Rozpatrywanie spraw
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Nadleśniczy Nadleśnictwa Rzepin przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach od 0800 do 1000.
Specjalista ds. pracowniczych przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w godzinach popołudniowych w każdy poniedziałek w godzinach od 1500 do 1600.
Za przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków odpowiada stanowisko ds. pracowniczych.
Zakresy spraw, właściwe dla poszczególnych wydziałów, znajdują się na wykazie kontaktów do biura nadleśnictwa w zakładce "Kontakt", "Dane teleadresowe". Wszystkie sprawy są załatwiane zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego.
Materiały
Wnioske o udostępnienie danychWniosek_o_udostępnienie_danych_2021.pdf 0.41MB
- Pierwsza publikacja:
- 04.08.2021 08:41 Krzysztof Adamowicz
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Krzysztof Adamowicz
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 6.0 | 20.03.2024 09:04 Krzysztof Adamowicz |
Rozpatrywanie spraw | 5.0 | 20.03.2024 09:03 Krzysztof Adamowicz |
Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 20.03.2024 09:02 Krzysztof Adamowicz |
Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 23.08.2021 14:14 Krzysztof Adamowicz |
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 06.08.2021 08:27 Krzysztof Adamowicz |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 04.08.2021 08:41 Krzysztof Adamowicz |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP