Rozpatrywanie spraw
PROCEDURY ROZPATRYWANIA SPRAW i przydatne dane kontaktowe
Biuro Nadleśnictwa Przytok jest czynne w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 700 do 1500.
Dane teleadresowe Nadleśnictwa Przytok zamieszczono w zakładce Kontakt.
W zakładce Kontakt - Dane teleadresowe - Biuro Nadleśnictwa wskazano informację o osobach kierujących jednostką i poszczególnymi komórkami organizacyjnymi, a także informację o zakresie zadań realizowanych przez samodzielne stanowiska lub komórki organizacyjne, wraz z danymi kontaktowymi użytecznymi w załatwieniu poszczególnych typów spraw (telefon, e-mail, nr pokoju).
Zachęcamy do załatwiania spraw:
- drogą elektroniczną - przesyłając informacje, wnioski, zapytania itp. na adres e-mail: przytok@zielonagora.lasy.gov.pl lub
- za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej /pgl_lp_1418/SkrytkaESP,
- poprzez kontakt telefoniczny - pod numerem tel. 68 4558589 (sekretariat) lub bezpośrednio z osobami zajmującymi się danym zakresem spraw.
Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można również uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa – pod nr tel. 68 455-85-89.
- Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Opis procedur dot. udostępniania informacji publicznej i informacji o środowisku zamieszczono poniżej, jako plik do pobrania. - W sprawie skarg i wniosków Nadleśniczy przyjmuje Interesantów w poniedziałki w godz. 1200- 1540.
Z uwagi na potrzebę zachowania zasad właściwej organizacji pracy – wskazany jest wcześniejszy kontakt Interesanta – np. telefonicznie lub drogą mailową - celem ustalenia konkretnego terminu (godz.) spotkania.
Opis procedur dot. załatwiania spraw z zakresu skarg i wniosków zamieszczono poniżej, jako plik do pobrania. - Sprawy dotyczące szkodnictwa leśnego prowadzi Posterunek Straży Leśnej - tel.: 68 455 85 71 lub 600 460 767.
- W sprawach ochrony przeciwpożarowej obszarów leśnych można kontaktować się:
- w okresie od 1 marca do 30 września - z Punktem Alarmowo-Dyspozycyjnym (PAD) - pod numerem tel. 68 320 23 47 lub 535-736-930;
- poza ww. okresem - z pracownikiem prowadzącym sprawy związane z ochroną p.poż. terenów leśnych – pod nr tel. 68 455 85 64 lub 533-307-557. - Sprawy związane ze stanem posiadania (wznawianie granic, czasowe udostępnianie gruntów leśnych) oraz wydzierżawianiem gruntów i innych nieruchomości prowadzi specjalista ds. stanu posiadania - nr tel.: 68 455 85 63 lub 608 693 472.
Terminy załatwiania spraw
Zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego:
- niezwłocznie (bez zbędnej zwłoki) powinny być załatwiane sprawy, które mogą być rozpatrzone w oparciu o dowody przedstawione przez stronę łącznie z żądaniem wszczęcia postępowania lub w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ;
- załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania, zaś w postępowaniu odwoławczym - w ciągu miesiąca od dnia otrzymania odwołania.
Przepisy szczególne mogą określać inne terminy załatwiania spraw.
Materiały
Procedura rozpatrywania wniosków o udostępnienie informacji (3)BIP_Procedura_rozpatrywania_wnioskow_oo_udostepnienie_informacji_(3)_2022_03_08.pdf 0.48MB Procedura rozpatrywania skarg i wniosków
Procedura_rozpatrywania_skarg_i_wnioskow_-_aktualizacja_20231229.pdf 1.07MB Wniosek o udostępnienie informacji
BIP_Wniosek_o_udostepnienie_informacji_z_klauzula_RODO.pdf 0.28MB Wniosek o udostępnienie informacji
BIP_Wniosek_o_udostepnienie_informacji_z_klauzula_RODO.docx 0.02MB
ZASADY SPRZEDAŻY DREWNA
Zasady sprzedaży drewna na podstawie cennika sprzedaży detalicznej oraz obowiązujący w Nadleśnictwie Przytok cennik detaliczny, zamieszczono poniżej, jako pliki do pobrania.
Sprzedaż detaliczna drewna jest prowadzona w kancelariach leśnictw, po wcześniejszym uzgodnieniu dostępności towaru z leśniczym, w ustalonych przez poszczególne leśnictwa dniach i godzinach. Terminarz sprzedaży drewna na asygnaty znajduje się poniżej, w plikach do pobrania (zał. 1 do Zarządzenia nr 1/2024).
Zestawienie numerów telefonów do poszczególnych leśnictw znajduje się poniżej, w plikach do pobrania (zał. 1 do Zarządzenia nr 1/2024). oraz opublikowano je w zakładce Kontakt – Leśnictwa.
W sprawach związanych z obsługą portalu e-drewno, PLD oraz zawieraniem umów dot. zakupu drewna można kontaktować się z pracownikiem marketingu - pod nr tel. 68 455 85 67 lub 668-012-560.
Z uwagi na brak szkółki leśnej, Nadleśnictwo Przytok nie prowadzi sprzedaż sadzonek.
