Rozpatrywanie spraw
Szczegółowe informacje o procedurach rozpatrywania pism oraz osobach merytorycznie odpowiedzialnych za daną sprawę można uzyskać w sekretariacie jednostki pod numerem tel. 91 418 65 81, IP 1025 wew. 100 lub drogą elektroniczną e-mail: rokita@szczecin.lasy.gov.pl.
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek. Wnioski są zawarte w zakładce „Informacje nieopublikowane w BIP”.
Działy merytoryczne oraz osoby odpowiedzialne za prowadzenie konkretnych spraw wskazane są w zakładce "Kontakt" oraz w regulaminie organizacyjnym zamieszczonym w zakładce "O podmiocie".
(Wszystkie sprawy są załatwiane zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego).
Osobą upoważnioną do kontaktu z mediami jest Pani Aleksandra Kowalewska-Szabla, tel. 608 439 546.
Skargi i wnioski
Nadleśniczy Nadleśnictwa Rokita, a w razie jego nieobecności Zastępca Nadleśniczego przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków – po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym – w każdy poniedziałek w godzinach: 07:00 – 09:00 oraz w każdą środę w godzinach 15:00-15:30
Za przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków odpowiedzialni są inżynierowie nadzoru Nadleśnictwa Rokita.
- Pierwsza publikacja:
- 10.08.2021 07:48 MARCIN GAWŁOWSKI
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Marci Gawłowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 12.02.2024 13:41 MARCIN GAWŁOWSKI |
Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 12.02.2024 11:03 MARCIN GAWŁOWSKI |
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 14.07.2023 08:22 MARCIN GAWŁOWSKI |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 10.08.2021 07:48 MARCIN GAWŁOWSKI |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP