Rozpatrywanie spraw
Rozpatrywanie spraw w Nadleśnictwie Połczyn
Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa.
W sprawie skarg i wniosków Nadleśniczy przyjmuje interesantów w czwartki w godzinach: 12:00 - 16:00 a w razie jego nieobecności Zastępca Nadleśniczego.
Sprawy wpływające do Nadleśnictwa Połczyn ewidencjonowane są w rejestrze kancelaryjnym korespondencji przychodzącej i wychodzącej poprzez nadanie kolejnego numeru oraz, po zapoznaniu się z zagadnieniem przez Nadleśniczego, zostają zadekretowane i przekazane do działu lub stanowiska merytorycznie odpowiedzialnego. Realizacja odbywa się zgodnie z wymaganymi terminami, bez zbędnej zwłoki.
Typy spraw | Akty prawne regulujące zasady postępowania przy rozpatrywaniu spraw oraz terminy | Osoby do kontaktu |
---|---|---|
Zamówienia publiczne | Ustawa Prawo Zamówień Publicznych |
Katarzyna Horoch-Tomczak |
Dokumentacja dotycząca zalesień w ramach PROW |
Rozporządzenie MRiRW z dnia 19 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu udzielania pomocy finansowej w ramach działania „Zalesienie gruntów rolnych oraz gruntów innych niż rolne”. Termin rozpatrzenia podania 60 dni |
Wiesław Jędrzejewski |
Dzierżawy gruntów | Ustawa o lasach z dnia 28 września 1991 r. Termin rozpatrzenia podania 14 dni | Dariusz Warpachowicz |
Udostępnianie lasu | Ustawa o lasach z dnia 28 września 1991 r. Termin rozpatrzenia podania 60 dni | Dariusz Warpachowicz |
Wpałata/wypłata gotówki | Kasa nadleśnictwa czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 13:00 | Katarzyna Gbur |
Sprzedaż drewna |
Zarządzenie Nadleśniczego Nadleśnictwa Połczyn w sprawie wprowadzenia warunków oraz zasad sprzedaży detalicznej produktów na rzecz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej oraz rolników ryczałtowych, przy użyciu drukarek fiskalnych i kas rejestrujących zainstalowanych w punktach sprzedaży Nadleśnictwa Połczyn. |
Paweł Mielnicki Monika Kłusek- Jakubowicz oraz leśniczowie |
Dokumentacja związana ze świadczeniami emerytalno-rentowymi, pracowniczymi |
Ustawa o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych z dnia 17.12.1998 r. Termin rozpatrzenia 30 dni |
Halina Jakubczak |
Inne | Rozpatrywanie spraw odbywa się zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla PGL LP i KPA / Kodeks Postępowania Administracyjnego |
Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego:
- Niezwłoczne załatwianie sprawy (bez zbędnej zwłoki) - sprawy, które mogą być rozpatrzone w oparciu o dowody przedstawione przez stronę, w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ.
- Jeden miesiąc - sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego.
- Dwa miesiące - sprawy szczególnie skomplikowane.
Przepisy szczególne mogą określać inne terminy niż określone wyżej.
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP, można uzyskać składając odpowiedni wniosek.
- Pierwsza publikacja:
- 19.07.2021 12:03 Andrzej Dobraszczyk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Andrzej Brusiło
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 08.10.2024 08:29 Andrzej Dobraszczyk |
Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 14.02.2024 08:16 Andrzej Dobraszczyk |
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 15.09.2021 10:44 Andrzej Dobraszczyk |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 19.07.2021 12:03 Andrzej Dobraszczyk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP