Zapytanie ofertowe - Dostawa sortów BHP w 2023 roku
Nurzec Stacja, 11.04.2023 r.
Zn. spr.: SA.270.26.2023
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Nadleśnictwo Nurzec informuje, że w dniu 03 kwietnia 2023 r. udzielono zamówienia na dostawę sortów BHP, zgodnie z postępowaniem, Zn.: SA.270.26.2023 z dnia 16 marca 2023 r. Wykonawcy:
PPHU „SILVA BIAŁYSTOK”
Katarzyna Michaluk
ul. Wrocławska 61/19
15 - 644 Białystok
Hubert Łukasiewicz
Zastępca Nadleśniczego
Nurzec Stacja, 16.03.2023r.
Zn. spr.: SA.270.26.2023
Zapytanie
Nadleśnictwo Nurzec zainteresowane jest zakupem n/w sortów BHP pracownikom nadleśnictwa:
Lp. |
Sort |
ilość szt. |
1 |
Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne, podnosek ochronny. |
1 |
2 |
Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne. |
11 |
3 |
Buty (gumowe) wodoodporne. |
26 |
4 |
Buty ochronne z ochroną antyprzecięciową, podnosek ochronny |
0 |
5 |
Buty ochronne, podnosek ochronny. |
2 |
6 |
Buty terenowe, wodochronne, z membraną oddychającą. |
13 |
7 |
Czapka letnia. |
12 |
8 |
Czapka ocieplana. |
38 |
9 |
Czepek pod hełm ochronny. |
2 |
10 |
Fartuch ochronny. |
0 |
11 |
Fartuch roboczy. |
3 |
12 |
Hełm ochronny z ochroną słuchu i osłoną twarz |
0 |
13 |
Hełm ochronny. |
5 |
14 |
Kalesony męskie termoaktywne/legginsy damskie termoaktywne (bielizna). |
46 |
15 |
Kamizelka ciepłochronna. |
2 |
16 |
Kamizelka ostrzegawcza. |
7 |
17 |
Koszula robocza, długi rękaw. |
47 |
18 |
Koszulka krótki rękaw/ t-shirt. |
44 |
19 |
Koszulka termoaktywna, długi rękaw (bielizna). |
45 |
20 |
Koszulka termoaktywna, krótki rękaw (bielizna). |
45 |
21 |
Kurtka i spodnie przeciwdeszczowe. |
20 |
22 |
Kurtka przeciwdeszczowa. |
1 |
23 |
Maska przeciwpyłowa. |
1 |
24 |
Obuwie antypoślizgowe. |
2 |
25 |
Ochraniacze na buty (stuptuty). |
2 |
26 |
Ochronniki słuchu. |
3 |
27 |
Okulary ochronne/gogle. |
2 |
28 |
Okulary przeciwsłoneczne /polaryzacyjne/. |
6 |
29 |
Rękawice ochronne. |
1 |
30 |
Rękawice ocieplane. |
1 |
31 |
Rękawice robocze. |
3 |
32 |
Skarpety letnie, termoaktywne (2pary). |
50 |
33 |
Skarpety zimowe, termoaktywne (2pary). |
47 |
34 |
Trzewiki. |
1 |
35 |
Ubrania całoroczne, tkanina z membraną oddychającą. |
2 |
36 |
Ubrania letnie (w tym 2 pary spodni). |
6 |
37 |
Ubrania ocieplane, tkanina z membraną oddychającą. |
37 |
38 |
Ubranie letnie (w tym 2 pary spodni), w kolorze ostrzegawczym. |
1 |
39 |
Ubranie letnie specjalistyczne w tym 2 pary spodni |
0 |
40 |
Ubranie letnie. |
1 |
41 |
Ubranie ocieplane (w tym 2 pary spodni), w kolorze ostrzegawczym. |
1 |
42 |
Ubranie ocieplane. |
0 |
Dostawa sortów BHP winna być dokonana zgodnie z:
1. Protokołem dodatkowym Nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników PGL LP, zawartym 29 stycznia 1998 r. i wpisanym do Rejestru Ponadzakładowych Układów Zbiorowych Pracy pod numerem U-XLIII, zawartym dnia 25 listopada 2014 r. w Warszawie;
2. Zapisami "Rekomendacji realizacyjnych w zakresie zaopatrywania pracowników PGL LP w sorty BHP", będących załącznikiem do notatki służbowej z dnia 4 lutego 2015 r., stanowiących załącznik do niniejszego zapytania.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu, zobowiązany jest do prowadzenia w trakcie obowiązywania umowy punktu wydawania sortów BHP nie dalej, niż 120 km od siedziby Zamawiającego, gwarantującego możliwość przymiarki i odbioru elementów odzieży ochronnej upoważnionym pracownikom Zamawiającego.
Warunkiem koniecznym uzyskania zamówienia jest możliwość odbioru przez upoważnionych pracowników elementów odzieży ochronnej co najmniej w 2 soboty w miesiącu w trakcie obowiązywania umowy.
Niezależnie od indywidualnego sposobu odbierania sortów BHP przez pracowników Zamawiającego w placówce Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie obowiązywania umowy do dostarczenia uzgodnionej wcześniej z Zamawiającym ilości i rodzaju sortów BHP do siedziby Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego w przypadku zaistnienia takiej potrzeby po stronie Zamawiającego. Ilość i termin dostaw będą uzależnione od potrzeb Zamawiającego, jednak Wykonawca będzie zobowiązany do nie więcej niż 6 dostaw w trakcie obowiązywania umowy.
W związku z powyższym, jeżeli Państwa firma zainteresowana jest dostawą do Nadleśnictwa Nurzec w/w sortów BHP, należy w terminie do dnia 23.03.2023 r., do godz. 12:00 złożyć w siedzibie Nadleśnictwa Nurzec w Nurcu Stacji ul. Akacjowa 3, 17-330 Nurzec Stacja ofertę na druku stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, zawierającą cenę dostawy netto i brutto, bądź przesłać na adres e-mail: nurzec@bialystok.lasy.gov.pl.
Następstwem przyjęcia oferty do realizacji będzie podpisanie umowy, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Niniejsze pismo nie jest zapytaniem o cenę w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
Osobami upoważnionymi do kontaktu w zakresie zamówienia są: Arkadiusz Jezierski tel. 698 639 933, Aldona Safaryn tel. 85 6565123.
Nadleśnictwo zastrzega sobie prawo do unieważnienia procedury bez podania przyczyn.
Hubert Łukasiewicz
Zastępca Nadleśniczego
Materiały
Wzór ofertyZałącznik_oferta.docx 0.02MB Wzór umowy wraz z załącznikami
wzór_umowy_sorty_wraz_z_załącznikami.pdf 1.68MB Rekomendacje - sorty
zał_REKOMENDACJE.pdf 0.81MB
- Pierwsza publikacja:
- 17.03.2023 09:15 Jarosław Kutyna
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Aldona Safaryn
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zapytanie ofertowe - Dostawa sortów BHP w 2023 roku | 2.0 | 11.04.2023 13:58 Jarosław Kutyna |
Zapytanie ofertowe - Dostawa sortów BHP w 2023 roku | 1.0 | 17.03.2023 09:15 Jarosław Kutyna |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP