W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Piaski w roku 2022 – III postępowanie

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Numer zamówienia:2022/S 005-008085
  • Jednostka publikująca:Nadleśnictwo Piaski
  • Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
  • Tryb zamówienia:Przetarg nieograniczony
  • Opis zamówienia:Dz.U./S S5 07/01/2022 8085-2022-PL 1 / 14 Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:8085-2022:TEXT:PL:HTML Polska-Piaski: Usługi leśnictwa 2022/S 005-008085 Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Podstawa prawna: Dyrektywa 2014/24/UE Sekcja I: Instytucja zamawiająca I.1) Nazwa i adresy Oficjalna nazwa: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Nadleśnictwo PiaskiAdres pocztowy: ul. Drzęczewska 1Miejscowość: PiaskiKod NUTS: PL41 WielkopolskieKod pocztowy: 63-820Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Przemysław BayerE-mail: piaski@poznan.lasy.gov.pl Tel.: +48 655739080Faks: +48 655739083Adresy internetowe:Główny adres: www.piaski.poznan.lasy.gov.pl I.3) Komunikacja Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-piaski/zamowienia-publiczne2 Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej Inny rodzaj: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej I.5) Główny przedmiot działalności Inna działalność: PGL Lasy Państwowe Sekcja II: Przedmiot II.1) Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1) Nazwa: Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Piaski w roku 2022 - III postępowanie Numer referencyjny: SA.270.39.2021 II.1.2) Główny kod CPV 77200000 Usługi leśnictwa II.1.3) Rodzaj zamówienia Usługi 07/01/2022S5 https://ted.europa.eu/TED 1 / 14 Dz.U./S S5 07/01/2022 8085-2022-PL 2 / 14 II.1.4) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1275 z późn. zm. – „Ustawa o lasach”) obejmujące prace z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna, podwozu drewna oraz nasiennictwa, szkółkarstwa leśnego, utrzymania obiektów leśnych, gospodarki rolno – łąkowej do wykonania na terenie Nadleśnictwa Piaski w roku 2022. II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość Wartość bez VAT: 14 470 641.53 PLN II.1.6) Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2) Opis II.2.1) Nazwa: Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictw Zawory i Mchy w roku 2022 Część nr: 1 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 77200000 Usługi leśnictwa 77210000 Usługi pozyskiwania drewna 77220000 Usługi impregnacji drewna 77230000 Usługi doraźne dotyczące leśnictwa 77211000 Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna 77211100 Usługi cięcia drewna 77211200 Transport dłużyc na terenie lasów 77211300 Usługi selekcji drzew 77211400 Usługi wycinania drzew 77211500 Usługi pielęgnacji drzew 77211600 Sadzenie drzew 77231000 Usługi gospodarki leśnej 77231100 Usługi zarządzania zasobami leśnymi 77231200 Usługi zwalczania szkodników leśnych 75251120 Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL41 Wielkopolskie Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Leśnictwa Zawory i Mchy wchodzące w skład Nadleśnictwa Piaski. II.2.4) Opis zamówienia: Usługi związane bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej w leśnictwach Zawory i Mchy, obejmujące: pozyskanie i zrywkę drewna, hodowlę i ochronę lasu, nasiennictwo, ochronę p.poż., utrzymanie obiektów leśnych. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 1 162 929.31 PLN 07/01/2022S5 https://ted.europa.eu/TED 2 / 14 Dz.U./S S5 07/01/2022 8085-2022-PL 3 / 14 II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/02/2022 Koniec: 31/12/2022 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotu zamówienia. II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14) Informacje dodatkowe Podana powyżej w pkt. II.2.6) szacunkowa wartość zamówienia nie zawiera wartości zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego oraz prawa opcji. Wartość zamówienia wraz z wartością zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP i prawem opcji wynosi 2093272.76 zł. Wysokość wadium dla tej części zamówienia wynosi 17500 zł. II.2) Opis II.2.1) Nazwa: Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictw Ostrowieczno i Stawiszyn w roku 2022 Część nr: 2 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 77200000 Usługi leśnictwa 77210000 Usługi pozyskiwania drewna 77220000 Usługi impregnacji drewna 77230000 Usługi doraźne dotyczące leśnictwa 77211000 Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna 77211100 Usługi cięcia drewna 77211200 Transport dłużyc na terenie lasów 77211300 Usługi selekcji drzew 77211400 Usługi wycinania drzew 77211500 Usługi pielęgnacji drzew 77211600 Sadzenie drzew 77231000 Usługi gospodarki leśnej 77231100 Usługi zarządzania zasobami leśnymi 77231200 Usługi zwalczania szkodników leśnych 75251120 Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL41 Wielkopolskie Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Leśnictwa Ostrowieczno i Stawiszyn wchodzące w skład Nadleśnictwa Piaski. 07/01/2022S5 https://ted.europa.eu/TED 3 / 14 Dz.U./S S5 07/01/2022 8085-2022-PL 4 / 14 II.2.4) Opis zamówienia: Usługi związane bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej w leśnictwach Ostrowieczno i Stawiszyn, obejmujące: pozyskanie i zrywkę drewna, hodowlę i ochronę lasu, nasiennictwo, ochronę p.poż., utrzymanie obiektów leśnych. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 1 033 084.49 PLN II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/02/2022 Koniec: 31/12/2022 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotu zamówienia. II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14) Informacje dodatkowe Podana powyżej w pkt. II.2.6) szacunkowa wartość zamówienia nie zawiera wartości zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP oraz prawa opcji. Wartość zamówienia wraz z wartością zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP i prawem opcji wynosi 1859552.09 zł. Wysokość wadium dla tej części zamówienia wynosi 15500 zł. II.2) Opis II.2.1) Nazwa: Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictw Miranowo, Kosowo oraz w szkółce leśnej Miranowo w roku 2022 Część nr: 3 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 77200000 Usługi leśnictwa 77210000 Usługi pozyskiwania drewna 77220000 Usługi impregnacji drewna 77230000 Usługi doraźne dotyczące leśnictwa 77211000 Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna 77211100 Usługi cięcia drewna 77211200 Transport dłużyc na terenie lasów 77211300 Usługi selekcji drzew 07/01/2022S5 https://ted.europa.eu/TED 4 / 14 Dz.U./S S5 07/01/2022 8085-2022-PL 5 / 14 77211400 Usługi wycinania drzew 77211500 Usługi pielęgnacji drzew 77211600 Sadzenie drzew 77231000 Usługi gospodarki leśnej 77231100 Usługi zarządzania zasobami leśnymi 77231200 Usługi zwalczania szkodników leśnych 75251120 Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL41 Wielkopolskie Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Leśnictwa Miranowo i Kosowo oraz szkółka leśna Miranowo, wchodzące w skład Nadleśnictwa Piaski. II.2.4) Opis zamówienia: Usługi związane bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej w leśnictwach Miranowo i Kosowo oraz w szkółce leśnej Miranowo, obejmujące: pozyskanie, zrywkę i podwóz drewna, hodowlę i ochronę lasu, ochronę p.poż., utrzymanie obiektów leśnych, prace szkółkarskie i nasiennictwo. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 1 126 994.01 PLN II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/02/2022 Koniec: 31/12/2022 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotu zamówienia. II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14) Informacje dodatkowe Podana powyżej w pkt. II.2.6) szacunkowa wartość zamówienia nie zawiera wartości zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP oraz prawa opcji. Wartość zamówienia wraz z wartością zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP i prawem opcji wynosi 2028589.22 zł. Wysokość wadium dla tej części zamówienia wynosi 17000 zł. II.2) Opis II.2.1) Nazwa: 07/01/2022S5 https://ted.europa.eu/TED 5 / 14 Dz.U./S S5 07/01/2022 8085-2022-PL 6 / 14 Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictw Dobrapomoc, Siedlec i Międzyborze w roku 2022 Część nr: 4 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 77200000 Usługi leśnictwa 77210000 Usługi pozyskiwania drewna 77220000 Usługi impregnacji drewna 77230000 Usługi doraźne dotyczące leśnictwa 77211000 Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna 77211100 Usługi cięcia drewna 77211200 Transport dłużyc na terenie lasów 77211300 Usługi selekcji drzew 77211400 Usługi wycinania drzew 77211500 Usługi pielęgnacji drzew 77211600 Sadzenie drzew 77231000 Usługi gospodarki leśnej 77231100 Usługi zarządzania zasobami leśnymi 77231200 Usługi zwalczania szkodników leśnych 75251120 Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL41 Wielkopolskie Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Leśnictwa Dobrapomoc, Siedlec i Międzyborze, wchodzące w skład Nadleśnictwa Piaski. II.2.4) Opis zamówienia: Usługi związane bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej w leśnictwach Dobrapomoc, Siedlec i Międzyborze, obejmujące: pozyskanie, zrywkę i podwóz drewna, hodowlę i ochronę lasu, nasiennictwo, ochronę p.poż., utrzymanie obiektów leśnych. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 1 730 727.54 PLN II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/02/2022 Koniec: 31/12/2022 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich 07/01/2022S5 https://ted.europa.eu/TED 6 / 14 Dz.U./S S5 07/01/2022 8085-2022-PL 7 / 14 zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotu zamówienia. II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14) Informacje dodatkowe Podana powyżej w pkt. II.2.6) szacunkowa wartość zamówienia nie zawiera wartości zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP oraz prawa opcji. Wartość zamówienia wraz z wartością zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP i prawem opcji wynosi 3115309.58 zł. Wysokość wadium dla tej części zamówienia wynosi 26000 zł. II.2) Opis II.2.1) Nazwa: Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictw Karzec i Kawcze w roku 2022 Część nr: 5 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 77200000 Usługi leśnictwa 77210000 Usługi pozyskiwania drewna 77220000 Usługi impregnacji drewna 77230000 Usługi doraźne dotyczące leśnictwa 77211000 Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna 77211100 Usługi cięcia drewna 77211200 Transport dłużyc na terenie lasów 77211300 Usługi selekcji drzew 77211400 Usługi wycinania drzew 77211500 Usługi pielęgnacji drzew 77211600 Sadzenie drzew 77231000 Usługi gospodarki leśnej 77231100 Usługi zarządzania zasobami leśnymi 77231200 Usługi zwalczania szkodników leśnych 75251120 Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL41 Wielkopolskie Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Leśnictwa Karzec i Kawcze, wchodzące w skład Nadleśnictwa Piaski. II.2.4) Opis zamówienia: Usługi związane bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej w leśnictwach Karzec i Kawcze, obejmujące: pozyskanie, zrywkę i podwóz drewna, hodowlę i ochronę lasu, ochronę p.poż., utrzymanie obiektów leśnych. