W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Platforma zakupowa

Szanowni Państwo,                                                                                                              

ze względu na postępujący proces elektronizacji zamówień publicznych, uruchomiono Platformę Zakupową, która będzie podstawowym narzędziem komunikacji Zamawiającego – Nadleśnictwa Limanowa z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań przetargowych w zakresie zakupów poniżej (postępowania regulaminowe) oraz powyżej progu o którym mowa w art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).

Oznacza to, że cały proces ofertowania prowadzony jest w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych. Nadleśnictwo Limanowa publikuje oraz wysyła do Państwa postępowania, poprzez stronę:

platformazakupowa.pl/pn/lasy_limanowa 


Jak to wygląda w praktyce:

●  Każdorazowo otrzymają Państwo w mailu od prowadzącego postępowanie link kierujący bezpośrednio do postępowania,

●   Na stronie postępowania znajdą Państwo pełną dokumentację (SWZ, OPZ i inne niezbędne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia),

●   Po wypełnieniu wszystkich niezbędnych pól składających się na formularz, klikając przycisk "Złóż ofertę", prześlą Państwo ofertę do Zamawiającego.

● W postępowaniach prowadzonych zgodnie z Prawem zamówień publicznych (Pzp) wymagane będzie podpisanie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym (czytaj więcej)

Aby składać oferty, nie muszą Państwo zakładać konta na https://platformazakupowa.pl/. Zachęcamy jednak do założenia konta oraz zapisania się do naszego katalogu Wykonawców, gdyż dzięki temu będą Państwo mogli otrzymywać od nas dopasowane zaproszenia do postępowań, oraz szybciej dowiedzą się czy na stronie prowadzonego postępowania w którym biorą Państwo udział opublikowano nową informację. Konto Wykonawcy ułatwi również przesyłanie informacji i zawiadomień podczas prowadzonych postępowań.

Jedynym wymogiem do spełnienia z Państwa strony, by móc składać oferty,  jest dostęp do Internetu oraz jednej z popularnych przeglądarek w najnowszej wersji: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Dodatkowo, w zamówieniach zgodnych z Pzp, muszą Państwo posiadać ważny kwalifikowany podpis elektroniczny (wymóg prawny w całej Unii Europejskiej).

 W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta 22 101 02 02 (pn-pt od 8:00 do 17:00).

Jesteśmy przekonani, że ten nowy wymiar współpracy między nami przyniesie wymierne korzyści obu stronom.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.08.2021 21:08 Miłosz Mucha
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Miłosz Mucha
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Platforma zakupowa 3.0 24.01.2023 08:31 Miłosz Mucha
Platforma zakupowa 2.0 23.09.2021 09:30 Miłosz Mucha
Platforma zakupowa 1.0 16.08.2021 21:08 Miłosz Mucha

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}