Rozpatrywanie spraw
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw w Nadleśnictwie Okonek:
- za pośrednictwem poczty na adres:
Nadleśnictwo Okonek
ul. Kolejowa 16
64-695 Okonek - pocztą elektroniczną na adres: okonek@pila.lasy.gov.pl
- składane bezpośrednio w sekretariacie
- telefonicznie: 67 266 91 01
W zależności od rodzaju, sprawy załatwiane są w drodze zaświadczenia, odpowiedzi na pismo lub innej, wg obowiązujących przepisów i zasad w danej sprawie.
Pozostałe informacje na temat sposobu przyjmowania i załatwiania spraw w można uzyskać w sekretariacie Okonek pod numerem: +48 67 266 91 01 lub e-mail:okonek@pila.lasy.gov.pl w dni robocze od poniedziałku do piatku od 07:15 do 15:15.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 25.08.2021 11:14 Maciej Naus
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Maciej Naus
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 26.01.2023 08:02 Maciej Naus |
Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 09.03.2022 14:12 Maciej Naus |
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 26.08.2021 11:23 Maciej Naus |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 25.08.2021 11:14 Maciej Naus |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP