Rozpatrywanie spraw
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Godziny urzędowania biura Nadleśnictwa Płońsk - Od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30
W sprawie skarg i wniosków Nadleśniczy Nadleśnictwa Płońsk przyjmuje interesantów w każdy wtorek w godz. 8.00 - 12.00 oraz 15.30 - 17.00 w siedzibie Nadleśnictwa Płońsk adres: ul. Spokojna 1 Szerominek, 09-100 Płońsk, e-mail: plonsk@warszawa.lasy.gov.pl
Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa.
W razie nieobecności Nadleśniczego skargi i wnioski przyjmuje Zastępca Nadleśniczego.
Materiały
Wniosek o udostępnienie informacjiWniosek_o_udostępnienie_informacji.docx 0.01MB Wniosek o udostępnienie informacji
Wniosek_o_udostępnienie_informacji.pdf 0.07MB
- Pierwsza publikacja:
- 14.01.2022 13:55 MARIA BUDZIAK
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Maria Budziak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 14.01.2022 13:55 MARIA BUDZIAK |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP