W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Godziny urzędowania

Biuro Nadleśnictwa jest czynne w dni robocze w godzinach 7:00 - 15:00
Adres:
ul. 1 Maja 26
11-130 Orneta

tel: 55 242 11 49
www: orneta.olsztyn.lasy.gov.pl
e-mail: orneta@olsztyn.lasy.gov.pl


Skargi i wnioski
W sprawach skarg i wniosków interesantów przyjmuje po wcześniejszym umówieniu Nadleśniczy, a w razie jego nieobecności Zastępca Nadleśniczego, w każdy poniedziałek w godzinach od 15:00 do 16:00.
Osobą odpowiedzialną za przyjmowanie skarg i wniosków jest Specjalista ds. pracowniczych - pokój nr 12.


Rozpatrywanie spraw
Wszystkie sprawy (w tym skargi, wnioski i inne) wpływające do nadleśnictwa, po zarejestrowaniu są kierowane do kierowników działów lub samodzielnych stanowisk pracy w celu ich rozpatrzenia wg właściwości.


Najczęściej załatwiane typy spraw

Szkodnictwo leśne (kradzież drewna, nielegalny wywóz odpadów do lasu itp.) należy zgłaszać do Posterunku Straży Leśnej – tel. 514 601 461.

Ochrona przeciwpożarowa obszarów leśnych – należy kontaktować się bezpośrednio pod numer nadleśnictwa tel. 55 242 11 49 lub z p.o. Specjalistą ds. Sprzedaży drewna  tel. 55 242 47 72, kom. 514 601 481.

Pozyskanie oraz sprzedaż drewna – należy kontaktować się z p.o. Specjalistą ds. Sprzedaży drewna tel. 55 242 47 72, kom. 514 601 481.

Stan posiadania – udostępnianie i służebność gruntów pod inwestycje liniowe, zmiana sposobu użytkowania gruntów, korzystanie z gruntów leśnych, nabywanie, zbywanie, zamiana nieruchomości gruntowych, uzgadnianie warunków zabudowy – należy kontaktować się z Referentem ds. Stanu posiadania tel. 530 537 949.

Nadzór nad lasami niepaństwowymi – należy kontaktować się ze Specjalistą ds. geomatyki i informacji przestrzennej tel. 514 601 477.

Edukacja leśna – organizacja zajęć edukacyjnych oraz akcji edukacyjno-promocyjnych – należy kontaktować się z p.o. Specjalistą ds. hodowli lasu i nasiennictwa tel. 55 242 47 72, kom. 728 527 324.

Sprawy pracownicze – należy kontaktować się ze Specjalistą ds. pracowniczych tel. 538 628 338.

Zamówienia publiczne – należy kontaktować się ze Specjalista ds. zamówień publicznych tel. 55 242 47 66, kom. 514 601 508.


Zestawienie numerów telefonów pracowników biura oraz dane kontaktowe do poszczególnych leśnictw znajdują się w zakładce "Kontakt", w podzakładce "Dane teleadresowe".

Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego.


Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.08.2021 20:37 ZDZISŁAW BAGIŃSKI
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Tomasz Nowak/ Aleksandra Pielas/ Paulina Partyka - Drzazga
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 12.0 12.11.2024 13:08 ZDZISŁAW BAGIŃSKI
Rozpatrywanie spraw 11.0 12.11.2024 13:06 ZDZISŁAW BAGIŃSKI
Rozpatrywanie spraw 10.0 12.11.2024 13:00 ZDZISŁAW BAGIŃSKI
Rozpatrywanie spraw 9.0 12.11.2024 12:59 ZDZISŁAW BAGIŃSKI
Rozpatrywanie spraw 8.0 12.11.2024 12:57 ZDZISŁAW BAGIŃSKI
Rozpatrywanie spraw 7.0 12.11.2024 12:56 ZDZISŁAW BAGIŃSKI
Rozpatrywanie spraw 6.0 12.11.2024 12:54 ZDZISŁAW BAGIŃSKI
Rozpatrywanie spraw 5.0 06.03.2024 10:30 ZDZISŁAW BAGIŃSKI
Rozpatrywanie spraw 4.0 16.02.2024 09:37 ZDZISŁAW BAGIŃSKI
Rozpatrywanie spraw 3.0 07.02.2024 13:47 ZDZISŁAW BAGIŃSKI
Rozpatrywanie spraw 2.0 19.08.2021 12:33 ZDZISŁAW BAGIŃSKI
Rozpatrywanie spraw 1.0 18.08.2021 20:37 ZDZISŁAW BAGIŃSKI

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}