Zapytanie ofertowe - Badanie bilansu 2023
Nurzec Stacja, 04.08.2023r.
Zn. spr.: SA.270.38.2023
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Nadleśnictwo Nurzec informuje, że w dniu 19 lipca 2023r. udzielono zamówienia na badanie sprawozdania finansowego za 2023r., zgodnie z wytycznymi ujętymi w postępowaniu Zn.: SA.270.38.2023 z dnia 25 maja 2023r. Wykonawcy:
AUDYT FS Sp. z o.o.
ul. Zamojska 20A/19
93-486 Łódź
Uzasadnienie:
Oferta złożona przez w/w firmę została wybrana na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia oraz jest zgodna z wymaganiami zawartymi z zapytaniu ofertowym. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu. Przedmiotowa oferta w kryterium oceny ofert uzyskała najwyższą liczbę punktów, tj. 100 pkt. W kryterium:
- „cena” – 70 pkt;
- „procent badanych dokumentów źródłowych” – 30 pkt.
Ponadto w postępowaniu ofertę złożyła firma:
KPW AUDYTOR Sp. z o.o., ul. Tymienieckiego 25c/410, 90-350 Łódź, uzyskując łącznie 62,90 pkt. W kryterium „cena” – oferta otrzymała 60,40 pkt, w kryterium „procent badanych dokumentów” – 2,5 pkt.
W przedmiotowy postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.
Artur Gacki
Nadleśniczy Nadleśnictwa Nurzec
Nurzec Stacja, 17.07.2023 r.
Zn. spr.: SA.270.38.2023
Nadleśnictwo Nurzec informuje, że w postępowaniu wyłonienia wykonawcy badania sprawozdania finansowego za 2023 r. w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie udział wzięły następujące podmioty:
- AUDYT FS Sp. z o.o.
ul. Zamojska 20A lok. 19
93-486 Łódź
- cena ofertowa 11 992,50 zł brutto
- procent badanych dokumentów – 95%
- liczba uzyskanych punktów – 100 pkt.
- KPW Audytor Sp. z o.o.
ul. Tymienieckiego 25c/410
90-350 Łódź
- cena ofertowa 13 899,00 zł brutto
- procent badanych dokumentów – 8%
- liczba uzyskanych punktów – 62,90 pkt.
Artur Gacki
Nadleśniczy Nadleśnictwa Nurzec
Nurzec Stacja, 25.05.2023 r.
Zn. spr.: SA.270.38.2023
Zapytanie o cenę
Nadleśnictwo Nurzec zainteresowane jest przeprowadzeniem badania sprawozdania finansowego za 2023r. z uwzględnieniem n/w wytycznych:
1. w raporcie z badania powinny znaleźć się jednoznaczne oceny dotyczące poprawności, między innymi, następujących zagadnień:
- systemu prowadzonej ewidencji;
- systemu kontroli wewnętrznej;
- inwentaryzacji, w tym zwłaszcza, spełnianie wymogów ustawowych dotyczących terminów, zakresu, metod;
2. analiza i ocena sytuacji majątkowej, finansowej, wyników finansowych badanych jednostek nie powinna zawierać nadmiaru danych liczbowych, które są zawarte w sprawozdaniach finansowych, natomiast powinna wyjaśniać wyniki, które wpłynęły na zmianę podstawowych wielkości finansowych, ich dynamikę, strukturę;
3. ocena poszczególnych pozycji aktywów i pasywów oraz przychodów i kosztów powinna być jednoznaczna, co do ich poprawności wynikającej z ewidencji potwierdzonej inwentaryzacją. Badaniu odpowiednimi metodami powinna być także poddana dokumentacja księgowa, co do jej poprawności i rzetelności;
4. raporty powinny zawierać ocenę przepływów pieniężnych, zmianę w kapitałach (funduszach) a także kompletność informacji dodatkowej;
5. raporty powinny zawierać szczegółowe dane w zakresie aktywów i pasywów, przychodów i kosztów oraz podstawę opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych (przekształcenie wyniku finansowego do podstawy opodatkowania).
Wymagany termin realizacji zamówienia do: 8 marca 2024r.
W celu przybliżenia skali, jaka ilość dokumentów źródłowych może być poddana badaniu w roku 2023, w tabeli w załączniku przedstawiono ilość śladów rewizyjnych w roku 2022.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW.
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki (łącznie):
1) akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń - złożenie oferty jest uważane za akceptację treści zapytania.
2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
4) dysponują potencjałem finansowym do wykonywania zamówienia
5) oraz nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania.
2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia — nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.
3. Z treści złożonych przez Wykonawcę dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych powyżej warunków skutkować będzie, niemożnością wyboru oferty tego Wykonawcy i oferta ta zostanie odrzucona.
4. Wykluczeni z niniejszego postępowania będą wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postepowaniu.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Wykonawca bezwarunkowo zaoferuje wykonanie zamówienia zgodnie z w/w wytycznymi.
Ofertę podpisaną przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy należy złożyć w terminie do dnia 02.06.2023 r., do godz. 12:00 w siedzibie Nadleśnictwa Nurzec w Nurcu Stacji ul. Akacjowa 3, 17-330 Nurzec Stacja, na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, bądź przesłać na adres e-mail: nurzec@bialystok.lasy.gov.pl.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Cena ofertowa winna uwzględniać wszystkie koszty Wykonawcy związane z należytym wykonaniem zamówienia, w tym koszty materiałów, pracy sprzętu i środków transportu oraz koszty pośrednie, zysk, przewidywaną inflację do końca świadczenia usługi oraz podatek i nie będzie możliwości jej zmiany po przyjęciu oferty i podpisaniu stosownej umowy.
Cena ofertowa przedstawiona przez Wykonawcę będzie ceną brutto za całość wykonanej usługi.
Zamawiający zapłaci wynagrodzenie/cenę za faktycznie wykonaną usługę.
Zamawiający nie będzie zobowiązany do ponoszenia żadnych innych wydatków przekraczających podaną przez Wykonawcę cenę/wynagrodzenie.
Jeżeli gdziekolwiek w ofercie lub składanych łącznie z nią dokumentach jest wymagany podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy, podpis ten musi umożliwić identyfikację tożsamości osoby go składającej tj. powinien być złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska.
Warunkiem uiszczenia zapłaty za usługę przez Zamawiającego jest przedłożona, poprawnie wystawiona faktura VAT/rachunek, po uprzednim dokonaniu odbioru zamówienia przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza poprawienie w ofercie oczywistych błędów rachunkowych i pisarskich.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Oferentów dodatkowych dokumentów i wyjaśnień w przypadku braku możliwości weryfikacji złożonej oferty. O zaistnieniu takiej konieczności, Zamawiający powiadomi Oferenta niezwłocznie kontaktując się mailowo z osobą wyznaczoną przez Oferenta do kontaktu w sprawie oferty. W zawiadomieniu, o którym mowa powyżej, Zamawiający wyznaczy Oferentowi nieprzekraczalny termin na poprawienie błędów lub przesłanie dokumentów wyjaśniających. Niedotrzymanie przez Oferenta wskazanego terminu skutkować będzie odrzuceniem oferty przez Zamawiającego.
Oferta pozostająca w sprzeczności z wymogami przedstawionymi w niniejszym zapytaniu, w szczególności niekompletna lub niemożliwa do uznania za ofertę w rozumieniu przepisów prawa cywilnego albo zawierająca inne rozpoznane wady sprzeczne z przepisami prawa, zostanie odrzucona bez jej rozpatrywania.
Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej. Z tytułu odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy, nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
W przypadku uzyskania przez konkurencyjne oferty jednakowej liczby punktów decydującym wyznacznikiem wyboru Wykonawcy będzie złożenie przez tych Wykonawców ofert dodatkowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości uzupełnienia braków w złożonej przez Wykonawcę dokumentacji.
Zamawiający może zażądać poświadczenia autentyczności podpisu osoby uwidocznionej w treści pełnomocnictwa jako mocodawca. Poświadczenie autentyczności podpisu może być dokonane przez notariusza - podpis notarialnie poświadczony lub innej dopuszczanej przez prawo, urzędowej formie.
Dokumenty mogą być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty.
Zamawiający informuje, że oferty składane w niniejszym postępowaniu są jawne i mogą podlegać udostępnieniu osobom trzecim od chwili ich otwarcia.
Do oferty należy załączyć:
- dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału wykonawcy w postępowaniu
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
- dokument wskazujący na reprezentację wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia prawidłowości umocowania osób działających w imieniu wykonawcy - jeżeli ofertę podpisuje osoba inna niż to wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, ewidencja działalności gospodarczej), wówczas wraz z ofertą należy złożyć oryginał pełnomocnictwa albo notarialnie potwierdzoną kopię,
- dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do badania sprawozdań finansowych,
- polisę ubezpieczeniową OC
UWAGI OGÓLNE
Koszty, związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca.
Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy, zgodnie z którą realizowane będzie zamówienie.
Zapłata wynagrodzenia nastąpi z dołu.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zaliczkowania.
Zamawiający nie dopuszcza możliwość wystawiania faktur częściowych.
Podstawą wystawienia faktury jest protokólarne przekazanie Zamawiającemu, w dwóch egzemplarzach, sprawozdań z badania sprawozdania finansowego za 2023r.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego: 17-330 Nurzec Stacja, ul. Akacjowa 3, (I piętro, pokój 19).
Termin składania ofert upływa: 02 czerwca 2023r. do godz. 12:00.
Ofertę do niniejszego zapytania można dostarczyć osobiście, drogą pocztową, przesyłką kurierską.
Oferty, które wpłyną po terminie wyznaczonym na składanie ofert nie będą rozpatrywane.
Termin związania ofertą wynosi 21 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Zamawiający zastrzega, iż może bez podania przyczyn odwołać postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia lub nie wybrać żadnej z przedstawionych mu ofert. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY
1. Kryteria oceny ofert:
1) Cena - 70 %
2) Procent badanych dokumentów źródłowych – 30%
2. Sposób oceny ofert
Ocena ofert w kryterium cena przeprowadzona zostanie wg wzoru:
Ccena = (Cmin : Cb) x 70% x 100 pkt, gdzie:
Cmin – najniższa cena spośród złożonych ofert
Cb – cena badanej oferty
Ocena ofert w kryterium procent badanych dokumentów źródłowych.
Pprocent = (Po : Pb) x 30% x 100 pkt, gdzie:
Po – procent badanych dokumentów źródłowych danej oferty
Pb – największy spośród złożonych ofert procent badanych dokumentów źródłowych
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największa ilość punktów.
INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej Oferty Zamawiający równocześnie zawiadamia Wykonawców (zamieszczając informację na stronie internetowej), którzy złożyli Oferty, o:
wyborze najkorzystniejszej Oferty, podając imię i nazwisko lub nazwę (firmę) oraz siedzibę i adres Wykonawcy, którego Ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz imiona i nazwiska lub nazwy (firmy) oraz siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli Oferty, a także punktację przyznaną Ofertom, Wykonawcach, których Oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie.
Jeżeli Wykonawca, którego Oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia Umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać Ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych Ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, o ile odbędzie się to w terminie związania ofertą.
O fakcie wyboru oferty oraz miejscu i terminie zawarcia umowy Zamawiający powiadomi wybranego w postępowaniu Wykonawcę drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Szczegółowych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Pan Kamil Androsiuk pod numerem telefonu (085) 6565119 w godzinach 8:00 –15:00 w dni robocze (poniedziałek – piątek).
Informacji dotyczących sposobu prowadzenia postępowania udziela Pani Aldona Safaryn pod numerem telefonu (085) 6565123 w godzinach 8:00 –15:00 w dni robocze (poniedziałek – piątek).
Niniejsze zapytanie nie jest zapytaniem o cenę ani ogłoszeniem w rozumieniu Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019r.
Hubert Łukasiewicz
Zastępca Nadleśniczego
Materiały
druk ofertydruk_oferty_-_badanie_bilansu_-_Nadleśnictwo_Nurzec_-_za_2023.docx 0.01MB wzór umowy badanie bilansu
wzór_umowy_sprawozdanie_za_2023.pdf 0.93MB Ilość rejestrów księgowych w 2022 roku
ROK_2022_LISTA.pdf 0.44MB
- Pierwsza publikacja:
- 26.05.2023 10:38 Jarosław Kutyna
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Aldona Safaryn
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zapytanie ofertowe - Badanie bilansu 2023 | 3.0 | 04.08.2023 14:34 Jarosław Kutyna |
Zapytanie ofertowe - Badanie bilansu 2023 | 2.0 | 21.07.2023 10:03 Jarosław Kutyna |
Zapytanie ofertowe - Badanie bilansu 2023 | 1.0 | 26.05.2023 10:38 Jarosław Kutyna |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP