Rozpatrywanie spraw
Załatwianie spraw w Nadleśnictwie Piaski
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek do:
Nadleśnictwa Piaski
ul. Drzęczewska 1
63-820 Piaski
tel. 65 573 90 80
Godziny pracy: 7:00 – 15:00
e-mail: piaski@poznan.lasy.gov.pl
http://www.piaski.poznan.lasy.gov.pl/
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej: pgl_lp_0916/SkrytkaESP
Skargi i wnioski
Interesantów w sprawie skarg i wniosków przyjmuje Nadleśniczy lub Zastępca Nadleśniczego w każdy poniedziałek w godzinach 12:00 – 16:00
Przyjmowanie, ewidencjonowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków - osoba odpowiedzialna: specjalista ds. administracji Izabela Skorzybót (sekretariat Nadleśnictwa Piaski pokój nr 1)
Wszystkie sprawy (skargi, wnioski i inne) wpływające do nadleśnictwa, po zarejestrowaniu są kierowane do kierowników działów lub samodzielnych stanowisk pracy w celu ich rozpatrzenia wg właściwości.
Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa w godz. 7:00-15:00.
Materiały
Załatwianie spraw w Nadleśnictwie PiaskiZałatwianie_spraw_w_Nadleśnictwie_Piaski.pdf 0.11MB wniosek o udostępnienie informacji
wniosek_o_udostepnienie_informacji.doc 0.04MB wniosek o udostępnienie informacji
wniosek_o_udostepnienie_informacji.pdf 0.10MB
- Pierwsza publikacja:
- 10.08.2021 13:23 Izabela Skorzybót
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Izabela Skorzybót
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 24.09.2024 09:38 Izabela Skorzybót |
Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 26.06.2024 08:58 Izabela Skorzybót |
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 22.01.2024 09:43 Izabela Skorzybót |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 10.08.2021 13:23 Izabela Skorzybót |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP