W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Rozpatrywanie spraw

Biuro Nadleśnictwa Legnica czynne jest w dni robocze, w godzinach od 7.00 do 15.00.

Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa.

Korespondencję należy kierować na adres: Nadleśnictwo Legnica, ul. Pawicka 4, 59-220 Legnica.

Wszystkie sprawy kierowane do Nadleśnictwa można załatwiać w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy od 7.00 do 15.00, w sekretariacie Nadleśnictwa (pokój nr 2).

Nadleśniczy przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek w godzinach od 13:00 do 16:00. W celach organizacyjnych rekomendujemy wcześniejsze umówienie się w sekretariacie Nadleśnictwa osobiście, telefonicznie pod nr 76 8767020 lub e-mail: legnica@wroclaw.lasy.gov.pl.

W czasie nieobecności Nadleśniczego, skargi i wnioski w ww. trybie przyjmuje Zastępca Nadleśniczego.

Sprzedaż drewna opałowego na paragon prowadzona jest w poszczególnych leśnictwach w ustalone dni robocze indywidualne dla każdego leśnictwa. Wykaz leśnictw znajduje się w zakładce dane teleadresowe.

Sprzedaż pozostałego drewna oraz drewna na fakturę prowadzona jest w siedzibie Nadleśnictwa, w każdy dzień roboczy od godzinach od 8.00 do 14.00.

Posterunek Straży Leśnej mieści się w siedzibie Nadleśnictwa (budynek B, pok. nr 3) - przyjmuje interesantów po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym, nr telefonu
76 876 70 20 wew. 221.

Sprawy są rozpatrywane zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego:

1) niezwłoczne załatwianie spraw (bez zbędnej zwłoki) - sprawy, które mogą być rozpatrywane w oparciu o dowody przedstawione przez stronę, w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ.

2) jeden miesiąc - sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego.

3) dwa miesiące - sprawy szczególnie skomplikowane.

Przepisy szczególne mogą określić inne terminy niż określone wyżej.

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej można uzyskać składając wniosek.

 

 

 

Materiały

Wniosek o udostepnienie informacji publicznej
px​_dg~rdlp​_wroclaw~nadl​_legnica~wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji​_publicznej.doc 0.02MB
Wniosek o udostepnienie informacji publicznej
px​_dg~rdlp​_wroclaw~nadl​_legnica~wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji​_publicznej.pdf 0.06MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.08.2021 08:15 SEBASTIAN GAJOS
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Nadleśniczy Nadleśnictwa Legnica
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 6.0 07.05.2024 14:56 Piotr Masłowski
Rozpatrywanie spraw 5.0 16.04.2024 11:36 Piotr Masłowski
Rozpatrywanie spraw 4.0 05.11.2021 13:35 Barbara Engelmajer
Rozpatrywanie spraw 3.0 12.08.2021 11:59 SEBASTIAN GAJOS
Rozpatrywanie spraw 2.0 12.08.2021 08:16 SEBASTIAN GAJOS
Rozpatrywanie spraw 1.0 11.08.2021 08:15 SEBASTIAN GAJOS

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}