W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe - Badanie bilansu 2024 II

Nurzec Stacja,  10.07.2024 r.

Zn. spr.: SA.270.52.2024

 

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Nadleśnictwo Nurzec informuje, że w dniu 2 lipca 2024 r. udzielono zamówienia na badanie sprawozdania finansowego za 2024 r., zgodnie z wytycznymi ujętymi w postępowaniu Zn.: SA.270.52.2024 z dnia 7 czerwca 2024 r. Wykonawcy:

AUDYT FS Sp. z o.o.

ul. Zamojska 20A/19

93-486 Łódź

 

                                                     Jan Szatyłowicz

                                                                                                                                 Nadleśniczy Nadleśnictwa Nurzec

 

Nurzec Stacja,  24.06.2024 r.

Zn. spr.: SA.270.52.2024

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty i wykonawcach, których oferty  zostały odrzucone                                                                     

Nadleśnictwo Nurzec informuje, że w postępowaniu wyłonienia wykonawcy badania sprawozdania finansowego za 2024 r. została wybrana do realizacji oferta złożona przez Wykonawcę: AUDYT FS Sp. z o.o., ul. Zamojska 20A lok. 19, 93-486 Łódź.

Uzasadnienie wyboru.

Oferta złożona przez w/w firmę wybrana została na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach oraz zgodnie z wymaganiami zawartymi w zapytaniu ofertowym. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. W trakcie oceny ofert przedmiotowa oferta w kryterium „cena” otrzymała 70 pkt., w kryterium „procent badanych dokumentów” - 30 pkt. Przedmiotowa oferta uzyskała łącznie 100 pkt. Spośród złożonych ofert uzyskała największą liczbę punktów.

Ponadto w postępowaniu oferty złożyli: KPW Audytor Sp. z o.o., ul. Tymienieckiego 25c/410, 90-350 Łódź. W trakcie oceny ofert przedmiotowa oferta w kryterium „cena” otrzymała 55,40 pkt., w kryterium „procent badanych dokumentów” – 2,7 pkt. Przedmiotowa oferta uzyskała łącznie 58,1 pkt.

W postępowaniu została odrzucona jedna oferta złożona przez firmę Kancelaria Rachunkowo – Audytorska Biegły Rewident Tomasz Niedźwiedź, ul. Wojska Polskiego 91, 89-100 Świecie.

Uzasadnienie odrzucenia oferty.

Zamawiający nie dokonał oceny oferty w/w firmy. Oferta nie zawiera sprecyzowanego procentu badanych dokumentów. Mając na uwadze, że procent ten stanowi kryterium oceny ofert nie można uzupełnić oferty w tym zakresie. W związku z powyższym treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia określonymi w zapytaniu ofertowym.

 

                                                         Jan Szatyłowicz

                                                                                                                                     Nadleśniczy Nadleśnictwa Nurzec

 

Nurzec Stacja,  07.06.2024 r.

Zn. spr.: SA.270.52.2024

Zapytanie o cenę

Nadleśnictwo Nurzec zainteresowane jest przeprowadzeniem badania sprawozdania finansowego za 2024 r. z uwzględnieniem n/w wytycznych:

1.  w raporcie z badania powinny znaleźć się jednoznaczne oceny dotyczące poprawności, między innymi, następujących zagadnień:

- systemu prowadzonej ewidencji;

- systemu kontroli wewnętrznej;

- inwentaryzacji, w tym zwłaszcza, spełnianie wymogów ustawowych dotyczących terminów, zakresu, metod;

2. analiza i ocena sytuacji majątkowej, finansowej, wyników finansowych badanych jednostek nie powinna zawierać nadmiaru danych liczbowych, które są zawarte w sprawozdaniach finansowych, natomiast powinna wyjaśniać wyniki, które wpłynęły na zmianę podstawowych wielkości finansowych, ich dynamikę, strukturę;

3. ocena poszczególnych pozycji aktywów i pasywów oraz przychodów i kosztów powinna być jednoznaczna, co do ich poprawności wynikającej z ewidencji potwierdzonej inwentaryzacją. Badaniu odpowiednimi metodami powinna być także poddana dokumentacja księgowa, co do jej poprawności i rzetelności;

4. raporty powinny zawierać ocenę przepływów pieniężnych, zmianę w kapitałach (funduszach) a także kompletność informacji dodatkowej;

5. raporty powinny zawierać szczegółowe dane w zakresie aktywów i pasywów, przychodów i kosztów oraz podstawę opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych (przekształcenie wyniku finansowego do podstawy opodatkowania).

Wymagany termin realizacji zamówienia do: 5 marca 2025 r.

W celu przybliżenia skali, jaka ilość dokumentów źródłowych może być poddana badaniu w roku 2024, w tabeli w załączniku przedstawiono ilość śladów rewizyjnych w roku 2023.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW.

1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki (łącznie):

1)  akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń - złożenie oferty jest uważane za akceptację treści zapytania.

2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

4) dysponują potencjałem finansowym do wykonywania zamówienia

5) oraz nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania.

2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia — nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.

3. Z treści złożonych przez Wykonawcę dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych powyżej warunków skutkować będzie, niemożnością wyboru oferty tego Wykonawcy i oferta ta zostanie odrzucona.

4. Wykluczeni z niniejszego postępowania będą wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu.

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Wykonawca bezwarunkowo zaoferuje wykonanie zamówienia zgodnie z w/w wytycznymi.

Ofertę podpisaną przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy należy złożyć w terminie do dnia 12.06.2024 r., do godz. 12:00 w siedzibie Nadleśnictwa Nurzec w Nurcu Stacji ul. Akacjowa 3, 17-330 Nurzec Stacja, na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, bądź przesłać na adres e-mail: nurzec@bialystok.lasy.gov.pl.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

            Cena ofertowa winna uwzględniać wszystkie koszty Wykonawcy związane z należytym wykonaniem zamówienia, w tym koszty materiałów, pracy sprzętu i środków transportu oraz koszty pośrednie, zysk, przewidywaną inflację do końca świadczenia usługi oraz podatek i nie będzie możliwości jej zmiany po przyjęciu oferty i podpisaniu stosownej umowy.

            Cena ofertowa przedstawiona przez Wykonawcę będzie ceną brutto za całość wykonanej usługi.

Zamawiający zapłaci wynagrodzenie/cenę za faktycznie wykonaną usługę.

Zamawiający nie będzie zobowiązany do ponoszenia żadnych innych wydatków przekraczających podaną przez Wykonawcę cenę/wynagrodzenie.

            Jeżeli gdziekolwiek w ofercie lub składanych łącznie z nią dokumentach jest wymagany podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy, podpis ten musi umożliwić identyfikację tożsamości osoby go składającej tj. powinien być złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska.

             Warunkiem uiszczenia zapłaty za usługę przez Zamawiającego jest przedłożona, poprawnie wystawiona faktura VAT/rachunek, po uprzednim dokonaniu odbioru zamówienia przez Zamawiającego.

   Zamawiający dopuszcza poprawienie w ofercie oczywistych błędów rachunkowych i pisarskich.

              Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Oferentów dodatkowych dokumentów i wyjaśnień w przypadku braku możliwości weryfikacji złożonej oferty. O zaistnieniu takiej konieczności, Zamawiający powiadomi Oferenta niezwłocznie kontaktując się mailowo z osobą wyznaczoną przez Oferenta do kontaktu w sprawie oferty. W zawiadomieniu, o którym mowa powyżej, Zamawiający wyznaczy Oferentowi nieprzekraczalny termin na poprawienie błędów lub przesłanie dokumentów wyjaśniających. Niedotrzymanie przez Oferenta wskazanego terminu skutkować będzie odrzuceniem oferty przez Zamawiającego.

            Oferta pozostająca w sprzeczności z wymogami przedstawionymi w niniejszym zapytaniu, w szczególności niekompletna lub niemożliwa do uznania za ofertę w rozumieniu przepisów prawa cywilnego albo zawierająca inne rozpoznane wady sprzeczne z przepisami prawa, zostanie odrzucona bez jej rozpatrywania.

            Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej. Z tytułu odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy, nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego.

            W przypadku uzyskania przez konkurencyjne oferty jednakowej liczby punktów decydującym wyznacznikiem wyboru Wykonawcy będzie złożenie przez tych Wykonawców ofert dodatkowych.

             Zamawiający nie dopuszcza możliwości uzupełnienia braków w złożonej przez Wykonawcę dokumentacji.

   Zamawiający może zażądać poświadczenia autentyczności podpisu osoby uwidocznionej w treści pełnomocnictwa jako mocodawca. Poświadczenie autentyczności podpisu może być dokonane przez notariusza - podpis notarialnie poświadczony lub innej dopuszczanej przez prawo, urzędowej formie.

           Dokumenty mogą być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty.

             Zamawiający informuje, że oferty składane w niniejszym postępowaniu są jawne i mogą podlegać udostępnieniu osobom trzecim od chwili ich otwarcia.

Do oferty należy załączyć:

- dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału wykonawcy w postępowaniu

-    oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,

-  aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,

-   dokument wskazujący na reprezentację wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia prawidłowości umocowania osób działających w imieniu wykonawcy - jeżeli ofertę podpisuje osoba inna niż to wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, ewidencja działalności gospodarczej), wówczas wraz z ofertą należy złożyć oryginał pełnomocnictwa albo notarialnie potwierdzoną kopię,

- dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do badania sprawozdań finansowych,

-    polisę ubezpieczeniową OC

UWAGI OGÓLNE

 Koszty, związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca.

            Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy, zgodnie z którą realizowane będzie zamówienie.

             Zapłata wynagrodzenia nastąpi z dołu.

             Zamawiający nie przewiduje możliwości zaliczkowania.

             Zamawiający nie  dopuszcza możliwość wystawiania faktur częściowych.

            Podstawą wystawienia faktury jest przekazanie Zamawiającemu wyników badania w postaci sprawozdania finansowego za 2024 r.

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego: 17-330 Nurzec Stacja,       ul. Akacjowa 3, (I piętro, pokój 19),

            Termin składania ofert upływa: 12 czerwca 2024 r. do godz. 12:00.

            Ofertę do niniejszego zapytania można dostarczyć osobiście, drogą pocztową., przesyłką kurierską.

             Oferty, które wpłyną po terminie wyznaczonym na składanie ofert nie będą rozpatrywane.

            Termin związania ofertą wynosi 21 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

            Zamawiający zastrzega, iż może bez podania przyczyn odwołać postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia lub nie wybrać żadnej z przedstawionych mu ofert. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.

 

OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY

 

     1. Kryteria oceny ofert:

1)  Cena - 70 %

2)  Procent badanych dokumentów źródłowych – 30%

     2. Sposób oceny ofert

Ocena ofert w kryterium cena przeprowadzona zostanie wg wzoru:

            Ccena = (Cmin : Cb) x 70% x 100 pkt, gdzie:

Cmin – najniższa cena spośród złożonych ofert

Cb – cena badanej oferty

Ocena ofert w kryterium procent badanych dokumentów źródłowych.

            Pprocent = (Po : Pb) x 30% x 100 pkt, gdzie:

Po – procent badanych dokumentów źródłowych danej oferty

Pb – największy spośród złożonych ofert procent badanych dokumentów źródłowych

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największa ilość punktów.

INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY

            Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej Oferty Zamawiający równocześnie zawiadamia Wykonawców (zamieszczając informację na stronie internetowej), którzy złożyli Oferty, o:

wyborze najkorzystniejszej Oferty, podając imię i nazwisko lub nazwę (firmę) oraz siedzibę i adres Wykonawcy, którego Ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz imiona i nazwiska lub nazwy (firmy) oraz siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli Oferty, a także punktację przyznaną Ofertom, Wykonawcach, których Oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie.

Jeżeli Wykonawca, którego Oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia Umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać Ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych Ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, o ile odbędzie się to w terminie związania ofertą.

O fakcie wyboru oferty oraz miejscu i terminie zawarcia umowy Zamawiający powiadomi wybranego w postępowaniu Wykonawcę drogą elektroniczną lub telefonicznie.

Szczegółowych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Pan Kamil Androsiuk pod numerem telefonu (085) 6565119 w godzinach 8:00 –15:00 w dni robocze (poniedziałek – piątek).

Informacji dotyczących sposobu prowadzenia postępowania  udziela Pani Aldona Safaryn pod numerem telefonu (085) 6565123 w godzinach 8:00 –15:00 w dni robocze (poniedziałek – piątek).

Niniejsze zapytanie nie jest zapytaniem o cenę ani ogłoszeniem w rozumieniu Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r.

 

 

                                                        Jan Szatyłowicz

                                                                                                                                     Nadleśniczy Nadleśnictwa Nurzec

 

Materiały

druk oferty
druk​_oferty​_-​_badanie​_bilansu​_-​_Nadleśnictwo​_Nurzec​_-​_za​_2024.docx 0.01MB
Wzór umowy
wzór​_umowy​_sprawozdanie​_za​_2024.pdf 0.93MB
Ilość rejstrów ksiegowych w 2023 roku
Slady​_rewizyjne​_2023​_rok​_dla​_Biegłego​_reiwdenta.pdf 0.44MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.06.2024 08:46 Jarosław Kutyna
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Aldona Safaryn
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zapytanie ofertowe - Badanie bilansu 2024 II 3.0 11.07.2024 08:37 Jarosław Kutyna
Zapytanie ofertowe - Badanie bilansu 2024 II 2.0 25.06.2024 12:30 Jarosław Kutyna
Zapytanie ofertowe - Badanie bilansu 2024 II 1.0 07.06.2024 08:46 Jarosław Kutyna

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}