W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Nadleśnictwo Nurzec zobowiązuje się zapewnić dostępność swoich stron internetowych zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Data publikacji strony internetowej: 2021-07-19.

Data ostatniej dużej aktualizacji: 2021-07-30.

Strona BIP zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Oświadczenie sporządzono dnia 2021.07.19 r. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Pan Marek Matecki: tel. 22 185 53 63; email: dostepnosc.cyfrowa@lasy.gov.pl. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Nadleśnictwo Nurzec, ul. Akacjowa 3, 17-330 Nurzec Stacja

Wejście główne do siedziby nadleśnictwa znajduje się od strony ul. Akacjowej 3 lub bezpośrednio z wewnętrznej drogi dojazdowej. Aby wejść do budynku należy pokonać kilka stopni (od strony drogi wewnętrznej) , jednak jednocześnie przy wejściu głównym od strony ul. Akacjowej  znajduję się pochylnia do wjazdu wózków inwalidzkich.

Pojazdy parkowane są na ogólnodostępnym parkingu przed budynkiem biura nadleśnictwa znajdującym się przy ul. Akacjowej.

Budynek posiada 2 kondygnacje użytkowe. Na poziomie „0” znajduje dział gospodarki leśnej, dział marketingu (sprzedaż drewna), sekretariat Nadleśniczego, pokój Zastępcy Nadleśniczego oraz kasa. Natomiast na poziomie „1” znajduje się dział administracyjny, posterunek Straży Leśnej, dział księgowości oraz część działu gospodarki leśnej. Dostanie się osób niepełnosprawnych na poziom „1” (osoby na wózku), nie jest możliwe bez pomocy osób trzecich. Standardowe godziny przebywania pracowników na terenie budynku to godziny 07:30 – 15:30.

Drzwi i przejścia w budynku posiadają minimalną szerokość 90 cm, umożliwiającą skorzystanie z przejścia osobie niepełnosprawnej. Wejścia do pomieszczeń biurowych posiadają progi. Na parterze oraz na piętrze znajdują się toalety nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

W budynku nie ma szczególnych oznaczeń ani systemów dźwiękowych ułatwiających poruszanie się osobom niewidomym i słabowidzącym.

Po budynku można poruszać się z psem asystującym. 

W budynku nie ma pętli indukcyjnych. Budynek obsługiwany jest przez pracowników posługujących się tylko językiem polskim. Wśród pracowników nie ma tłumacza języka migowego.

W celu ułatwienia rozstrzygnięcia danej sprawy bądź ustalenia terminu spotkania wskazane jest kontakt telefoniczny na nr +48 85 65 65 110 lub e-mailowo na adres nurzec@bialystok.lasy.gov.pl

 

{"register":{"columns":[]}}