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 1 286 239.20 PLN II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/02/2022 Koniec: 31/12/2022 07/01/2022S5 https://ted.europa.eu/TED 7 / 14 Dz.U./S S5 07/01/2022 8085-2022-PL 8 / 14 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotu zamówienia. II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14) Informacje dodatkowe Podana powyżej w pkt. II.2.6) szacunkowa wartość zamówienia nie zawiera wartości zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP oraz prawa opcji. Wartość zamówienia wraz z wartością zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP i prawem opcji wynosi 2315230.56 zł. Wysokość wadium dla tej części zamówienia wynosi 19300 zł. II.2) Opis II.2.1) Nazwa: Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictw Dębno, Krasnolipka i Halin w roku 2022 Część nr: 6 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 77200000 Usługi leśnictwa 77210000 Usługi pozyskiwania drewna 77220000 Usługi impregnacji drewna 77230000 Usługi doraźne dotyczące leśnictwa 77211000 Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna 77211100 Usługi cięcia drewna 77211200 Transport dłużyc na terenie lasów 77211300 Usługi selekcji drzew 77211400 Usługi wycinania drzew 77211500 Usługi pielęgnacji drzew 77211600 Sadzenie drzew 77231000 Usługi gospodarki leśnej 77231100 Usługi zarządzania zasobami leśnymi 77231200 Usługi zwalczania szkodników leśnych 75251120 Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL41 Wielkopolskie Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Leśnictwa Dębno, Krasnolipka i Halin, wchodzące w skład Nadleśnictwa Piaski. II.2.4) Opis zamówienia: 07/01/2022S5 https://ted.europa.eu/TED 8 / 14 Dz.U./S S5 07/01/2022 8085-2022-PL 9 / 14 Usługi związane bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej w leśnictwach Dębno, Krasnolipka i Halin, obejmujące: pozyskanie, zrywkę i podwóz drewna, hodowlę i ochronę lasu, nasiennictwo, ochronę p.poż., utrzymanie obiektów leśnych oraz gospodarkę rolno - łąkową. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 1 699 270.73 PLN II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/02/2022 Koniec: 31/12/2022 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotu zamówienia. II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14) Informacje dodatkowe Podana powyżej w pkt. II.2.6) szacunkowa wartość zamówienia nie zawiera wartości zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP oraz prawa opcji. Wartość zamówienia wraz z wartością zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP i prawem opcji wynosi 3058687.32 zł. Wysokość wadium dla tej części zamówienia wynosi 25500 zł. Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.1) Warunki udziału III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej. Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie 07/01/2022S5 https://ted.europa.eu/TED 9 / 14 Dz.U./S S5 07/01/2022 8085-2022-PL 10 / 14 spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż: I) dla Pakietu I - 63700 zł II) dla Pakietu II - 56300 zł III) dla Pakietu III - 60900 zł IV) dla Pakietu IV - 94600 zł V) dla Pakietu V - 70200 zł VI) dla Pakietu VI - 92800 zł III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdol. technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia – inf. nt. usług z zakresu gospodarki leśnej zrealizowanych lub realizowanych (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) polegających na wykonywaniu prac z zakresu zagospodarowania lasu, zrywki i pozyskania drewna, na kwotę nie mniejszą niż: 640 tys. zł brutto dla pakietu I; 570 tys. zł brutto dla pakietu II; 610 tys. zł brutto dla pakietu III; 950 tys. zł brutto dla pakietu IV; 710 tys. zł brutto dla pakietu V; 930 tys. zł brutto dla pakietu VI. We wskazanej części JEDZ oraz zał. nr 9 należy podać informacje nt. podmiotu, na rzecz którego były wykonywane usługi (ze wskazaniem nazwy i jego siedziby, terminu wykonywania usługi (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji), rodzaju wykonanych usług oraz wartości (brutto) wykonanych usług. Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdol. technicznej lub zawodowej w zakresie potencjału technicznego – informacje nt. ilości (1) maszyn leśnych typu harwester, (2) ciągników zrywkowych lub ciągników przystosowanych do zrywki drewna oraz (3) pługów leśnych dwuodkładnicowych z pogłębiaczem do przygotowania gleby;pługów do wykonania rabatowałków,(4) maszyn do zrywki nasięb., (5) opryskiwaczy ciągnikowych, którymi dysponuje wykonawca.We wskazanej części JEDZ oraz zał. nr 11 do SIWZ należy podać informacje nt. rodzaju urządzeń, ich opisu oraz podstawy dysponowania. Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia – inf. nt. (1) osób (w tym co najmniej 1 osobą posiadającą brak przeciwwskazań do pracy na wysokościach), które ukończyły z wynikiem pozytywnym szkolenie dopuszczające do pracy z pilarką zgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bhp przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. Nr 161, poz. 1141) lub odpowiadające im uprawnienia wydane w innych Państwach Członkowskich Unii Europejskiej uznane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.) oraz ilości (2) osób nadzoru z wykształceniem leśnym wyższym lub leśnym średnim lub posiadającymi świadectwa ukończenia zawodowych, średnich i wyższych szkół leśnych krajowych i zagranicznych lub dokument (świadectwo, dyplom) ukończenia studium zawodowego lub równoważnych oraz (3) osób, które ukończyły szkolenie w zakresie pracy ze środkami chemicznymi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 8 maja 2013 roku szkolenia w zakresie pracy ze środkami chemicznymi (Dz. U. z 2013 r. poz. 554 z późn. zm.) lub odpowiadające im szkolenia na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów, które uprawniają do pracy w kontakcie ze środkami ochrony roślin. We wskazanej części JEDZ oraz zał. nr 10 należy podać informacje nt. danych personalnych (imię i nazwisko) osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zakresu wykonywanych przez nich czynności, posiadanych uprawnień bądź kwalifikacji (jeżeli są wymagane) oraz podstawy dysponowania. Szczegółowe informacje dot. warunków udziału w postępowaniu zawarto w pkt 7.1 SWZ. III.2) Warunki dotyczące zamówienia 07/01/2022S5 https://ted.europa.eu/TED 10 / 14 Dz.U./S S5 07/01/2022 8085-2022-PL 11 / 14 III.2.2) Warunki realizacji umowy: 1) Przedmiot umowy będzie wykonywany zgodnie z przepisami i uregulowaniami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, regulacjami obowiązującymi w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe, jak też odpowiednimi normami. Wykaz obowiązujących regulacji zawiera SWZ. 2)Termin realizacji zamówienia: od 01.02.2022r. do 31.12.2022r. Terminy wykonania poszczególnych prac w każdym z zadań będą określane w Zleceniach. 3) Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres prac mniejszy niż wskazany w SWZ, jednak nie mniej niż 70 % Wartości Przedmiotu Umowy. 4) Wynagrodzenie płatne będzie po odbiorze przedmiotu Zlecenia lub części przedmiotu Zlecenia, na podstawie faktury. 5) Wynagrodzenie będzie płatne w terminie do 14 dni od doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia Sekcja IV: Procedura IV.1) Opis IV.1.1) Rodzaj procedury Procedura otwarta Procedura przyspieszona Uzasadnienie: Zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia i skrócenie terminu składania ofert jest uzasadnione dla zapewnienia ciągłości wykonywania usług leśnych, z uwagi na obowiązek realizacji dostaw surowca drzewnego do odbiorców z początkiem 2022 roku (skrócenie terminu składania ofert na podstawie art. 138 ust. 2 pkt 2) PZP). IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie IV.2) Informacje administracyjne IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2021/S 235-618013 IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 20/01/2022 Czas lokalny: 08:00 IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: Polski IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 19/04/2022 IV.2.7) Warunki otwarcia ofert Data: 20/01/2022 Czas lokalny: 11:00 Miejsce: Za pośrednictwem platformy miniPortal UZP - https://miniportal.uzp.gov.pl/ Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: 07/01/2022S5 https://ted.europa.eu/TED 11 / 14 Dz.U./S S5 07/01/2022 8085-2022-PL 12 / 14 Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowywania ofert dostępnego po zalogowaniu w zakładce Deszyfrowanie na miniPortalu i następuje poprzez wskazanie pliku do odszyfrowania. Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń: IV kwartał 2022 roku VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych Akceptowane będą faktury elektroniczne Stosowane będą płatności elektroniczne VI.3) Informacje dodatkowe: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia (liczonych odrębnie dla każdego z pakietów) o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w JEDZ, następnie potwierdzonych w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców, o których mowa w pkt 9 SWZ. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. SWZ, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, działając na podstawie art. 126 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych określonych w pkt 9.2 SWZ. Przy wyborze ofert w każdym Pakiecie Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:: cena – 100 %. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415). VI.4) Procedury odwoławcze VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych Departament OdwołańAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: odwolania@uzp.gov.pl Tel.: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 07/01/2022S5 https://ted.europa.eu/TED 12 / 14 Dz.U./S S5 07/01/2022 8085-2022-PL 13 / 14 1.Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów PZP, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX PZP tj. odwołanie i skarga do sądu. Postępowanie odwoławcze uregulowane zostało w przepisach art. 506-578 PZP, a postępowanie skargowe w przepisach art. 579-590 PZP. 2.Odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami PZP czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy; 2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie PZP; 3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie PZP, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany. 3.Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, że Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 4.Odwołanie wnosi się w terminie: (a) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, (b) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. (a). 5.Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej. 6.Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 19.4. i 19.5 SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 7.Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 PZP, stronom oraz uczestnikom postępowania przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej lub postanowienia Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 PZP, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 z późn. zm.), jest równoznaczne z jej wniesieniem. . VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych Departament OdwołańAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: odwolania@uzp.gov.pl Tel.: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl 07/01/2022S5 https://ted.europa.eu/TED 13 / 14 Dz.U./S S5 07/01/2022 8085-2022-PL 14 / 14 VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04/01/2022 07/01/2022S5 https://ted.europa.eu/TED 14 / 14

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu
2022-OJS005-008085-pl.pdf 0.20MB
Specyfikacja Warunków Zamówienia
SWZ​_miniPortal​_20220104.pdf 0.50MB
Formularz oferty
Zał​_nr​_1​_miniPortal​_oferta​_20220104.docx 0.04MB
Kosztorys​_ofertowy​_2022​_Pakiet​_I
Kosztorys​_ofertowy​_2022​_Pakiet​_I.xls 0.04MB
Kosztorys​_ofertowy​_2022​_Pakiet​_II.
