W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek. Godziny pracy Nadleśnictwa oraz dane teleadresowe pracowników zajmujących się poszczególnymi działami znajdują się w zakładce "Kontakt". W Regulaminie Organizacyjnym dostępnym w zakładce "Prawo i organizacja" znajdują się informacje dotyczące zakresów działania poszczególnych działów Nadleśnictwa.

Godziny pracy Nadleśnictwa od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 15.00.

Godziny przyjmowania interesantów od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 14.30.

W sprawach skarg i wniosków Nadleśniczy przyjmuje w poniedziałki w godzinach 8.00 – 16.00

Za przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków odpowiada Inżynier Nadzoru

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.08.2021 11:24 BOŻENA CHERCHEL
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Bożena Cherchel
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 5.0 09.10.2024 11:41 BOŻENA CHERCHEL
Rozpatrywanie spraw 4.0 09.10.2024 11:37 BOŻENA CHERCHEL
Rozpatrywanie spraw 3.0 09.10.2024 11:28 BOŻENA CHERCHEL
Rozpatrywanie spraw 2.0 10.01.2024 11:46 BOŻENA CHERCHEL
Rozpatrywanie spraw 1.0 23.08.2021 11:24 BOŻENA CHERCHEL

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}