Materiały
Decyzja 37_2024 Załącznik nr 1 Cennika detal. obow. od 1_09_2024Decyzja_nr_37_2024_zalacznik_1_Cennik_detaliczny.pdf 0.12MB Decyzja 37_2024 ws wprowadzenia Cennika detal. obow. od 1_09_2024
Decyzja_nr_37_2024_w_sprawie_wprowadzenia_cennika_detal_od_20240901.pdf 0.09MB Decyzja 25_2024 załącznik standardowe długości drewna
Dec_25_2024_standardowe_długości_zalacznik.pdf 0.12MB Decyzja 25_2024 wprowadzająca standardowe długości drewna
Dec_25_2024_standardowe_długości.pdf 0.09MB Zarządzenie 1/2024 - Zał. 1 do zasad sprzed. drewna na podstawie cenn. detal. obow. od 1_01_2024
Zarz_1_2024_Zał_1_zasady_sprzedaży_drewna.pdf 0.15MB Zarządzenie 1/2024 - Zał. 2 do zasad sprzed. drewna na podstawie cenn. detal. obow. od 1_01_2024
Zarz_1_2024_Zał_2_zasady_sprzedaży_drewna.pdf 0.17MB Zarządzenie 17_2024 zmieniające Zasady sprzedaży detalicznej
Zarządzenie_17_2024_zmieniające_-_Zasady_sprzedaży_detalicznej.pdf 0.11MB Zarządzenie 17_2024 Załącznik nr 1
Zarządzenie_17_2024_-_Załącznik_nr_1.pdf 0.13MB
- Pierwsza publikacja:
- 30.08.2021 15:38 KATARZYNA POCZEKAJ
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Przemysław Kozłowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 31.0 | 05.09.2024 12:03 KATARZYNA POCZEKAJ |
Rozpatrywanie spraw | 30.0 | 07.06.2024 11:02 KATARZYNA POCZEKAJ |
Rozpatrywanie spraw | 29.0 | 21.05.2024 09:10 KATARZYNA POCZEKAJ |
Rozpatrywanie spraw | 28.0 | 10.05.2024 10:43 KATARZYNA POCZEKAJ |
Rozpatrywanie spraw | 27.0 | 01.05.2024 22:41 KATARZYNA POCZEKAJ |
Rozpatrywanie spraw | 26.0 | 24.03.2024 22:46 KATARZYNA POCZEKAJ |
Rozpatrywanie spraw | 25.0 | 10.02.2024 00:09 KATARZYNA POCZEKAJ |
Rozpatrywanie spraw | 24.0 | 24.01.2024 20:41 KATARZYNA POCZEKAJ |
Rozpatrywanie spraw | 23.0 | 22.01.2024 14:00 KATARZYNA POCZEKAJ |
Rozpatrywanie spraw | 22.0 | 04.01.2024 00:50 KATARZYNA POCZEKAJ |
Rozpatrywanie spraw | 21.0 | 04.01.2024 00:36 KATARZYNA POCZEKAJ |
Rozpatrywanie spraw | 20.0 | 09.10.2023 12:29 KATARZYNA POCZEKAJ |
Rozpatrywanie spraw | 19.0 | 05.07.2023 15:32 KATARZYNA POCZEKAJ |
Rozpatrywanie spraw | 18.0 | 30.06.2023 15:33 KATARZYNA POCZEKAJ |
Rozpatrywanie spraw | 17.0 | 20.04.2023 14:08 KATARZYNA POCZEKAJ |
Rozpatrywanie spraw | 16.0 | 13.01.2023 23:45 KATARZYNA POCZEKAJ |
Rozpatrywanie spraw | 15.0 | 12.01.2023 14:59 KATARZYNA POCZEKAJ |
Rozpatrywanie spraw | 14.0 | 09.01.2023 11:18 KATARZYNA POCZEKAJ |
Rozpatrywanie spraw | 13.0 | 08.07.2022 07:35 KATARZYNA POCZEKAJ |
Rozpatrywanie spraw | 12.0 | 17.03.2022 13:01 KATARZYNA POCZEKAJ |
Rozpatrywanie spraw | 11.0 | 07.03.2022 23:42 KATARZYNA POCZEKAJ |
Rozpatrywanie spraw | 10.0 | 07.03.2022 13:06 KATARZYNA POCZEKAJ |
Rozpatrywanie spraw | 9.0 | 19.01.2022 14:23 KATARZYNA POCZEKAJ |
Rozpatrywanie spraw | 8.0 | 19.01.2022 13:31 KATARZYNA POCZEKAJ |
Rozpatrywanie spraw | 7.0 | 19.01.2022 13:26 KATARZYNA POCZEKAJ |
Rozpatrywanie spraw | 6.0 | 19.01.2022 13:14 KATARZYNA POCZEKAJ |
Rozpatrywanie spraw | 5.0 | 26.11.2021 16:07 KATARZYNA POCZEKAJ |
Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 01.11.2021 19:01 KATARZYNA POCZEKAJ |
Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 01.11.2021 18:53 KATARZYNA POCZEKAJ |
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 21.10.2021 08:58 KATARZYNA POCZEKAJ |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 30.08.2021 15:38 KATARZYNA POCZEKAJ |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP