Rozpatrywanie spraw
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie nadleśnictwa.
Wszystkie sprawy kierowane do Nadleśnictwa można załatwiać w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy od 7.00 do 15.00, w Sekretariacie Nadleśnictwa.
Sprzedaż drewna opałowego na paragon prowadzona w poszczególnych leśnictwach w każdym innym dniu roboczym w godzinach ustalonych indywidualnie z leśniczym. Wykaz leśnictw znajduje się w zakładce dane teleadresowe.
Posterunek Straży Leśnej mieści się w siedzibie nadleśnictwa - przyjmuje interesantów po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym, nr telefonu 606 796 969.
Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego:
1) niezwłoczne załatwianie spraw (bez zbędnej zwłoki) - sprawy, które mogą być rozpatrywane w oparciu o dowody przedstawione przez stronę, w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ.
2) jeden miesiąc - sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego.
3) dwa miesiące - sprawy szczególnie skomplikowane.
Materiały
wniosek o udostepnienie informacjiwniosek_o_udostepnienie_informacji.doc 0.04MB
- Pierwsza publikacja:
- 17.08.2021 11:03 Krzysztof Kochanowicz
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Krzysztof Kochanowicz
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 16.06.2023 12:35 Krzysztof Kochanowicz |
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 16.06.2023 12:22 Krzysztof Kochanowicz |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 17.08.2021 11:03 Krzysztof Kochanowicz |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP