Rozpatrywanie spraw
Rozpatrywanie spraw w Nadleśnictwie Sławno
ul. Mireckiego 15
76-100 Sławno
e-mail: slawno@szczecinek.lasy.gov.pl
tel. 59 810 24 33, fax. 59 810 24 34
www.slawno.szczecinek.lasy.gov.pl
Godziny pracy: 700 – 1600
Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa Sławno.
W sprawie skarg i wniosków Nadleśniczy przyjmuje interesantów w poniedziałek ,
w godz. 1000- 1600, a w razie jego nieobecności Zastępca Nadleśniczego.
Sprawy wpływające do Nadleśnictwa Sławno ewidencjonowane są w rejestrze kancelaryjnym korespondencji przychodzącej i wychodzącej- poprzez nadanie kolejnego numeru oraz, po zapoznaniu się z zagadnieniem przez Nadleśniczego lub osobę upoważnioną zostają zadekretowane i przekazane do działu lub stanowiska merytorycznie odpowiedzialnego. Realizacja odbywa się zgodnie z wymaganymi terminami, bez zbędnej zwłoki.
Typy spraw |
Akty prawne regulujące zasady postępowania przy rozpatrywaniu spraw/ terminy rozpatrywania spraw |
Osoby do kontaktu |
Posterunek Straży Leśnej mieści się w biurze Nadleśnictwa Sławno |
Ustawa o lasach z dnia 28 września 1991 r. |
Bogdan Figura |
Dokumentacja dotycząca |
Rozporządzenie MRiRW z dnia 8 maja2015 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy w ramach działania „Inwestycje w rozwój obszarów leśnych i poprawę żywotności lasów” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 Termin rozpatrzenia podania 60 dni. |
Sylwia Ślachciak |
Dzierżawy gruntów |
Ustawa o lasach z dnia 28 września 1991 r. Termin rozpatrzenia podania 60 dni. |
Sylwia Raj |
Sprzedaż drewna |
Zarządzenie Nadleśniczego Nadleśnictwa Sławno w sprawie wprowadzenia do stosowania cennika na drewno Sprzedaż drewna na rzecz klientów detalicznych prowadzona jest w siedzibie nadleśnictwa i w leśnictwach. |
Monika Łysakowska oraz leśniczowie (wykaz telefonów leśniczych znajduje się w zakładce dane teleadresowe); |
Dokumentacja związana ze świadczeniami emerytalno-rentowymi, pracowniczymi. |
Ustawa o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych z dnia 17.12.1998 Termin rozpatrzenia 30 dni |
Anetta Ziemianowicz |
Zamówienia publiczne |
Ustawa Prawo Zamówień Publicznych |
Anna Krzemińska |
Inne |
Rozpatrywanie spraw odbywa się zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla PGL LP i KPA /Kodeks Postępowania Administracyjnego/ |
Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego:
1) niezwłoczne załatwienie sprawy ( bez zbędnej zwłoki ) – sprawy, które mogą być rozpatrzone w oparciu o dowody przedstawione przez stronę, w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ,
2) jeden miesiąc – sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego,
3) dwa miesiące – sprawy szczególnie skomplikowane.
Przepisy szczególne mogą określać inne terminy niż określone wyżej. Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
- Pierwsza publikacja:
- 08.10.2021 08:11 MAREK ŚPIECHOWICZ
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anetta Ziemianowicz
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 23.01.2023 10:26 Piotr Szymański |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 08.10.2021 08:11 MAREK ŚPIECHOWICZ |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP