Rozpatrywanie spraw
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek. Godziny pracy Nadleśnictwa oraz dane teleadresowe pracowników zajmujących się poszczególnymi działami znajdują się w zakładce "Kontakt". W Regulaminie Organizacyjnym dostępnym w zakładce "Prawo i organizacja" znajdują się informacje dotyczące zakresów działania poszczególnych działów Nadleśnictwa.
Godziny pracy Nadleśnictwa od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 15.00.
Godziny przyjmowania interesantów od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 14.30.
W sprawach skarg i wniosków Nadleśniczy przyjmuje w poniedziałki w godzinach 8.00 – 16.00
Za przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków odpowiada Inżynier Nadzoru
- Pierwsza publikacja:
- 23.08.2021 11:24 BOŻENA CHERCHEL
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Bożena Cherchel
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 5.0 | 09.10.2024 11:41 BOŻENA CHERCHEL |
Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 09.10.2024 11:37 BOŻENA CHERCHEL |
Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 09.10.2024 11:28 BOŻENA CHERCHEL |
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 10.01.2024 11:46 BOŻENA CHERCHEL |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 23.08.2021 11:24 BOŻENA CHERCHEL |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP