W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: specjalista ds. administracyjnych

OGŁOSZENIE NADLEŚNICZEGO NADLEŚNICTWA OSTRÓW MAZOWIECKA O NABORZE ZEWNĘTRZNYM NA STANOWISKO SPECJALISTY DS. ADMINISTRACYJNYCH

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 05-07-2022

Informacje o ofercie

1. Miejsce wykonywania pracy – biuro Nadleśnictwa Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 30, 07-300 Ostrów Mazowiecka.
2. Umowa o pracę na okres 1 roku, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
3. Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy (od godz. 7:00 do godz. 15:00).
4. Zadania wykonywane będą na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy, praca przy monitorze przekraczająca cztery godziny dziennie.
5. Możliwość rozwoju poprzez szkolenia.
6. Świadczenia zdrowotne i socjalne.
7. Nadleśnictwo nie zapewnia mieszkania.

Zakres obowiązków

1. Sporządzanie rocznego i wieloletniego planu finansowo-gospodarczego nadleśnictwa w zakresie zadań wykonywanych przez dział administracyjnogospodarczych.
2. Uczestniczenie w pracach komisji przy ocenie stanu technicznego budynków.
3. Prowadzenie całokształtu spraw związanych ze sprzedażą lokali mieszkalnych nieprzydatnych Lasom Państwowym.
4. Prowadzenie całokształtu spraw dot. zabezpieczenie /ochronę/ powierzonego mienia, w tym budynków biurowych oraz pozostałych przedmiotów i wyposażenia.
5. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z ubezpieczeniem OC pracowników.
6. Prowadzenie spraw remontowo - budowlanych i inwestycyjnych, a w szczególności:
1) zlecanie przeprowadzenia okresowych przeglądów obiektów budowlanych zgodnie z przepisami w tym zakresie,
2) zakładanie i prowadzenie książek obiektów budowlanych,
3) zlecanie kosztorysowania robót budowlanych,
4) zlecanie wykonawstwa prac,

5) dokonywanie rozliczeń za wykonane usługi – zakupy, remonty i inwestycje, w tym rozliczenie przeglądów pogwarancyjnych,

6) zlecanie nadzoru wykonawstwa robót,
7) przygotowywanie dokumentów i zgłaszanie do odpowiednich organów procesu rozpoczęcia i zakończenia prac budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
8) prowadzenie rozliczeń materiałów z odzysku nadających się do dalszego użytku oraz zużytych materiałów,
9) sporządzanie dokumentacji na rozbiórkę budynków.
7. Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielanie zamówienia, które obejmują:
1) określenie w sposób jednoznaczny i wyczerpujący przedmiotu zamówienia,
2) ustalenie trybu udzielania zamówienia,
3) ustalenie szacunkowe wartości zamówienia,
4) uczestniczenie w opracowaniu projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
8. Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem danych osobowych gromadzonych i przetwarzanych prze nadleśnictwo.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
biuro Nadleśnictwa Ostrów Mazowiecka ul. 3 Maja 30, 07 - 300 Ostrów Mazowiecka

Wymagania

1. Wykształcenie wyższe preferowane: administracyjne, leśne.
2. Staż pracy minimum 6 lat, w tym w Lasach Państwowych minimum 5 lat.
3. Znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook).
4. Umiejętność tworzenia pism urzędowych.

5. Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
6. Predyspozycje osobowe: samodzielność, dobra organizacja pracy, sumienność, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, rozwinięta umiejętność analitycznego myślenia, kreatywnego rozwiązywania problemów oraz pracy w zespole.

Wymagania dodatkowe (preferowane):
1. Podstawowa znajomość przepisów prawa związanego z gospodarką leśną oraz uregulowań wewnętrznych obowiązujących w Lasach Państwowych.
2. Praktyczna znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP).
3. Umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz zastosowania właściwych przepisów prawa, w zależności od rodzaju sprawy.
4. Prawo jazdy kat. „B”.

Wymagane dokumenty

1. CV wraz z dokładnym przebiegiem pracy zawodowej – opatrzone własnoręcznym podpisem.
2. List motywacyjny – opatrzony własnoręcznym podpisem.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz uzyskane kwalifikacje i nabyte doświadczenie zawodowe – opatrzone własnoręcznym podpisem.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej, świadectwa pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu, w tym potwierdzające minimalny staż pracy, określony dla stanowiska – opatrzone własnoręcznym podpisem.
5. Kserokopie dokumentów potwierdzające ukończone kursy, szkolenia, przydatne na stanowisku objętym naborem – opatrzone własnoręcznym podpisem.
6. Oświadczenie kandydata/ki o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji – opatrzone własnoręcznym podpisem (załącznik nr 3).
7. Oświadczenie kandydata/ki o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną (załącznik nr 2).

8. Kwestionariusz osobowy kandydata/tki do pracy w LP (załącznik nr 1).

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Kwestionariusz osobowy
kwestionariusz​_osobowy​_adm.doc 0.07MB
Oświadczenie kandydata
oświadczenie​_kandydata​_adm.doc 0.02MB
Klauzula informacyjna
klauzula​_dla​_kandydata​_adm.doc 0.03MB
Ogłoszenie o naborze
ogłoszenie​_nabór​_zewnętrzny​_adm.pdf 0.13MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.06.2022 13:29 Rafał Śniadała
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Rafał Śniadała
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór na stanowisko specjalisty ds. administracyjnych 1.0 28.06.2022 13:29 Rafał Śniadała

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}