Zapytanie ofertowe - Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Nurzec w roku 2024
Nurzec Stacja, 12.12.2023r.
Zn. spr.: SA.270.92.2023
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Nadleśnictwo Nurzec informuje, że w dniu 08 grudnia 2023r. udzielono zamówienia na zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Nurzec w roku 2024 zgodnie ze specyfikacją ujętą
w postępowaniu Zn.: SA.270.92.2023 z dnia 20 listopada 2023 r. wykonawcy:
ONE S.A.
ul. A. Naruszewicza 27 lok. 2
02-627 Warszawa
Artur Gacki
Nadleśniczy Nadleśnictwa Nurzec
Nurzec Stacja, 20.11.2023r.
Zn. spr.: SA.270.92.2023
Zapytanie o cenę
Na dostawę i odkup energii elektrycznej na potrzeby obiektów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Nurzec w roku 2024 (SA.270.92.2023). Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego na zasadach określonych w Regulaminie udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000 złotych netto i zamówień do których przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych nie stosuje się.
- Zamawiający:
Nadleśnictwo Nurzec ul. Akacjowa 3, 17-330 Nurzec - Stacja NIP 5440001963 REGON 050026615
email: nurzec@bialystok.lasy.gov.pl
telefon: 85 656 51 10
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz odkup energii elektrycznej do Nadleśnictwa Nurzec.
- Kod CPV: 09310000-5 – Elektryczność.
- Dostawę energii elektrycznej należy realizować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do ustawy.
- Wykaz punktów poboru oraz istotne warunki zamówienia zostały zamieszczone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1. Łączne zużycie energii dla wszystkich punktów poboru w okresie trwania zamówienia (od 1 stycznia do 31 grudnia 2024) roku wynosi 66 682 kWh.
- Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia energii elektrycznej może ulec zmianie, tj.: zwiększeniu bądź zmniejszeniu przy zachowaniu zaoferowanych cen jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy. Tym samym szacunkowe, prognozowane zużycie energii elektrycznej nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego zakupu w prognozowanej ilości, a Wykonawca nie będzie miał roszczenia z tytułu mniejszej ilości ostatecznie zakupionej energii w stosunku do ilości szacowanej. Rozliczenie dostaw dokonywane będzie na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych - niezmiennych przez cały okres obowiązywania umowy oraz faktycznego zużycia energii elektrycznej w okresie rozliczeniowym w danych punktach poboru.
- Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia zużycia energii elektrycznej o 20% względem szacunkowego zużycia energii elektrycznej, tj.: 66 682 kWh.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- W wyniku niniejszego postępowania zostaną zawarte 2 umowy pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą – jedna na dostawę energii elektrycznej (Załącznik nr 2) i druga na odkup energii elektrycznej wytworzonej w instalacji OZE (umowa Wykonawcy po uprzednio sprawdzeniu i zaakceptowaniu przez Radcę Prawnego ze strony Zamawiającego).
- Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia oraz przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie zamówienia.
- Zamawiający informuje, że obecnym dystrybutorem energii elektrycznej jest PGE Dystrybucja S.A.
- Zamawiający informuje, że obecnym sprzedawcą energii elektrycznej jest GREEN S.A.
- Termin składania ofert : 24.11.2023 r. do godz. 14:00
- Termin realizacji zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie od 01.01.2024r. do dnia 31.12.2024 r. z tym, że rozpoczęcie dostaw energii elektrycznej do poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej nastąpi nie wcześniej jednak niż po pozytywnej weryfikacji punktów poboru energii dokonanej przez operatora systemu dystrybucyjnego. Zgłoszenie powinno zostać dokonane niezwłocznie po zawarciu umowy. W przypadku, gdy realizacja dostaw energii elektrycznej z przyczyn proceduralnych rozpocznie się po dniu 01 stycznia 2024 r. umowa nadal będzie obowiązywać do dnia 31 grudnia 2024 r., a Wykonawca pobierze opłaty za dostawy energii elektrycznej za realny okres realizacji.
V. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni liczony od upływu terminu składania ofert.
- Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz o sposobie przekazywania dokumentów:
- W postępowaniu na dostawę energii elektrycznej wszelkie oświadczenia, wnioski, informacje, dokumenty i zawiadomienia oraz kompletne oferty Wykonawcy przekazują:
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: nurzec@bialystok.lasy.gov.pl (w temacie przesyłanej wiadomości należy podać: ,,Zapytanie ofertowe na dostawę energii nr SA.270.92.2023”.
