W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Nadleśniczy Nadleśnictwa Rudnik lub wyznaczony zastępca, przyjmują interesantów w sprawie skarg i wniosków w biurze Nadleśnictwa Rudnik, ul. Rzeszowska 198, 37-420 Rudnik nad Sanem, w każdy poniedziałek lub dzień następny w przypadku gdy poniedziałek jest dniem wolnym od pracy w godzinach 900-1600.

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Nadleśnictwo Rudnik prowadzi sprawy z zakresu gospodarki leśnej, do których tych należą min. prace w zakresie:

  • ochrony przyrody i środowiska, łowiectwa, certyfikacji gospodarki leśnej, naliczanie podatku rolnego, gospodarka łąkowo-rolna;
  • ochrony lasu, sprawy związane ze stanem posiadania i ewidencją gruntów, udostępnianiem informacji publicznej, naliczanie podatku leśnego;
  • ochrona przeciwpożarowa, sprzedaż  użytków ubocznych,  użytkowania lasu;
  • sprzedaż drewna, marketing i BHP;
  •   nasiennictwa, szkółkarstwa, hodowli lasu, nadzór nad lasami nie stanowiącymi własności Skarbu Państwa, edukacji.

Za powyższe zadania odpowiedzialny jest dział Gospodarki Leśnej, którym kieruje zastępca Nadleśniczego

Prowadzone są również sprawy finansowo-księgowe związane z ewidencją formalno-rachunkową i kontrolą dokumentów, rozliczenia finansowe i podatkowe, terminowe egzekwowanie wszelkich należności i regulowanie zobowiązań, obsługa kasowa nadleśnictwa, za które odpowiedzialny jest dział Finansowo-Księgowy,  którym kieruje Główny Księgowy.

Nadleśnictwo prowadzi również sprawy administracyjno-gospodarcze związane z: ustalanie i naliczanie podatku od nieruchomości, sprawy dotyczące gospodarki mieszkaniowej,  prowadzenie składnicy akt oraz przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, zagospodarowania turystycznego, sprawy budowlane, inwestycyjno–remontowych. Za te zadania odpowiedzialny jest dział Administracyjno-Gospodarczy, którym kieruje Sekretarz Nadleśnictwa. 

Posterunek Straży Leśnej w Nadleśnictwie Rudnik prowadzi sprawy związane ze zwalczaniem przestępstw i wykroczeń w zakresie szkodnictwa leśnego w zasięgu terytorialnym Nadleśnictwa.

Sprawy z zakresu wystawiania zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,  sprawy emerytalno-rentowe oraz pozostałe sprawy kadrowe prowadzi specjalista ds. pracowniczych

Sprawy rozpatrywane są na podstawie złożonego wniosku lub pisma w terminach określonych w Kodeksie Postępowania Administracyjnego. Szczegółowe dane kontaktowe znajdują się w zakładce „Kontakt”.  

 

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji (PDF)
Wniosek​_o​_udostępnienie​_informacji.pdf 0.74MB
Wniosek o udostępnienie informacji (DOC)
WNIOSEK​_O​_UDOSTĘPNIENIE​_INFORMACJI.docx 0.01MB
Zarządzenie nr 61 Nadleśniczego Nadleśnictwa Rudnik z dnia 17.09.2024 r. ws. wdrożenia w Nadleśnictwie Rudnik wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych.
Zarz​_61​_ws​_sygnalistów.pdf 8.41MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.08.2021 08:06 TOMASZ MAŚLACH
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Tomasz Maślach
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 3.0 18.09.2024 10:01 TOMASZ MAŚLACH
Rozpatrywanie spraw 2.0 06.11.2023 09:05 TOMASZ MAŚLACH
Rozpatrywanie spraw 1.0 24.08.2021 08:06 TOMASZ MAŚLACH

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}