Kosztorys​_ofertowy​_2022​_Pakiet​_II.xls 0.04MB
Kosztorys​_ofertowy​_2022​_Pakiet​_III
Kosztorys​_ofertowy​_2022​_Pakiet​_III.xls 0.05MB
Kosztorys​_ofertowy​_2022​_Pakiet​_IV
Kosztorys​_ofertowy​_2022​_Pakiet​_IV.xls 0.04MB
Kosztorys​_ofertowy​_2022​_Pakiet​_V
Kosztorys​_ofertowy​_2022​_Pakiet​_V.xls 0.04MB
Kosztorys​_ofertowy​_2022​_Pakiet​_VI
Kosztorys​_ofertowy​_2022​_Pakiet​_VI.xls 0.04MB
Zał​_nr​_3​_miniPortal​_OPZ
Zał​_nr​_3​_miniPortal​_OPZ.pdf 0.08MB
OPZ​_31​_-​_Rozmiar​_prac​_wg​_grup​_czynności,​_czynności
OPZ​_31​_-​_Rozmiar​_prac​_wg​_grup​_czynności,​_czynności​_i​_lokalizacji​_​_-​_uzupełnienie-2.pdf 0.63MB
OPZ​_32​_-​_Układ​_sortymentowy​_pozyskania​_drewna
OPZ​_32​_-​_Układ​_sortymentowy​_pozyskania​_drewna​_(PROJEKTOWANIE).pdf 0.21MB
OPZ​_33​_-​_Zestawienie​_odległości​_i​_warunków​_zrywki
OPZ​_33​_-​_Zestawienie​_odległości​_i​_warunków​_zrywki-2.pdf 0.11MB
OPZ​_34​_-​_Zestawienie​_pozycji​_nieudostępnionych​_dla​_pozyskania​_maszynowego
OPZ​_34​_-​_Zestawienie​_pozycji​_nieudostępnionych​_dla​_pozyskania​_maszynowego.pdf 0.11MB
OPZ​_35​_-​_Informacja​_o​_optymalnej​_możliwej​_do​_zastosowania​_technologii​_pozyskania​_drewna
OPZ​_35​_-​_Informacja​_o​_optymalnej​_możliwej​_do​_zastosowania​_technologii​_pozyskania​_drewna.pdf 0.11MB
OPZ​_36​_Lista​_powierzchni,​_gdzie​_planowana​_jest​_OCHRONA​_NALOTÓW​_I​_PODROSTÓW
OPZ​_36​_Lista​_powierzchni,​_gdzie​_planowana​_jest​_OCHRONA​_NALOTÓW​_I​_PODROSTÓW​_(4012022).pdf 0.08MB
Zał​_nr​_4​_mini​_Portal​_STANDARD​_20220104
Zał​_nr​_4​_mini​_Portal​_STANDARD​_20220104.pdf 1.04MB
Zał​_nr​_5​_miniPortal​_JEDZ
Zał​_nr​_5​_miniPortal​_JEDZ​_20220104.docx 0.06MB
Zał​_nr​_6​_miniPortal​_zobpodmtrzec
Zał​_nr​_6​_miniPortal​_zobpodmtrzec​_20220104.docx 0.04MB
Zał​_nr​_7​_miniPortal​_ośw​_w​_spr​_gr​_kapitał
Zał​_nr​_7​_miniPortal​_ośw​_w​_spr​_gr​_kapitał​_20220104.docx 0.04MB
Zał​_nr​_8​_miniPortal​_ośw​_o​_aktualności​_informacji
Zał​_nr​_8​_miniPortal​_ośw​_o​_aktualności​_informacji​_20220104.docx 0.04MB
Zał​_nr​_9​_miniPortal​_wykaz​_usług
Zał​_nr​_9​_miniPortal​_wykaz​_usług​_20220104.docx 0.02MB
Zał​_nr​_10​_miniPortal​_wykaz​_osób
Zał​_nr​_10​_miniPortal​_wykaz​_osób​_20220104.docx 0.02MB
Zał​_nr​_11​_miniPortal​_wykaz​_urz
Zał​_nr​_11​_miniPortal​_wykaz​_urz​_20220104.docx 0.02MB
Zał​_nr​_12​_miniPortal​_umowa
Zał​_nr​_12​_miniPortal​_umowa​_20220104.pdf 0.52MB
Zał​_nr​_13​_miniPortal​_link​_do​_postępowania
Zał​_nr​_13​_miniPortal​_link​_do​_postępowania​_20220104.pdf 0.10MB
Zał​_nr​_14​_miniPortal​_ID​_postępowania
Zał​_nr​_14​_miniPortal​_ID​_postępowania​_​_20220104.pdf 0.07MB
Zał​_nr​_15​_wzór​_umowy​_dzierżawy​_sprzętu​_szkółkarskiego
Zał​_nr​_15​_wzór​_umowy​_dzierżawy​_sprzętu​_szkółkarskiego.pdf 0.13MB
Kwota przewidziana przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia
Kwoty.pdf 0.14MB
Informacja​_z​_otwarcia​_ofert
Informacja​_z​_otwarcia​_ofert.pdf 0.26MB
Wybór​_oferty​_I​_i​_II​_-​_BIP
Wybór​_oferty​_I​_i​_II​_-​_BIP.pdf 0.20MB
Wybór​_oferty​_III​_i​_IV​_-​_BIP
Wybór​_oferty​_III​_i​_IV​_-​_BIP.pdf 0.26MB
Wybór​_oferty​_V​_i​_VI​_-​_BIP
Wybór​_oferty​_V​_i​_VI​_-​_BIP.pdf 0.20MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.01.2022 20:01 PRZEMYSŁAW BAYER
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Przemysław Bayer
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Piaski w roku 2022 – III postępowanie 4.0 09.02.2022 10:00 PRZEMYSŁAW BAYER
Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Piaski w roku 2022 – III postępowanie 3.0 20.01.2022 15:03 PRZEMYSŁAW BAYER
Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Piaski w roku 2022 – III postępowanie 2.0 20.01.2022 11:23 PRZEMYSŁAW BAYER
Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Piaski w roku 2022 – III postępowanie 1.0 07.01.2022 20:01 PRZEMYSŁAW BAYER

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}