W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Rozpatrywanie spraw w Nadleśnictwie Osusznica

Osusznica 3

77-130 Lipnica

e-mail: osusznica@szczecinek.lasy.gov.pl

tel. 59-82-13-367, fax. 59-82-18-396

http://www.osusznica.szczecinek.lasy.gov.pl/

Godziny pracy: 700 – 1500

Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa.

W sprawie skarg i wniosków Nadleśniczy przyjmuje interesantów w środę w godz. 900-1000 oraz w każdy czwartek w godz. 1430-1600, po wcześniejszym ustaleniu terminu i godziny spotkania drogą telefoniczną lub osobiście za pośrednictwem sekretariatu. W razie nieobecności Nadleśniczego skargi i wnioski przyjmuje Zastępca Nadleśniczego w wyżej wymienionych dniach i godzinach.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.07.2021 14:44 KRZYSZTOF POŁCZYNSKI
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Krzysztof Połczynski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 4.0 06.02.2024 10:09 Jacek Jester
Rozpatrywanie spraw 3.0 27.07.2021 09:18 KRZYSZTOF POŁCZYNSKI
Rozpatrywanie spraw 2.0 27.07.2021 09:17 KRZYSZTOF POŁCZYNSKI
Rozpatrywanie spraw 1.0 14.07.2021 14:44 KRZYSZTOF POŁCZYNSKI

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}