W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.


Informacja

Nadleśniczy Nadleśnictwa Kwidzyn w sprawach skarg i wniosków przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek w godzinach od 12:00 do 16:30 (po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem sekretariatu te. 55 279 39 29).

Za przyjmowanie, koordynowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odpowiada w Nadleśnictwie Kwidzyn spec. ds. pracowniczych.

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji
załącznik​_nr​_1​_do​_zarządzenia​_nr​_34.doc 0.06MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.08.2021 12:50 Natalia Dmitrzak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Natalia Dmitrzak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 2.0 29.12.2023 11:26 Natalia Dmitrzak
Rozpatrywanie spraw 1.0 20.08.2021 12:50 Natalia Dmitrzak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}