- pocztą tradycyjną/kurierem lub osobiście na adres:
Nadleśnictwo Nurzec, ul. Akacjowa 3, 17-330 Nurzec - Stacja z dopiskiem: ,,Zapytanie ofertowe na dostawę energii nr SA.270.92.2023”.
W przypadku składania oferty pocztą tradycyjną/kurierem liczy się data wpływu do Zamawiającego.
-
- Dokumenty przekazywane elektronicznie mogą być w postaci:
- skanu (kopii podpisanego dokumentu papierowego) zapisanego w formacie PDF,
- elektronicznego dokumentu w formacie PDF opatrzonego wewnętrznym podpisem kwalifikowanym.
- Dokumenty przekazywane w formie papierowej mogą być w postaci:
- kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
- oryginału.
- Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie za pomocą poczty elektronicznej z wykorzystaniem adresu e-mail podanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami w sprawie zmówienia są:
Pan Artur Tichoniuk - tel. (085) 656 51 15
Pani Aldona Safaryn - tel. (085) 656 51 23
Pan Kamil Grzyb - kom. 663 437 481
- Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie muszą spełnić oraz złożyć Wykonawcy:
- W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie Oferenci posiadający:
- aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energią elektryczną
- Generalną Umowę Dystrybucyjną (GUD) zawartą z operatorem systemu dystrybucyjnego dla punktów poboru wymienionych w Załączniku nr 1 (opisie przedmiot zamówienia)
- Kompletna oferta musi zawierać następujące dokumenty:
- Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz oferty (Załącznik nr 3)
- Ofertę Wykonawcy zawierającą cenę netto i brutto oraz wzór umowy na energię elektryczną wytworzoną w instalacji OZE Nadleśnictwa Nurzec
- aktualny odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
- dokument wskazujący na reprezentację wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia prawidłowości umocowania osób działających w imieniu wykonawcy - jeżeli ofertę podpisuje osoba inna niż to wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, ewidencja działalności gospodarczej), wówczas wraz z ofertą należy złożyć oryginał pełnomocnictwa lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy
- Kryterium wyboru ofert oraz sposób oceny ofert:
- Kryterium ceny zostało zastosowane jako jedyne w ocenie ofert.
- Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami wymienionymi w zapytaniu ofertowym i we wzorze umowy.
- W cenie ofertowej należy uwzględnić należny podatek VAT, zgodny z obowiązującymi przepisami podatkowymi według stawki na dzień składania ofert.
- Wynagrodzenie należy obliczyć w taki sposób, aby obejmowało wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym także wszelkie koszty nie wynikające bezpośrednio z opisu przedmiotu zamówienia i wzoru umowy, ale możliwe do przewidzenia przez Wykonawcę przed złożeniem oferty.
- Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą punktowo, a liczba otrzymanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
- Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów - PC.
- Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
9. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
10.Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
Cena oferty – 100%
Sposób obliczenia kryterium: maksymalna ilość punktów do uzyskania – 100.
Ocena ofert w kryterium cena przeprowadzona zostanie wg wzoru:
Pc=[CN/CR x100 %] x 100 pkt
gdzie:
PC – ilość punktów w ramach kryterium „Cena”
CN – najniższa cena brutto spośród ważnych i nie odrzuconych ofert zaoferowana w postępowaniu
CR – cena brutto oferty rozpatrywanej
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na dowolnym jego etapie bez podawania przyczyny.
Artur Gacki
Nadleśniczy Nadleśnictwa Nurzec
Materiały
Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniaZałącznik_nr_1-_Szczegółowy_Opis_przedmiotu_Zamówienia.pdf 0.90MB Załącznik nr 2 - Wzór umowy
Załącznik_nr_2_-wzór_umowy_.pdf 1.46MB Załącznik nr 3 - Formularz ofertowy
Załącznik_nr_3-_Formularz_ofertowy.doc 0.08MB Załącznik nr 4 - Wykaz ppe
Wykaz_ppe.pdf 0.51MB
- Pierwsza publikacja:
- 20.11.2023 13:33 Jarosław Kutyna
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Aldona Safaryn
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zapytanie ofertowe - Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Nurzec w roku 2024 | 2.0 | 12.12.2023 15:14 Jarosław Kutyna |
Zapytanie ofertowe - Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Nurzec w roku 2024 | 1.0 | 20.11.2023 13:33 Jarosław Kutyna |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP