Platforma zakupowa
Szanowni Wykonawcy,
W związku z ustawowym obowiązkiem elektronizacji procesu zamówień publicznych w postępowaniach o wartości równej lub przekraczającej tzw. progi unijne, Nadleśnictwo Rudka uruchomiło specjalną Platformę Zakupową, która jest podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonego postępowania.
Oznacza to, że w szczególności składanie ofert odbywać się będzie w sposób elektroniczny, co ma na celu zagwarantowanie poufności i najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
Aby złożyć ofertę, nie muszą Państwo jako Wykonawcy zakładać konta na https://platformazakupowa.pl
Muszą jednak Państwo mieć dostęp do Internetu oraz do jednej z najpopularniejszych przeglądarek w najnowszej wersji.
Link do platformy zakupowej Nadleśnictwa Rudka
Wszystkie dokumenty postępowania, takie jak m.in. ogłoszenie o zamówieniu, specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SWZ) wraz z załącznikami i inne znajdują się na tzw. profilu nabywcy, czyli na dedykowanej stronie Nadleśnictwa Rudka pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_rudka
Prosimy o monitorowanie ww. strony w trakcie toczących się postępowań.
W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem Platformy Zakupowej możecie Państwo skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl, tel.: (22) 101-02-02, adres mailowy: cwk@platformazakupowa.pl (pn-pt od 8:00 do 17:00), gdzie otrzymacie Państwo wsparcie techniczne.
- Pierwsza publikacja:
- 09.08.2021 13:59 Katarzyna Tyborowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Sylwia Baranowska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Platforma zakupowa | 2.0 | 08.09.2021 15:19 Katarzyna Tyborowska |
Platforma zakupowa | 1.0 | 09.08.2021 13:59 Katarzyna Tyborowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP