Rozpatrywanie spraw
Rozpatrywanie spraw w Nadleśnictwie Leśny Dwór
Łysomiczki 2
76-248 Dębnica Kaszubska
tel.:59 813 12 50, fax: 59 813 12 50,
e-mail: lesnydwor@szczecinek.lasy.gov.pl
https://lesny-dwor.szczecinek.lasy.gov.pl
Biuro Nadleśnictwa Leśny Dwór jest czynne w dni robocze w godzinach od 700 – 1500
Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa.
W sprawie skarg i wniosków Nadleśniczy przyjmuje interesantów w poniedziałek w godz. 700- 1600, wtorek – piątek w godzinach 700 - 1500 a w razie jego nieobecności Zastępca Nadleśniczego.
Sprawy wpływające do Nadleśnictwa Leśny Dwór ewidencjonowane są w rejestrze kancelaryjnym korespondencji przychodzącej i wychodzącej poprzez nadanie kolejnego numeru oraz, po zapoznaniu się z zagadnieniem przez Nadleśniczego lub osobę upoważnioną zostają zadekretowane i przekazane do działu lub stanowiska merytorycznie odpowiedzialnego. Realizacja odbywa się zgodnie z wymaganymi terminami, bez zbędnej zwłoki.
Typy spraw
Akty prawne regulujące zasady postępowania przy rozpatrywaniu spraw/ terminy rozpatrywania spraw
Osoby do kontaktu
Posterunek Straży Leśnej mieści się w biurze Nadleśnictwa Leśny Dwór
Ustawa o lasach z dnia 28 września 1991 r.
Robert Tyrkinheim
Dokumentacja dotycząca zalesień w ramach PROW
Rozporządzenie MRiRW z dnia 8 maja2015 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy w ramach działania „Inwestycje w rozwój obszarów leśnych i poprawę żywotności lasów” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.
Termin rozpatrzenia podania 60 dni.
Radosław Czapka
Dzierżawy gruntów
Ustawa o lasach z dnia 28 września 1991 r.
Anna Deus-Kopka
Udostępnienie lasu
Ustawa o lasach z dnia 28 września 1991 r.
Anna Deus-Kopka
Sprzedaż drewna
Zarządzenie Nadleśniczego Nadleśnictwa Leśny Dwór w sprawie wprowadzenia do stosowania cennika na drewno.
Sprzedaż drewna na rzecz klientów detalicznych prowadzona jest w siedzibie nadleśnictwa i w leśnictwach.
Paulina Rosińska oraz leśniczowie (wykaz telefonów leśniczych znajduje się w zakładce Dane teleadresowe);
Dokumentacja związana ze świadczeniami emerytalno-rentowymi, pracowniczymi.
Ustawa o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych z dnia 17.12.1998 Termin rozpatrzenia 30 dni
Ewa Matusiak
Alicja Mikszto
Zamówienia publiczne
Ustawa Prawo Zamówień Publicznych
Alicja Romanowska
Inne
Rozpatrywanie spraw odbywa się zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla PGL LP i KPA /Kodeks Postępowania Administracyjnego/
Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego:
1) niezwłoczne załatwienie sprawy ( bez zbędnej zwłoki ) – sprawy, które mogą być rozpatrzone w oparciu o dowody przedstawione przez stronę, w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ,
2) jeden miesiąc – sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego,
3) dwa miesiące – sprawy szczególnie skomplikowane.
Przepisy szczególne mogą określać inne terminy niż określone wyżej. Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
- Pierwsza publikacja:
- 19.08.2021 20:31 RADOSŁAW CZAPKA
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Ewelina Malek
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 5.0 | 20.12.2024 12:22 Radosław Czapka |
Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 27.05.2024 12:00 Krzysztof Szczecina |
Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 27.05.2024 11:58 Krzysztof Szczecina |
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 05.10.2021 11:35 Krzysztof Szczecina |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 19.08.2021 20:31 RADOSŁAW CZAPKA |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP