W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

  

Rozpatrywanie spraw w  Nadleśnictwie Sławno

 

ul. Mireckiego 15

76-100 Sławno

e-mail: slawno@szczecinek.lasy.gov.pl

 

tel. 59 810 24 33, fax. 59 810 24 34

www.slawno.szczecinek.lasy.gov.pl

Godziny pracy: 700 – 1600

 

Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa Sławno.

 

W sprawie skarg i wniosków Nadleśniczy przyjmuje interesantów w poniedziałek ,

w godz. 1000- 1600, a w razie jego nieobecności Zastępca Nadleśniczego.

   

                Sprawy wpływające do Nadleśnictwa Sławno ewidencjonowane są w rejestrze kancelaryjnym korespondencji przychodzącej i wychodzącej- poprzez nadanie kolejnego numeru oraz, po zapoznaniu się z zagadnieniem przez Nadleśniczego lub osobę upoważnioną zostają zadekretowane i przekazane do działu lub stanowiska merytorycznie odpowiedzialnego. Realizacja odbywa się zgodnie z wymaganymi terminami, bez zbędnej zwłoki. 

 

Typy spraw

Akty prawne regulujące zasady postępowania przy rozpatrywaniu spraw/ terminy rozpatrywania spraw

Osoby do kontaktu

Posterunek Straży Leśnej mieści się w biurze Nadleśnictwa Sławno

    Ustawa o lasach z dnia 28 września 1991 r.

Bogdan Figura

    Dokumentacja dotycząca     
    zalesień w ramach PROW

Rozporządzenie MRiRW z dnia 8 maja2015  r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy w ramach działania „Inwestycje w rozwój obszarów leśnych i poprawę żywotności lasów” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020

Termin rozpatrzenia podania 60 dni.

Sylwia Ślachciak

Dzierżawy gruntów

Ustawa o lasach z dnia 28 września 1991 r.

Termin rozpatrzenia podania 60 dni.

Sylwia Raj

Sprzedaż drewna

Zarządzenie Nadleśniczego Nadleśnictwa Sławno w sprawie wprowadzenia do stosowania cennika na drewno

 Sprzedaż drewna na rzecz klientów detalicznych prowadzona jest w siedzibie nadleśnictwa  i w leśnictwach.

Monika Łysakowska

oraz leśniczowie

(wykaz telefonów leśniczych znajduje się w zakładce dane teleadresowe);

Dokumentacja związana ze świadczeniami emerytalno-rentowymi, pracowniczymi.

 Ustawa o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych z dnia 17.12.1998

 Termin rozpatrzenia 30 dni

Anetta Ziemianowicz

Zamówienia publiczne

Ustawa Prawo Zamówień Publicznych

Anna Krzemińska

Inne

Rozpatrywanie spraw odbywa się zgodnie

z instrukcją kancelaryjną dla PGL LP

i KPA  /Kodeks Postępowania Administracyjnego/

 

 

 

Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego:

1) niezwłoczne załatwienie sprawy  ( bez zbędnej zwłoki ) – sprawy, które mogą być rozpatrzone w oparciu o dowody przedstawione przez stronę, w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ,

2) jeden miesiąc – sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego,

3) dwa miesiące – sprawy szczególnie skomplikowane.

Przepisy szczególne mogą określać inne terminy niż określone wyżej. Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.       

 

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.10.2021 08:11 MAREK ŚPIECHOWICZ
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anetta Ziemianowicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 2.0 23.01.2023 10:26 Piotr Szymański
Rozpatrywanie spraw 1.0 08.10.2021 08:11 MAREK ŚPIECHOWICZ

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}