów i nie zwraca uczestnikom kosztów związanych z naborem.
2) W przypadku złożenia więcej niż jednej oferty do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną zaproszeni kandydaci wybrani po pierwszym etapie tj. po ocenie ofert kandydatów.
3) Po zakończeniu procedury naboru, komisyjnie niszczone są wszystkie dokumenty złożone przez kandydatów za wyjątkiem dokumentów kandydata wyłonionego w naborze, jeżeli po upływie dwóch tygodni od zakończenia naboru kandydat nie zgłosi się po ich odbiór osobiście.
4) Postepowanie i rozstrzygnięcie postepowania jest ostateczne i nie podlega zaskarżeniu i odwołaniu.
5) Nadleśniczy Nadleśnictwa Kwidzyn zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru na każdym etapie bez podania przyczyny
Zakres obowiązków
1) Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem nadleśnictwa (zamówienia i zlecenia poniżej progu określonego w art. 4 ust. 8 ustawy Pzp) w tym: zaopatrzenie komórek w materiału biurowe i kontrola zużycia; zaopatrzenie pracowników w środki czystości, repelenty; poszukiwanie najbardziej ekonomicznych źródeł zaopatrzenia na podstawie dostępnych ofert.
2) Rozliczanie wpływających rachunków za energię, gaz, wodę, ścieki i nieczystości stałe oraz abonament RTV.
3) Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem pokoi gościnnych Wydry, Polno, Waplewo oraz na zapleczu siedziby nadleśnictwa w tym udostępnianie obiektów rekreacyjnych.
4) Dbałość o czystość, wyposażenie, promocję i atrakcyjność rynkową, opłacalność najmu pokoi gościnnych oraz analizowanie kosztów ich funkcjonowania.
5) Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem budynku biura Nadleśnictwa i jego otoczenia w tym między innymi utrzymanie czystości i porządku, zgłaszanie awarii do specjalisty ds. infrastruktury.
6) Odpowiada za estetykę obiektów i otoczenia biura nadleśnictwa oraz za estetykę i oznakowanie leśniczówek, przeprowadza coroczne przeglądy osad leśnych w tym zakresie.
7) Odpowiada za turystyczne zagospodarowanie, w tym za przeglądy oraz utrzymanie miejsc postoju pojazdów.
8) Kontrolowanie prawidłowości wykonywania czynności służbowych przez pracowników obsługi. Sporządzanie dokumentacji pracy pracowników obsługi, a w szczególności sporządzanie dziennika obecności pracowników obsługi oraz sporządzanie wykazu robót pracowników obsługi.
9) Przyjmowanie, przechowywanie ewidencjonowanie i wydawanie druków ścisłego zarachowania zgodnie z obowiązującymi zarządzeniami.
10)Prowadzenie rejestru zakupów i wykorzystania urządzeń do numeracji i cechowania drewna oraz sporządzanie protokołów zgodnie z obowiązującymi zarządzeniami.
11)Załatwianie spraw związanych z zaginięciem pieczęci, cechówek, druków ścisłego zarachowania zgodnie z obowiązującymi zarządzeniami.
12)Odpowiedzialność za przestrzeganie przez pracowników nadleśnictwa instrukcji kancelaryjnej w zakresie ewidencji, znakowania, gromadzenia i archiwizacji dokumentów. Odpowiedzialność za stan techniczny, wyposażenie składnicy akt. Prowadzenie zakładowej składnicy akt, w tym przyjmowanie dokumentów od komórek, organizowanie okresowej kwerendy w celu kwalifikacji akt do dalszego przechowywania, bądź do likwidacji. Sporządzanie planów działalności składnicy akt na dany rok zgodnie z instrukcją dla LP w tym wyznaczanie terminów przekazywania akt do składnicy. Sporządzanie sprawozdań z działalności składnicy akt za rok poprzedni zgodnie z instrukcją LP.
13)Sporządzanie do Urzędu Marszałkowskiego informacji o opłatach za korzystanie ze środowiska.
14)Administrowanie nieruchomościami, obiektami i budynkami stanowiącymi własność, bądź będącymi w użytkowaniu Nadleśnictwa, w tym przyjmowanie i przekazywanie mieszkań w użytkowanie; przygotowywanie umów i załatwianie formalności dot. najmu obiektów i lokali w podsystemie SILP „użytkowanie zależne”; przygotowywanie kalkulacji do zmian i ustalenia nowej wysokości czynszów oraz ich naliczanie; prowadzenie ewidencji mieszkań i lokali w SILP; rozliczanie wpływających czynszów; egzekwowanie obowiązków lokatorów
15)Administrowanie transportem Nadleśnictwa, w tym prowadzenie ewidencji kart drogowych, rozliczanie działalności transportu nadleśnictwa oraz środków lokomocji, a także kontrolowanie wykonania obsługi codziennej przez kierowców, dbałość o czystość i prawidłową eksploatację pojazdów; przestrzeganie terminowości ubezpieczeń, przeglądów okresowych i gwarancyjnych oraz niezbędnych remontów i napraw, oraz zapewnienie
transportu dla osób delegowanych.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: pomorskieWymagania
Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie średnie i minimum 7 lat pracy lub wyższe i minimum 2 lata pracy,
2) znajomość obsługi komputera i oprogramowania MS Office,
3) prawo jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność obsługi Systemu Informatycznego Lasów Państwowych,
2) odpowiednie predyspozycje osobowe tj. sumienność, dokładność,
dyspozycyjność,
3) umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty
1) list motywacyjny,
2) CV z dokładną informacją o wykształceniu i przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe),
4) kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych (załącznik nr 1 do ogłoszenia),
5) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną oraz wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb
Benefity
Warunki pracy:
1) umowa o pracę na czas określony na czas zastępstwa – 6 miesięcy,
2) Umowa na cały etat,
3) Zatrudnienie od 01 maja 2023 roku,
4) Praca wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-15:00,
5) Podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
6) Świadczenia socjalne i zdrowotne.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Natalia Dmitrzak
- Telefon: 55 261-69-75
- e-mail: natalia.dmitrzak@gdansk.lasy.gov.pl
- Adres: Nadleśnictwo Kwidzyn
- Pierwsza publikacja:
- 11.04.2023 13:24 Natalia Dmitrzak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Natalia Dmitrzak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Ogłoszenie o naborze zewnętrznym na stanowisko specjalisty ds. administracji | 2.0 | 27.04.2023 13:08 Natalia Dmitrzak |
Ogłoszenie o naborze zewnętrznym na stanowisko specjalisty ds. administracji | 1.0 | 11.04.2023 13:24 Natalia Dmitrzak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP