W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych, tonerów, usługi serwisowej, BHP na potrzeby PGL LP Nadleśnictwa Lubliniec

  • Status zamówienia: Zakończone
  • Data zakończenia: 02.12.2024 10:00

Materiały

Zapytanie ofertowe
Zapytanie​_ofertowe​_na​_art​_biurowe​_2025.pdf 0.63MB
Załączniki
Załączniki.zip 0.51MB
Informacja z otwarcia ofert
Informacja​_z​_otwarcia​_ofert.pdf 0.10MB
Informacja z wyboru ofert
Informacja​_z​_wyboru​_ofert​_na​_2025.pdf 0.22MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.11.2024 14:06 MICHAŁ USIEŃ
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Barbara Ignasiak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych, tonerów, usługi serwisowej, BHP na potrzeby PGL LP Nadleśnictwa Lubliniec 3.0 04.12.2024 07:16 MICHAŁ USIEŃ
Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych, tonerów, usługi serwisowej, BHP na potrzeby PGL LP Nadleśnictwa Lubliniec 2.0 03.12.2024 08:13 MICHAŁ USIEŃ
Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych, tonerów, usługi serwisowej, BHP na potrzeby PGL LP Nadleśnictwa Lubliniec 1.0 22.11.2024 14:06 MICHAŁ USIEŃ

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}