W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Zapytanie ofertowe - dostawa 15 krzeseł konferencyjnych na potrzeby nadleśnictwa

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Numer zamówienia:SA.270.2.1.2022
  • Data rozpoczęcia: 14.07.2022
  • Data zakończenia: 22.07.2022 09:00
  • Wartość szacunkowa zamówienia:8881,87
  • Jednostka publikująca:Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lutówko
  • Tryb zamówienia:Zapytanie o cenę
  • Opis zamówienia:Postępowanie prowadzone w formie zapytania ofertowego na mocy regulaminu do Zarządzenia Nadleśniczego Nadleśnictwa Lutówko Nr 12/2022 z dnia 2 marca 2022 roku. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego. Oferta Wykonawcy musi obejmować cały zakres dostaw ujętych w zapytaniu ofertowym. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych i ofert częściowych. Ofertę sporządza się w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Miejsce i termin składania ofert: ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie do dnia 22.07.2022 roku, do godziny 9:00 przesyłając ją pocztą na adres Nadleśnictwo Lutówko, Lutówko 18, 89 – 407 Lutówko lub składając osobiście w siedzibie Nadleśnictwa Lutówko, adres Lutówko 18 w sekretariacie. Szczegółowy zakres zamówienia znajduję się w dołączonej dokumentacji.

Materiały

Zapytanie ofertowe
Zapytanie​_ofertowe-krzesła​_konferencyjne.pdf 0.18MB
Załączniki do Zapytania Ofertowego
Załączniki​_do​_Zapytania​_Ofertowego​_popr.zip 0.56MB
Załączniki edytowalne do Zapytania Ofertowego
Załączniki​_edytowalne​_do​_Zapytania​_Ofertowego.zip 0.03MB
Informacja z sesji otwarcia ofert- zamówienie na 15 krzeseł konferencyjnych 22.07.2022
Informacja​_z​_sesji​_otwarcia​_ofert-​_zamówienie​_na​_15​_krzeseł​_konferencyjnych​_22072022​_r​_915.pdf 0.05MB
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Zawiadomienie​_o​_unieważnieniu​_postępowania.pdf 0.17MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.07.2022 13:39 marta.pankau2
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marta Pankau
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zapytanie ofertowe - dostawa 15 krzeseł konferencyjnych na potrzeby nadleśnictwa 4.0 25.07.2022 14:40 marta.pankau2
Zapytanie ofertowe - dostawa 15 krzeseł konferencyjnych na potrzeby nadleśnictwa 3.0 22.07.2022 11:51 marta.pankau2
Zapytanie ofertowe - dostawa 15 krzeseł konferencyjnych na potrzeby nadleśnictwa 2.0 14.07.2022 13:40 marta.pankau2
Zapytanie ofertowe - dostawa 15 krzeseł konferencyjnych na potrzeby nadleśnictwa 1.0 14.07.2022 13:39 marta.pankau2

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}