W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Referent ds. administracyjnych

Ogłoszenie o naborze zewnętrznym na stanowisko Referent ds. administracyjnych

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 17-07-2024

Informacje o ofercie

  1. Tryb prowadzenia naboru:
  1. Nabór jest prowadzony w oparciu o Zarządzenie nr 1/2023 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Gdańsku z dnia 9 stycznia 2023 roku, w sprawie zasad naboru na wakujące stanowiska pracy w warunkach obowiązywania spójnej polityki kadrowej w Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Gdańsku.
  2. W naborze zewnętrznym mogą uczestniczyć wszyscy kandydaci spełniający wymagania kwalifikacyjne.

 

 

Zakres obowiązków

  1. Ogólny zakres obowiązków:
  1. Prowadzenie spraw związanych z wprowadzaniem danych do Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP), aplikacji Projekty (m.in. Las Energii, Lasy Węglowe).
  2. Wprowadzanie m. in. danych do SILP – moduł Infrastruktura: Inwentarz, Eksploatacja, Naprawy, Użytkowanie zależne i podatki lokalne.
  3. Prowadzenie systemu informatycznego BDO dotyczącego gospodarki odpadami.
  4. Prowadzenie archiwum – składnicy akt w nadleśnictwie.
  5. Sporządzanie deklaracji podatku od nieruchomości.
  6. Prowadzenie spraw związanych z obsługą informatyczną Nadleśnictwa.
  7. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczaniem składników majątkowych.
  8. Spisywanie umów najmu i korzystania z bezpłatnego lokalu mieszkalnego.
  9. Szczegółowe rozlicznie najemców mieszkań w nadleśnictwie za dostarczone media.
  10. Przygotowywanie dokumentacji związanej ze sprzedażą lokali i budynków mieszkalnych.
  11. Spisywanie umów używania prywatnego samochodu do celów służbowych.
  12. Prowadzenie ewidencji środków bhp pracowników.
  13. Opisywanie faktur dotyczących działu administracyjno-gospodarczego.
  14. Sporządzanie sprawozdań związanych z zakresem obowiązków.
  15. Zastępowanie pracownika wykonującego czynności kancelaryjne.                           Szczegółowy zakres obowiązków ustalony zostanie po zatrudnieniu.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: pomorskie
Biuro Nadleśnictwa Lębork

Wymagania

 Wymagania niezbędne

  1. Wykształcenie: wyższe (preferowane z zakresu administracji, zarządzania lub pokrewne), co najmniej 3-letni staż pracy w administracji.
  2. Znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel i Outlook).
  3. Obywatelstwo polskie.
  4. Posiadanie pełni praw cywilnych i obywatelskich.
  5. Brak przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość obsługi Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).
  2. Znajomość obsługi Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP znakowy                      i SILP Web.
  3. Znajomość spraw z zakresu informatyki.
  4. Umiejętność efektywnej organizacji pracy.
  5. Predyspozycje osobowe jak: sumienność, dokładność, rzetelność, dyskrecja, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, samodzielność.
  6. Posiadanie prawa jazdy kategorii B.

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (zajmowane stanowiska, okres pracy na określonym stanowisku).
  2. List motywacyjny z adresem do korespondencji oraz numerem telefonu i w miarę możliwości adresem do korespondencji elektronicznej.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, ukończenie kursów, szkoleń itp. oraz posiadanego stażu zawodowego.
  4. Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych – załącznik            nr 1.
  5. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla kandydatów do pracy – załącznik nr 2.
  6. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych i stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku referenta ds. administracyjnych – załącznik nr 3.
  7. Oświadczenie kandydata o niekaralności - załącznik nr 4.

 

Wymienione wyżej dokumenty – oryginały, kserokopie i oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. W przypadku złożenia kserokopii wymaganego dokumentu kandydaci zobowiązani są okazać ich oryginały przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej.

 

Benefity

Na proponowanym stanowisku oferujemy:

  1. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: sierpień/wrzesień 2024 r.
  2. Zatrudnienie oparte jest na umowie o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
  3. Pracę w pełnym wymiarze czasu.
  4. Miejsce wykonywania pracy: biuro Nadleśnictwa Lębork.
  5. Pracę w stabilnej jednostce organizacyjnej.
  6. Atrakcyjne warunki pracy i płacy – wynagrodzenie zgodne z zasadami wynagradzania obowiązującymi w LP.
  7. Wyposażenie w niezbędne narzędzia pracy.
  8. Możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach.
  9. Świadczenia socjalne dla pracowników.
  10. Ubezpieczenie grupowe i dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne.
  11. Przywileje pracownicze wynikające z Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla pracowników PGL LP.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie o naborze zewnętrznym na stanowisko Referent ds. administracyjnych
Ogłoszenie​_o​_naborze​_zewnętrznym2.pdf 0.36MB
Kwestionariusz osobowy - załącznik nr 1
Załącznik​_1​_-​_​_kwestionariusz​_osobowy.docx 0.03MB
Klauzula RODO - załącznik nr 2
Załącznik​_2​_Klauzula​_RODO.doc 0.17MB
Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych - załącznik nr 3
Załącznik​_3​_-​_oświadczenie​_kandydata​_o​_korzystaniu​_z​_pełni​_praw​_publicznych.docx 0.02MB
Oświadczenie kandydata o niekaralności - załącznik nr 4
Załącznik​_4​_oświadczenie​_kandydata​_o​_niekaralności.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
02.07.2024 14:39 JOLANTA NORYŚKIEWICZ
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jolanta Noryśkiewicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Referent ds. administracyjnych 1.0 02.07.2024 14:39 JOLANTA NORYŚKIEWICZ

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}