W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Przyjmowanie oraz rozpatrywanie skarg i wniosków

WYCIĄG

Z Zarządzenia nr 6
Nadleśniczego Nadleśnictwa Mrągowo,
z dnia 16 stycznia 2024 roku w sprawie organizacji przyjmowania, ewidencji i rozpatrywania
skarg i wniosków w Nadleśnictwie Mrągowo
(ZG.050.1 .2024)

 

INFORMACJA DO WGLĄDU PUBLICZNEGO NA TEMAT OBSŁUGI SKARG I WNIOSKÓW

[Sposoby wnoszenia skarg i wniosków]

  1. Skargi i wnioski mogą być wnoszone:

- pisemnie,

- telefaksem,

- pocztą elektroniczną,

- ustnie do protokołu

- elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP

2. Skargi i wnioski wnoszone pisemnie należy kierować pod adres Nadleśnictwa Mrągowo, ul. Warszawska 49,11-700 Mrągowo,

3. Skargi i wnioski wnoszone telefaksem należy wysyłać pod numer (89) 741-22-37,

4. Skargi i wnioski wnoszone pocztą elektroniczną należy kierować na główną skrzynkę pocztową e-mail Nadleśnictwa Mrągowo mraqowo@olsztyn.lasy.qoy.pl

5. Skargi i wnioski wnoszone elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP, należy kierować pod adres skrytki /pql lp 0714 /SkrytkaESP

[Dni i godziny wnoszenia skarg i wniosków poza urzędowymi godzinami pracy]

Nadleśniczy Nadleśnictwa Mrągowo, wyznacza każdy poniedziałek tygodnia w godzinach od 15:00 do 16:00, z wyłączeniem dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy, wypadających w ten dzień, jako dzień przyjęć interesantów, którzy po godzinach urzędowania Nadleśnictwa Mrągowo, mogą wnieść ustną skargę i wniosek.

[Pracownicy wyznaczeni do przyjmowania skarg i wniosków wnoszonych ustnie do protokołu]

Wyznaczonymi przez Nadleśniczego pracownikami nadleśnictwa, uprawnionymi do przyjmowania skarg i wniosków wnoszonych ustnie do protokołu są:

  1. Z-ca Nadleśniczego [Z.],
  2. Główny Księgowy [K.],
  3. Sekretarz Nadleśnictwa [S.]
  4. Inżynierowie nadzoru [NN1, NN2]

[Koordynator]

Pracownikiem wyznaczonym przez Nadleśniczego, zwany dalej Koordynatorem, do:

  1. koordynowania obiegu skarg i wniosków,
  2. ewidencjonowania skarg i wniosków,
  3. weryfikowania terminowości udzielanych odpowiedzi na skargi i wnioski jest Z-ca Nadleśniczego (89) 741 31 60

Materiały

Zarządzenie nr 6.2024 w sprawie organizacji przyjmowania, ewidencji i rozpatrywania skarg i wniosków w Nadleśnictwie Mrągowo
Zarządzenie​_nr​_62024​_w​_sprawie​_przyjmowania,​_ewidencji​_i​_rozpatrywania​_skarg​_i​_wniosków​_w​_Nadleśnictwie​_Mrągowo.pdf 3.83MB
Wyciąg z Zarządzenia Nr 6 Nadleśniczego Nadleśnictwa Mrągowo
Wyciąg​_z​_Zarządzenie​_nr​_6​_Nadleśniczego​_Nadleśnictwa​_mrągowo.pdf 0.84MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.01.2024 11:52 Maria Wysocka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wysocka Maria
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Przyjmowanie oraz rozpatrywanie skarg i wniosków 4.0 19.01.2024 08:51 Maria Wysocka
Przyjmowanie oraz rozpatrywanie skarg i wniosków 3.0 19.01.2024 08:48 Maria Wysocka
Przyjmowanie oraz rozpatrywanie skarg i wniosków 2.0 17.01.2024 11:55 Maria Wysocka
Przyjmowanie oraz rozpatrywanie skarg i wniosków 1.0 17.01.2024 11:52 Maria Wysocka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}