Rozpatrywanie spraw
Nadleśnictwo Lipka
Mały Buczek 38
77-420 Lipka
tel.: +48 67 266 50 46
https://lipka.pila.lasy.gov.pl,
e-mail: lipka@pila.lasy.gov.pl
Biuro Nadleśnictwa Lipka jest czynne w dni robocze w godzinach od 700 do 1500.
Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa.
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek. Druk wniosku znajduje się poniżej.
- W sprawie skarg i wniosków nadleśniczy przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek w godz. 1430-1530, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, a w czasie jego nieobecności zastępca nadleśniczego.
- Sprawy dotyczące szkodnictwa leśnego należy zgłaszać do komendanta posterunku straży leśnej p. Łukasza Paprockiego telefon +48 662 246 614
- Sprawy związane z ochroną przeciwpożarową obszarów leśnych prowadzi p. Marlena Krieger-Stotman tel.:+48 696 963 299.
Zagrożenia pożarowe należy zgłaszać bezpośrednio do Zintegrowanego Punktu Alarmowo-Dyspozycyjnego pod numer telefonu +48 48 67 349 81 20 lub z osobą obsługującą Punkt Alarmowo-Dyspozycyjny w Złotowie. ZPAD w Złotowie czynny jest każdego dnia w okresie zagrożenia pożarowego od godz. 9.00 do zmroku. - Sprawy związane z nadzorem nad lasami niepaństwowymi w Nadleśnictwie Lipka - prowadzi p. Marlena Krieger-Stoltman tel.: +48 696 963 299
- Sprawy związane z łowiectwem p. Szymon Nadolny, tel.: +48 694 147 901
- Sprawy związane z wydzierżawianiem gruntów leśnych, gruntów rolnych prowadzi p. Aleksandra Galimska, tel.: +48 692 291 396.
- Sprawy związane z hodowlą lasu, edukacją, ochroną przyrody oraz zagospodarowaniem turystycznym prowadzi p. Szymon Nadlony, tel.: +48 694 147 901.
- Sprawy związane z udostępnianiem informacji publicznej prowadzi p. Zbigniew Dolla, tel.: +48 692 468 713.
- Sprawy związane z pozyskaniem drewna oraz sprzedażą prowadzą p. Tomasz Chałubek, tel.: +48 784 458 925 oraz p. Marlena Krieger-Stotman tel.: +48 696 963 299
- Inspektorem Ochrony Danych ( IOD) odpowiedzialnym za realizację RODO jest p. Kamila Kuchciak +48 539 148 811.
Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego:
- Niezwłoczne załatwienie sprawy ( bez zbędnej zwłoki ) – sprawy, które mogą być rozpatrzone w oparciu o dowody przedstawione przez stronę w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ,
- Jeden miesiąc – sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego,
- Dwa miesiące – sprawy szczególnie skomplikowane.
- Przepisy szczególne mogą określać inne terminy niż określone wyżej.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 07.09.2021 12:39 MICHAŁ BEDNAREK
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Michał Bednarek
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 6.0 | 19.12.2023 09:53 MICHAŁ BEDNAREK |
Rozpatrywanie spraw | 5.0 | 26.05.2023 11:40 MICHAŁ BEDNAREK |
Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 14.03.2023 10:13 MICHAŁ BEDNAREK |
Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 09.03.2023 15:18 MICHAŁ BEDNAREK |
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 30.01.2023 11:16 MICHAŁ BEDNAREK |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 07.09.2021 12:39 MICHAŁ BEDNAREK |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP